Sain kauan etsimäni mahdollisuuden lähteä Kreikkaan. Koirat tulevat mukaan. Yritimme saada edullisempaa vuokra-asuntoa tämän takia, mutta yhtään "ei ollut vapaana".
Silti tuttavamme sai yhdellä puhelinsoitolla (Helsingistä) kaksion mutta hänen isänsä onkin jkl pamppu Heinolassa. Tämä tapahtui 2 päivää sen jälkeen kun asuntotoimistosta meille oli sanottu että ei ole kolmioita pienempiä vapaana.
Mieheni saa onneksi vapailta markkinoilta asunnon.
Hei-hei, Heinolan vuokra-asunnot!
11
1111
Vastaukset
- ei haukku pahaa tee
Hyvää matkaa!
Onneksi saitte Kreikasta huoneiston ja pitkän sopimuksen?
Heinolan vuokra-asunto tilanne on erittäin vaikea. - aina väärässä
Kiitti! Tilapäismajoitus se on, mutta siellähän on aikaa etsiä vuokra-asuntoa. Jos sinne haluaa jäädä. Pitkäaikainen haave se on ja laskin että en tästä enää nuorene.
- Ei haukku pahaa tee
Ai,jai jos minulla olisi vara matkustaa Kreikkaan, sinne jäisin.
En paluu lipusta haaveilisi. - aina väärässä
Ei mullakaan varaa ollut kuin menolippuun :)
Jollakin taitaa olla pitkä aika viime deitistä kun tuollaisia ajattelee kuin yllä olevan kirjoittaja. Ei tosiaan ole mun kirjoitus.- aina oikeassa
Saattaa olla kalman kalpeeta t.s blondia
- ...
Kyllä maailmaan tarinoita mahtuu...
- Ei haukku pahaa tee
Tarinat on kivoja.
Koska lento lähtee Kreikkaan. - Jarmo Laitinen
Heinolassa on tälläkin hetkellä vapaana yksiöitä kasioita kolmioita niin kers kuin rivareissa vaikka muuttaisi heti.
Juurikin viimeviikolla niihin oltiin sijoittamassa Syyrialaisia ym. Kyllä asuntoja on reilusti, jos joku muuta väittää puhuu kyllä p...kaa
Se millä kriteereillä sinne sitten valkataan sopivimmiat nuoret korkeakoulutetut terveimmät(ei ainakaan tubia sairastavat) kauneimmat rohkeimmat niin,,,,, tässäkin olisi minusta tutkittavaa perusteellisesti.
Olen kuullut ennekin jotta asuntoja ei ole olevinaan mutta samaan aikaain vastaava asunto löytyy heti ilmeisesti juurikin pärstän je noiden kriteerien mukaan.
Myös hyväveli järjestelmä ja suhteilla pelaaminen kukoistaa viimosenpäälle, tämän jokainen huomaa jos asian kanssa tekemisiin on joutunut.
Tälläisellä toiminnalla ja tavallako tätä kaupungin väkilukua sitten nostetaan?, joka olisi erittäin tärkeä saada yli 20000 asukkaan 2015 mennessä !.
Ei minusta ainakaan, ollaan ihan hakoteillä tämänkin asian suhteen.
Hyvää matkaa teille. - Saamatonta touhua
Vuokra-asuntovälitys on toisinaan kummallista. Itse hain parikymmentä vuotta sitten asuntoa Nastolasta. Tyhjiä ikkunoita oli pilvin pimein, mutta asuntoa ei voinut niin vaan saada. Ihan sama vaikka oli työpaikka, puhtaat luotot jne. Vuokrasin asunnon sitten yksityisiltä markkinoilta ja puolentoista kuukauden päästä tarjottiin vasta asuntoa tästä tyhjästä talosta. Ikävää jos touhu on nykyisinkin vastaavaa vuokra-asuntojen välityksessä.
- Hurtta
Muuttaminen on hieno asia.
Koirat pääsevät lähelle omaa kulttuuriaan. Voivat paremmin kuin täällä saastaisessa Heinolassa.
Kusarin piipusta taitaa tulla vielä savua. Edullisista vuokraasunnoista on pula. Kyllä kalliita löytyy.
Mutta kyllähän kela tukee!
Hyvää työpäivää kaikille heränneille.
- aina väärässä
Kiitos hyvän matkan toivotuksista. En kerro tarkkaa ajankohtaa enkä määränpäätä mutta varmaan blogissani tulen myöhemmin kertomaan enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713