Hei!
Miten iso muistitikun vähintään oltava,
jotta sille voi tallentaa Win 8.1 järjestelmän varmuuskopion?
Kiitos!
Järjestelmän varmuuskopio Win 8.1, paljonko tarvitsee tilaa?
3
438
Vastaukset
Varmuuskopion koko riippuu asennettujen ohjelmien ja tiedostojen määrästä kiintolevyllä, mutta jos mitään muuta kuin itse Windows 8.1 ei ole vielä asennettu, niin 32 Gt pitäisi riittää.
- Tilan tarve?
Hei! Kiitos! Olitpa salamannopea! :)
Koneella on järjestelmän lisäksi nyt Ms Word 2010,
Saunalahden nettitikkuohjelma ja TeamWeaver etätukiohjelma.
Jokunen pieni kuva, ja muutama tekstitiedosto.
Kone on äitini, asensin sen hänelle joululomalla,
mutta tuolloin en hoksannut, että pitäisi olla muistitikku.
Aiemmat varmuuslevyt koneille olin tehnyt dvd-levyille.
Niin esim. Win 7:n kanssa.
Vaatiko Win 8.1 tosiaan enemmän tallennustilaa kuin Win 7 järjestelmän varmuuskopio (vai oliko se käynnistyslevy..!? auts..)
Onko muuten Win 8.1:ssä mahdollisuutta tehdä käynnistyslevyä?
Itsellä Win 7 kone, siksi kyselen, kun etänä opastan äidille.
Kiitos! :)
Hyvää Yötä / Huomenta riippuen uniajastasi! Tässä on vielä ohjeita siihen: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/create-usb-recovery-drive
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671783Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561357Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1941126Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541087Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761039Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37985- 61905
- 66903
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211865Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830