O: Kipinöitä?

Olisko kellään ylimääräisiä irtokipinöitä? Minulla on kiinalainen mopo eikä käynnisty ja kaverin isä sanoi, että siitä on kipinät loppu - pitäisi jostain ostaa uusia. Minulle kävisi kyllä vähän käytetytkin, jos hinta on edullinen.
Yhteystiedot: [email protected]
6208
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

joopa joo vai sanoi isi näin, eikö suositellut irtoaivoja?

Äänestä

no ei sellaisia olekaan. Antoi kyllä minulle linkin, josta voin tilata kehonrakennuksen kirjekurssin. Kurssimaksun maksettuani lihakset tulevat kotiintoimitettuna postin toimesta.

Äänestä

Moi. Minulla olisi irtokipinöitä, on kyllä japanilaisia, että en tiedä niiden sopimisesta kyseiseen kulkupeliisi, mutta pienellä viilauksella ne voisi kyllä toimia.

Äänestä

Kiva! Voisitko viilata valmiiksi. Itse en osaa viilata, mutta voisin ne kyllä asentaa. Japanilaiset kipinät ovat kuulema kirkkaampia ja terävämpiä kuin nuo alkuperäiset. Viilaa varovasti, kun pieni viilaus riittää kerran.

Äänestä

Oletko jo saanut kipinäsi? Minulta jäi ylimääräiseksi pari kipinää.

Äänestä

no en ole saanut, kun ei toi edellinen alkanut niitä valmiiksi viilailemaan. Millaset kipinät sulla?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kipinaton kirjoitti:

Olisko kellään ylimääräisiä irtokipinöitä? Minulla on kiinalainen mopo eikä käynnisty ja kaverin isä sanoi, että siitä on kipinät loppu - pitäisi jostain ostaa uusia. Minulle kävisi kyllä vähän käytetytkin, jos hinta on edullinen.
Yhteystiedot: [email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu