Onko muita jokka käy päissään pilkillä. Ite otan aina reppuun viinaa ja kaljaa ja otan ryyppyjä. Monesti olen aika päissään kun pääsen takaisin kotiin. Kerran jopa sammuin pilkkijakkaralle keskelle järveä ja kerran känniuhossa tipuin heikkoihin jäihin. Onneksi se oli rannassa ja jalat otti pohjaan.
päissään pilkille
4
1138
Vastaukset
- Fisumän
Minulla on pilkillä aina pontikkapannu mukana jäällä.On mukava liruutella samalla kun pilkkii ja ei tule jäähdytysongelmia,kin putket voi vetää avannonkautta ja kyllä maistuu tuore ponu jäällä istuessa.
- ponu-pekka
Olet oikeassa. Jos on oikein hyvää pontikkaa, niin ei alkoholia pilkkijäillä tarvitsekaan.
Toukatkin luikertelee ponupullossa ihan ottimeinigillä.
- KalaKukkonen
Minä oon kans ainaa kännissä jäällä. Otan sitä varten akan mukaan niin se on vetäny minut himaan ja keränny kamppeet kun sammuu pätkähän sinne hankeen. On sitten tosi terapeuttista herätä kohmeloon saunan eteisestä jonne akka on minut raahannu oksentamaan pilkkihaalarit päällä. Kuset ja kakit haalarissa haessoovat makialle ja akka on männy nuapurin peräkammaripoejan luokse saonnaa, kun ei omassa saunassa kuulemma piässy kymään.
- seito
Kyllä kaveriporukalla on mukava humalassa pilkillä olla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866