Joko tällä palstalla vallitsee rauha,

Suvi Tuuli

vai vieläkö käydään sotaisen kiivasta taistelua?

Mitä jos aloitettaisiin positiivisten asioiden miettiminen, kyllästyttää niin apeat ja alakuloiset kirjoitukset, eli...

Oletko onnellinen ja mitä hyvää elämässäsi on tänään tapahtunut?

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätäpäs piisaa!

Tein juuri hyvää ja ravitsevaa lihakeittoa vaimolleni, joka kärsii keuhkokuumeesta. Kissat ovat myös hyväntuulisia ja "tunkevat" kehräämään hänen kainaloonsa vuoteelle.
      Kohta saunan lämmitykseen ja sen jälkeen hyvät saunakahvit avec.
      Vaarinpoika viettää synttäreitä lauantaina ja sinnepä sitten kakkukahville.
      Pian alkaa kevät ja mp-kausi. Sitten vain mutkaista tietä näkymättömiin.

Onhan tätä onnellisuutta vaikka jakaa.

• lumpeenkukka1

Päiväkahvi on juotu hyvän runoilijatortun kanssa ja seurattu miten talitintit nauttivat talipötköstään. Oravat kantavat maapähkinöitä riemukkaasti varastoihinsa. Ilmakin on niin keväinen.
      Nyt on muutaman kilometrin kävelylenkin aika mukavassa säässä. Kun nyt pystyn jo selkäleikkauksen jälkeen lenkkeilemäänkin. Lenkin ajaksi laitan lihapadan hautumaan uuniin ja saamme sitten syödä nautiskellen kun mieheni tulee töistä.
      Minäkin olen onnellinen, elämän pienistä asioista ja normaalista arjesta. Onnea on myös terveys ja perhe.

Toivottavasti vaimosi paranee nopeasti.

• Runoilijantorttu, hmm.. Mahtaneeko kyseessä ollut kuitenkin alun perin runoilijan vaimon tortusta, heh ja virn.. Saattoi jopa olla, että ko torttu saikin kirjailija´n runosuonen sykkimään..

Meillä oli kinkku uunissa ja aamupäivällä maistelimme sitä leivän päällä kahvin kera. Saunasta tulimme hetki sitten, kiukaalla oli makkaraa ja nyt vietämme aikaa aluksi telkkaria katsellen.. Että sellaista.. Vai sotaa, hmm, niin, no loppuipa herjailuni, no aika hyvin on jo tiedossa herjaajan henkilöllisyys kun kirjoitteli hiukan ohi suunsa..

• rakastunut1

Ihanan keväinen ilma ja rakkautta rinnassa.
      Mikään ei ole parempaa kuin pitää omaa kultaansa kainalossa ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.
      Tämä onnea on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27