Kuka olet?
Oletko itse Hölmöläntalon Asukki?
24
872
Vastaukset
- se ainakaan
en mä
- kirjoittaja täällä
joku on
- se ole
enkä mä
- vain joku
tai sitten
- Ap..........
Oletko itse Hölmöläntalon Asukki?
- mä myöskään
en ole
- Taureeni
Hölmölän asukki sai potkut!
Nyt on erinomaista aikaa vain pelata World of Warcraftia! Äiti hoitaa edelleen huoltoajot! - on...
kirjoittaja täällä
- hämmästynyt
ai ooh taureeni ei itse se olekaan vaan joku hänen kodinhoitajansa
- ihan anonyymi
trolli on toki ei ole sama hän kyllä
- tiedä en minä
minä hölmöläntalosta kuullut ole en minä äiti onneksi maailmalta suojelee pahalta minua hui pelottaa hullut
- tämä paha olekaan
ei se niin
- sillä on
mikä osoite
- joskus kuulin
keskustiellä asuu
- itse tänne
kirjoittaako se
- pelkkä legenda
onko sekin
- Playmachine
Kansallista pelipäivää vietettiin 16.- 22.11.2015. Hölmölän asukki oli varannut kassikaupalla sipsejä ja energiajuomaa, jotta jaksoi pelata kaiket yöt jopa aamukymmeneen saakka.
- lickmyballs
;)
- hmmppp
.....
- hgyyuih
Hjhgh
- Kamreeri
Työministeriö on huolestunut asukista, koska hänen työpanoksensa on nolla.
- hhhbnn
Jhhhh
- Anonyymi
Yh.
- Anonyymi
Minä tykkään en tykkää kun minua kiusataan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3473517Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192318Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151910Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141625Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361434Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2751406- 171284
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631096Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201020