Tuli tuossa 9 kuukautta sitten. Minne ilmoitan että musta tuli elinkeinoharjoittaja? Verottaja ei tajunnut myöskään.
Haluan olla 100% rehellinen.
Enään ei tule pentuja.
Tuli yksi pentue
6
169
Vastaukset
- ap.
Kiitos vastauksistanne. Minua on ohjeistanut eräs joka on molossirodun kasvattaja.
- Asiantuntija.
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa. - 25=25
Asiantuntija. kirjoitti:
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa.Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
- ,,,,,,
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
- 25=25
,,,,,, kirjoitti:
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
Niiaa ja pokkaa kauniisti kiittää
- spinggu
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
äly vapaata tulla koirapalstalle leuhkimaan eläinrääkkäyksestä. No ainakin kiinni jäänti on varmaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446