Tuli tuossa 9 kuukautta sitten. Minne ilmoitan että musta tuli elinkeinoharjoittaja? Verottaja ei tajunnut myöskään.
Haluan olla 100% rehellinen.
Enään ei tule pentuja.
Tuli yksi pentue
6
177
Vastaukset
- ap.
Kiitos vastauksistanne. Minua on ohjeistanut eräs joka on molossirodun kasvattaja.
- Asiantuntija.
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa. - 25=25
Asiantuntija. kirjoitti:
Eipä kestä kiitellä. Hyvä että yritysasia on kunnossa.
Veroja on syytä maksaa, ettei tule jälkiseuraamuksia.
Verottaja on hyvin tarkka ja tutkii pienimmänkin ilmiannon.
Itse haeskelen eri rotujen pentueita saadakseni kiinni kasvattajia jotka tahtovat laistaa veroja. Kysyn aina ensimmäiseksi hintaa ja että tuleeko kuitille?
Kaikki poikkeavat ehdotukset ilmoitan verottajalle.
Tähän mennessä olen käräyttänyt kymmenkunta pentutuottajaa.Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
- ,,,,,,
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
- 25=25
,,,,,, kirjoitti:
Soitettu eläinsuojeluun josta oltu yhteydessä poliisiin. Kirjoitusta selvitetään.
Niiaa ja pokkaa kauniisti kiittää
- spinggu
25=25 kirjoitti:
Valtava työ on pennuissa, osa myymättä vieläkin. Nartuilla alkoi ensimmäiset juoksut, annan pariutua joukossa tullleiden urosten kanssa
äly vapaata tulla koirapalstalle leuhkimaan eläinrääkkäyksestä. No ainakin kiinni jäänti on varmaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711