Olisin lähdössä 07.03-14.03.14 P-Kyprokseen, kyreniaan, hotelli altinkaya resort. Kannattaako vai ei? En tiedä mitää näistä groupon matkoista? Käykö eurot,ja onko halvempaa kuin suomessa? Onko siellä ostosmahdollisuudet millaiset?
kyrenia groupon-matka
3
676
Vastaukset
- turisti
Olin nyt katsomassa samaa matkaa Grouponista:) Kuulema ihan mukava paikka on. ei muuta tietoa. Eli kyllä itsekin ajon ostaa sen, jos ei tuu mitään yllätyksiä. Ja paikan päällä saa varmaan lisää tietoa paikasta:). Kuulema on jonkun verran vielä maaliskuussa halvempaa kun suomessa mut sitten hinnat nousevat. *Eurot käy.
- kyprosturisti
Nyt olette ilmeisesti jo palanneet reissusta. Millainen kokemus oli? Olen itse nimittäin lähdössä 11.4. Kyreniaan, eri hotelliin kylläkin, mutta silti :)
- Ercan
Kannattaa lukea tuo pitkä keskustelu. Eurot käy monessa paikassa mutta ei kannata käyttää = huonompi kurssi. Hintataso on Suomea edullisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151