Kerpenin Rehtori

J.R

"Kerpenin Rehtori opettaa jälleen lempioppilaitaan siinä edessä: Alonso, Button..." Näin lausui Oskari Saari ja harvinaisen oikeassa oli. Todella hyvin Kerpenin Rehtori opettikin: Alonso sortui virheeseen jo pelkästä pelonsekaisesta kunnioituksesta Rehtoria kohtaan. Lisäksi Rehtori antoi Alonsolle hieman tukiopetusta tuolla Ranskanmaalla...

Mitä tulee Buttoniin, niin jo Imolassa Kerpenin Rehtori opetti oikein juurta jaksaen ja nyt Monzassa piti vielä ylimääräisen tukiopetustunnin ohittamisesta. Oskari Saari siis puhui täyttä totta siitä, että Alonso ja Button ovat Rehtorin lempioppilaat.

8

2045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina

Rehtori jyrää !

• Skumi

Hyvin jyrää ainakin aika-ajoissa.Vittu mikä pelle
        koko äijä.

• J.R
        Skumi kirjoitti:

Hyvin jyrää ainakin aika-ajoissa.Vittu mikä pelle
        koko äijä.

Pitihän se arvata, että tuollaista kommenttia sieltä tulisi heti mestarin virheen jälkeen. Oliko tuossa kaikki mihin pystyit, vai onko vielä jotain muuta?

• LOL
        J.R kirjoitti:

Pitihän se arvata, että tuollaista kommenttia sieltä tulisi heti mestarin virheen jälkeen. Oliko tuossa kaikki mihin pystyit, vai onko vielä jotain muuta?

...apinoilla ole mitään muuta sanottavaa, eihän niiltä voi vaatia sellaista mihin pakkasen puolella oleva aivokapasiteetti ei anna mahdollisuuksia. ;D

• shamrock
        LOL kirjoitti:

...apinoilla ole mitään muuta sanottavaa, eihän niiltä voi vaatia sellaista mihin pakkasen puolella oleva aivokapasiteetti ei anna mahdollisuuksia. ;D

"Minä olen Michael Schumacher. Ei minun tarvitse testata ajotaitojani"

Siinä "rehtorin" kommentti aika-ajon jälkeen. Mies on näköjään korottanut itsensä käytännössä jumalaksi. Pikkasen nöyryyttä kehiin, tuolla asenteella ei tule kuin ruumiita. Hävetköön.

• Zip
        shamrock kirjoitti:

"Minä olen Michael Schumacher. Ei minun tarvitse testata ajotaitojani"

Siinä "rehtorin" kommentti aika-ajon jälkeen. Mies on näköjään korottanut itsensä käytännössä jumalaksi. Pikkasen nöyryyttä kehiin, tuolla asenteella ei tule kuin ruumiita. Hävetköön.

Jumalahan se onkin!

• Anonyymi

Oi niitä aikoja kun Schumacher dominoi lajia Ferrarilla.
      Aikana jolloin ei ollut mitään kaiken maailman Verstappeneita vaarantamassa kuskien henkejä siihen aikaan ja autot olivat muutenkin siihen aikaan kunnon kilpureita.
      Joissa ei ollut mitään DRS apulaitteita tai muuta ylimääräistä käytössä, jonka takia kuskien piti vuonna 2004 ilman apuvälineitä yrittää ohittaa kuskeja radalla.
      Minkä takia ohitukset ja taistelut olivat henkeään salpaavia kuten esim Räikkösen ohitus Fisichellasta 2005 Suzukassa.

Ei uskois että vuodesta 2004 on jo 18 vuotta aikaa vierähtänyt. Tuntuu kuin ois ollut äsken toi aika.
      Itsekin olin tuohon aikaan 9-10 vuotias poika, joka seurasi formuloita suurella innolla kisoja telkkarin äärellä kolmosella ilmaisena.
      Jonka takia oli hienoa olla todistamassa Schumin valtakauden viimeisiä aikoja 2004. Mikä tuntuu jo historialliselle siinä mielessä kun ajattelee syvällisesti.

• Anonyymi

entinen rehtori on nykyinen vihannes, sai mitä haki. oli valmis tuhoamaan muut, luonto tuhosi sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1137
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe