"Kerpenin Rehtori opettaa jälleen lempioppilaitaan siinä edessä: Alonso, Button..." Näin lausui Oskari Saari ja harvinaisen oikeassa oli. Todella hyvin Kerpenin Rehtori opettikin: Alonso sortui virheeseen jo pelkästä pelonsekaisesta kunnioituksesta Rehtoria kohtaan. Lisäksi Rehtori antoi Alonsolle hieman tukiopetusta tuolla Ranskanmaalla...
Mitä tulee Buttoniin, niin jo Imolassa Kerpenin Rehtori opetti oikein juurta jaksaen ja nyt Monzassa piti vielä ylimääräisen tukiopetustunnin ohittamisesta. Oskari Saari siis puhui täyttä totta siitä, että Alonso ja Button ovat Rehtorin lempioppilaat.
Kerpenin Rehtori
8
1800
Vastaukset
- aina
Rehtori jyrää !
- Skumi
Hyvin jyrää ainakin aika-ajoissa.Vittu mikä pelle
koko äijä. - J.R
Skumi kirjoitti:
Hyvin jyrää ainakin aika-ajoissa.Vittu mikä pelle
koko äijä.Pitihän se arvata, että tuollaista kommenttia sieltä tulisi heti mestarin virheen jälkeen. Oliko tuossa kaikki mihin pystyit, vai onko vielä jotain muuta?
- LOL
J.R kirjoitti:
Pitihän se arvata, että tuollaista kommenttia sieltä tulisi heti mestarin virheen jälkeen. Oliko tuossa kaikki mihin pystyit, vai onko vielä jotain muuta?
...apinoilla ole mitään muuta sanottavaa, eihän niiltä voi vaatia sellaista mihin pakkasen puolella oleva aivokapasiteetti ei anna mahdollisuuksia. ;D
- shamrock
LOL kirjoitti:
...apinoilla ole mitään muuta sanottavaa, eihän niiltä voi vaatia sellaista mihin pakkasen puolella oleva aivokapasiteetti ei anna mahdollisuuksia. ;D
"Minä olen Michael Schumacher. Ei minun tarvitse testata ajotaitojani"
Siinä "rehtorin" kommentti aika-ajon jälkeen. Mies on näköjään korottanut itsensä käytännössä jumalaksi. Pikkasen nöyryyttä kehiin, tuolla asenteella ei tule kuin ruumiita. Hävetköön. - Zip
shamrock kirjoitti:
"Minä olen Michael Schumacher. Ei minun tarvitse testata ajotaitojani"
Siinä "rehtorin" kommentti aika-ajon jälkeen. Mies on näköjään korottanut itsensä käytännössä jumalaksi. Pikkasen nöyryyttä kehiin, tuolla asenteella ei tule kuin ruumiita. Hävetköön.Jumalahan se onkin!
- Anonyymi
Oi niitä aikoja kun Schumacher dominoi lajia Ferrarilla.
Aikana jolloin ei ollut mitään kaiken maailman Verstappeneita vaarantamassa kuskien henkejä siihen aikaan ja autot olivat muutenkin siihen aikaan kunnon kilpureita.
Joissa ei ollut mitään DRS apulaitteita tai muuta ylimääräistä käytössä, jonka takia kuskien piti vuonna 2004 ilman apuvälineitä yrittää ohittaa kuskeja radalla.
Minkä takia ohitukset ja taistelut olivat henkeään salpaavia kuten esim Räikkösen ohitus Fisichellasta 2005 Suzukassa.
Ei uskois että vuodesta 2004 on jo 18 vuotta aikaa vierähtänyt. Tuntuu kuin ois ollut äsken toi aika.
Itsekin olin tuohon aikaan 9-10 vuotias poika, joka seurasi formuloita suurella innolla kisoja telkkarin äärellä kolmosella ilmaisena.
Jonka takia oli hienoa olla todistamassa Schumin valtakauden viimeisiä aikoja 2004. Mikä tuntuu jo historialliselle siinä mielessä kun ajattelee syvällisesti. - Anonyymi
entinen rehtori on nykyinen vihannes, sai mitä haki. oli valmis tuhoamaan muut, luonto tuhosi sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989