Dell Latitude E5540, onko kokemuksia?

kaljua pukkaa

Läppärin valinta aiheuttaa hiustenlähtöä. Mitä mieltä otsikon läppäristä? Haen kestävää, mattanäyttöistä läppäriä kotikäyttöön. Dellissä olisi 3:n vuoden takuu.

http://www.jimms.fi/tuote/LAM5520CGC

Hinta/laatu?

6

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d520

      kirjoittelen Latitude D520:lla. Risoo PgUp ja PgDn -näppäimien paikka tuolla yläoikeassa kulmassa. Sain käytettynä pari vuotta sitten, cd-asema lakkasi toimimasta ja "2@" näppäin heittää kahta merkkiä kerrallaan, harmi pankkiasioinneissa...

    • Tuosta mallista ei ole kokemuksia mutta joistakin Latitude malleista on.

      Yleisesti Lenovon Latitude mallit ovat varsin laadukkaita ja hyviä. Niitä käytetään paljon eri yrityksissä.

    • ihmettelee

      Mikä ihme on Lenovon Latitude? Kannattaisko lukea kirjoittamansa ennenkuin painaa lähetä nappia:)

    • Niin siis Dellin Latitude.

    • hapa

      Hyvä laite :-)

      Minulla ko. otsikon läppäri, 256GB SSD levyllä ja i7 prossulla, sekä 16Gb muistia ja oma 2Gb NVIDIA näyttis.

      Kaikki toimii erittäin sutjakasti, laite varsin napakka rakenteeltaan ei nitise ja natise. näpppis taustavalaistu, akkukesto hyvä vakioakullakin ja näyttö on tarkka.
      Hyvät liitännät myös (usb3 sia ja sijainti eri puolella konetta, ja hdmi myös). HD webcan ja mikki toimii niin kuin pitääkin.
      En ole vielä keksinyt huonoa sanottavaa tästä :-) (2kk käytössä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe