Tuli tuossa 9 kuukautta sitten. Minne ilmoitan että musta tuli elinkeinoharjoittaja? Verottaja ei tajunnut myöskään.
Haluan olla 100% rehellinen.
Enään ei tule pentuja.
Tuli yksi pentue
6
183
Vastaukset
- ap.
Kiitos vastauksistanne. Minua on ohjeistanut eräs joka on molossirodun kasvattaja.
- Asiantuntija.
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa. - 25=25
Asiantuntija. kirjoitti:
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa.Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
- ,,,,,,
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
- 25=25
,,,,,, kirjoitti:
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
Niiaa ja pokkaa kauniisti kiittää
- spinggu
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
äly vapaata tulla koirapalstalle leuhkimaan eläinrääkkäyksestä. No ainakin kiinni jäänti on varmaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996