päissään pilkille

päissään pilkille

Onko muita jokka käy päissään pilkillä. Ite otan aina reppuun viinaa ja kaljaa ja otan ryyppyjä. Monesti olen aika päissään kun pääsen takaisin kotiin. Kerran jopa sammuin pilkkijakkaralle keskelle järveä ja kerran känniuhossa tipuin heikkoihin jäihin. Onneksi se oli rannassa ja jalat otti pohjaan.

4

1457

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisumän

Minulla on pilkillä aina pontikkapannu mukana jäällä.On mukava liruutella samalla kun pilkkii ja ei tule jäähdytysongelmia,kin putket voi vetää avannonkautta ja kyllä maistuu tuore ponu jäällä istuessa.

• ponu-pekka

Olet oikeassa. Jos on oikein hyvää pontikkaa, niin ei alkoholia pilkkijäillä tarvitsekaan.
        Toukatkin luikertelee ponupullossa ihan ottimeinigillä.

• KalaKukkonen

Minä oon kans ainaa kännissä jäällä. Otan sitä varten akan mukaan niin se on vetäny minut himaan ja keränny kamppeet kun sammuu pätkähän sinne hankeen. On sitten tosi terapeuttista herätä kohmeloon saunan eteisestä jonne akka on minut raahannu oksentamaan pilkkihaalarit päällä. Kuset ja kakit haalarissa haessoovat makialle ja akka on männy nuapurin peräkammaripoejan luokse saonnaa, kun ei omassa saunassa kuulemma piässy kymään.

• seito

Kyllä kaveriporukalla on mukava humalassa pilkillä olla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1583
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      956
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      303
      841
    5. 68
      743
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      629
    8. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      62
      602
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe