Toimiiko Thunderbird saunalahden ilmaisen e-mail:n kanssa,
saunalahdessa on netti.fi tunnuksilla ollut sähköposti osoite jo vuosia.
Operaattorina minulla on tällä hetkellä Sonera mutta mielummin pitäisin sähköposti
osoitteen samana riippumatta operaattorista.
jos toimii myös kiinnostaa mitkä olisivat
lähtevän ja tulevan postin asetukset laitanko Soneran mukaan:
mail.inet.fi POP:it ja IMAP:it portit
vai sitten jotenkin toisin.
kiitokset vastanneille etukäteen :)
Thunderbird ja saunalahden ilmainen e-mail
3
221
Vastaukset
Hei,
Thunderbird toimii myös Saunalahden sähköpostilaatikon kanssa, kun käytössä on toisen operaattorin yhteys. Ohjeita Tukisivulla:
http://asiakastuki.saunalahti.fi/aihe/sl-sahkoposti-kotisivut/
Ja keskustelua aiheesta Palstalla:
https://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakaistaliittymät-ja/Thunderbird-asetukset/td-p/224324
Seppo / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- kkttrr
Jep kiitos vinkeistä, mutta nyt olen rassannut Thunderbirdiä jo kolme tuntia
asetuksia laitoin kuten saunalahden ohjeessa ja kokeilin eri variaatioita.
Ei vaan toimi:
käyttäjätunnus tai salasana on väärä
tai
Thunderbird ei onnistunut löytämään sähköpostitilisi asetuksia.
Voihan se olla että Thunderbird on jo sekaisin.
Mutta kun Thunderbird:n suunnittelijat ei ole osanneet edes Reset näppulaa siihen värkätä, olisin palauttanut kaiken alkuperäis asetuksiin ja aloittanut taistelun uudestaan.- fghgfjghjkjhkh
saapuvan postin palvelin on tuo saunalahden, mutta lähtevän postin palvelin on nettiyhteyden tarjoajan... OK?
Nyt en muista saako Evolution nimistä sp pohjelmaa windowsille, mutta se olisi parempi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242301Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021799Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241666Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91609- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448