Hei.Olen ottanut kääpöhamsterin, cambellinä, enkä osaa leikata sen kynsiä.Se on aika yli aktiivinen, eli se ei pysy paikoillaan.Olen jo ostanut hamsun kynsi saksetkin.Se ei edes syö mitään kädessä, ja se on roborovskin kokonen,vaikka se onkin vähän yli 3 kuukautta.Voiko eläinlääkärissä leikata hamsun kynnet, tai miten leikataan hamsterin kynnet?
Miten leikataan hamsun kynnet?
4
134
Vastaukset
- Hamsut<3
Hamsun kynsiä ei ole muistaakseni pakko leikata, jos ne muuten pysyvät lyhyinä. Mutta kannattaa varmaan opettaa hamsu olemaan rauhallisesti sylissä, ja sitten alkaa vasta harjoittelemaan kynsien leikkuuta(?) :)
- Enkeli♥
Mä tänään yritin leikata mutta se ei anna kynsiä.Ja sen kynnet on niin pitkät että ne kääntyy jo sivulie, ja kun se oli radalla niin se kompastu ja alkoi huutaa, sen 2 kynttä oli menny ristiin.
:( - Yks tyyppi
Vie se ihmeessä eläinlääkäriin, siellä leikätaan kynsiä maksua vastaan. Ja niin, myös Tuurin eläin tarvike kaupasssa, Musti ja Mirri aloitetaan trimmaus/kynsien leikkuu pian. Kannattaa varata aika.
- Yks tyyppi
Eläinlääkärillä leikataan maksua vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189