Voi itku mitä firmoja! Teetätetään Siivoojilla kaikki työt
Ja vielä mahdottomalla aikataululla .
Sekä palkka on surkee.
Esimiehet tekee mitä sattuu ja mikään ei pelaa.
Sol ja iss
diivoous
6
417
Vastaukset
- riitukka4
hyvä on herrojen sotkia ku paikat kiiltää.Ei kyllä arvosteta tätä työtä yhtään,valitetaan kyllöä heti jos jostain on jääny vahingossa likaseksi.
- slash1
No enpä valittas,vapaa työ,saa tehdä omaan tahtiin,ei mulla ainakaan kauheeta kiirettä ole....Toisella näistä firmoista olen:)Pääasia että on työtä!!!
- buu2
Siivouksen taso huono ainakin solilla, eikä auta vaikka asiasta huomauttaa
- slash1
Kumpaankin firmaan mahtuu monenlaista tekijää...
- chj
Niin mahtuu mutta kun Se huono jälki johtuukin niistä firmojen isoista pomoista jotka vedättää siivoojat piippuun.
- Wasre
Jälki on todella surkeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649932K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945664Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot42723- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
- 901617