Miksi ihmeessä alunperin on perustettu joku Jämi säätiö, kun Jämijärven kunta kuitenkin maksaa jopa kaikki käyttökulut ja ostaa Areena hallin. Ei tarvitsisi Jämi säätiön mitään anoa.
---
Jämi-säätiön hallitus anoo kunnanhallitukselta 15 000 euron avustusta rästissä olevien laskujen maksuun. Laskuja ovat mm. kiertovesipumpun uusiminen, sähkölasku, vakuutusmaksut ja siivouslasku jne...
Kunnanhallitus myöntää Jämi-säätiölle 15 000 euron avustuksen laskujen ajantasalle saamiseksi.
Jämi-säätiön rahoitustilanne
Kampa auki
4
219
Vastaukset
- Tutkinut
No nyt enää 15000 enen niitä oli liki 100 000 jonossa (ks parivuotta taaksepäin!)
- Kampa auki
Voisiko tästä ottaa jotain oppia: HimosMaailma kaatui velkoihin, konkurssi. http://www.jamsanseutu.fi/Uutiset/1194872424582/artikkeli/konkurssi himosmaailma kaatui velkoihin.html
- tmp1
No Jämillä on ongelma aina siihen asti kunnes se vanha päärakennus on kolattu sivuun.
- Hutiin menee
Niin tai siihen asti kun kunta syytää sinne rahaa!!!! Raha hanat kiinni niin kyllä mäellä sopu löytisi kun rahat pitäisi saada asiakkailta ja asiakkaita paikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565