Onko muita jokka käy päissään pilkillä. Ite otan aina reppuun viinaa ja kaljaa ja otan ryyppyjä. Monesti olen aika päissään kun pääsen takaisin kotiin. Kerran jopa sammuin pilkkijakkaralle keskelle järveä ja kerran känniuhossa tipuin heikkoihin jäihin. Onneksi se oli rannassa ja jalat otti pohjaan.
Vastaukset 4
- Fisumän
Minulla on pilkillä aina pontikkapannu mukana jäällä.On mukava liruutella samalla kun pilkkii ja ei tule jäähdytysongelmia,kin putket voi vetää avannonkautta ja kyllä maistuu tuore ponu jäällä istuessa.
- ponu-pekka
Olet oikeassa. Jos on oikein hyvää pontikkaa, niin ei alkoholia pilkkijäillä tarvitsekaan.
Toukatkin luikertelee ponupullossa ihan ottimeinigillä.
- KalaKukkonen
Minä oon kans ainaa kännissä jäällä. Otan sitä varten akan mukaan niin se on vetäny minut himaan ja keränny kamppeet kun sammuu pätkähän sinne hankeen. On sitten tosi terapeuttista herätä kohmeloon saunan eteisestä jonne akka on minut raahannu oksentamaan pilkkihaalarit päällä. Kuset ja kakit haalarissa haessoovat makialle ja akka on männy nuapurin peräkammaripoejan luokse saonnaa, kun ei omassa saunassa kuulemma piässy kymään.
- seito
Kyllä kaveriporukalla on mukava humalassa pilkillä olla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi303841- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571