Jaaha, se on Storen tarina lopussa nyt. Kyllähän sen arvasi, ettei Raumalle mahdu kahta vain merkkivaatteita myyvää liikettä. Pitää siis tyytyä vain Westlookiin jatkossa.
Store
7
509
Vastaukset
- Rätei ja lumpui
Torin reunassa on ollut muutaman muunkin paikan tarina lopussa. Ja tulee vielä olemaan. Liikaa vaatekauppoja ja kuppiloita.
- Kaikkee kans
Uuden kauppakeskuksen myötä loppuu monen muunkin pikkuputiikin toiminta.
- miätinpävain
Ihmiset tilailee vaan netistä nykyisin. Itse pyrin ostamaan vaatteeni Raumalta pikkukaupoista ja tukemaan näin paikallista työllisyyttä. Ei se suuri vaiva ole sinne kaupungille raahautua täältä tietokoneen äärestä.
- P. Aron-Alho
Onse minustakin kamalaa, että kauppoja lopetetaan. Vaikka niissä käy päivittäin jopa asiakas.
Minun syytäni tuo ei ole, olenhan jo monta vuotta ostanut kaikki tavarat Raision Myllystä, kun Raumalla on niin vähän ja niin huonoja liikkeitä. - storen kannatttaja
store takaisin
- mikäsenytoli
Oliko store se liike jossa myytiin nuuskatykkejä?
Store on hakunintie 8b..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238