Prismassa tylyä asiakaspalvelua

cmlidltokmanni

Ihmetyttää, eikö S-ryhmä opasta henkilökuntaansa, varsinkin kassahenkilöstöä, että asiakasta tervehditään, kun kassatapahtuma alkaa. Varkauden Prismassa ei ainakaan ole mennyt oppi perille. Kerran kun minun vuoroni alkoi kassalla, tämä yrmeä kassaneiti otti puhelimen käteen, ja soitti jonnekin naristen, että "minun pitää päästä kahville, kun oon istunu tässä niin kauan"... joo, päivää vaan sullekin.

Kerta kaksi: viereistä kassaa siivoaa joku henkilökunnasta. Minun ostokset kyllä rahastetaan, mutta ei sanota päivää, kun on niiiin paljon asiaa viereisen kassan siivoojalle.

Kerta kolme: kassaneiti jää jututtamaan edellistä asiakasta, ja samalla rahastaa minun tavaroita. Minä olin kuin ilmaa... Eipä siinä teennäinen "hyvää päivänjatkoa" enää auta.

Entisenä kaupan työntekijänä kilpailijaryhmässä meille ainakin opetettiin, että jokainen asiakas on saman arvoinen, oli sitten vaki tai vierailija. Kelpaa nämä minun rahat varmaan johonkin toiseenkin kauppaan, onneksi täälläkin on vielä valinnan varaa.

Miksikö en valittanut suoraan kauppaan? Siksi, että mitään ei tapahdu yksittäisen ihmisen valituksella.

97

4447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öfbjödlbjö

      get a life

    • ei isompia murheita?

      Se on elämä joskus pienestä kii

    • aienesasdasd

      Kassatyöntekijän työ on vetäistä ne tuotteesi kassan läpi ja rahastaa. Piste.

      • mää vaan

        ....ja kyllä mitä itte jonossa seuranneena asiakkaana seurannu ni jotkuu asiakkaatkii on naama norsunvitulla jo valmiiks ...


      • Anonyymi
        mää vaan kirjoitti:

        ....ja kyllä mitä itte jonossa seuranneena asiakkaana seurannu ni jotkuu asiakkaatkii on naama norsunvitulla jo valmiiks ...

        Juuri näin. Jos ite oot kuin myrkyn nielly nii ei se myyjä jaksa olla/vaivautua ystävällinen.


      • Anonyymi

        Sitten on hyvä kun tulee kaikki kassat itsepalvelukassoiksi. Ei tule niitäkään virheitä, että asiakkaan tilille lyödään useampi lasten toppapuku yhden sijaan.


    • Yhteishyvä

      Palautetta vain kehiin.Pari vuotta sitten joulukuussa oli kassa kuin myrkkyä
      juonut :( Joulunavajaiset meneillään.Hällä tonttulakki päässa.
      Laitoin s-postia .Tuli heti pahoittelut.Enpä ole kyseistä henkilöä enää
      nähnyt.Olikohan joulu-apulainen?
      Ps.Minä osaan myös kiittää hyvästä palvelusta.

    • citymarkettiin!!!!

      Samaa mieltä!!! Prisma on hiukan "ylimielinen" johtoasemastaan varkaudessa.. Taitaa olla aika "palauttaa" prisma maanpinnalle kunnes asiakaspalvelu paranee ja prisma ansaitsee asemansa.

    • oona-k.j.

      Olen asioinut vuosia Prismassa, ja yleensä olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Muutama vuosi sitten siellä oli kassana vanhempi nainen, nyt jo kai eläkkeellä, joka vaikutti olevan sadisti (en liioittele) luonteeltaan, vieläkin puistattaa kun ajattelee. Sen tapauksen jälkeen en mennyt hänen kassalleen koskaan. Nytkin on jollain saattanut olla ns. huono päivä, mutta kyllä enimmäkseen on ollut ystävällinen palvelu. Itse pyrin olemaan kohtelias, oli sitten palvelu millaista tahansa.

    • prisma ykkönen on

      3 eri kassahenkilöä kenen kassoille en mene koska kohtelevat kuin ilmaa, ainoastaan omat henkilökohtaiset tuttavat palvellaan ystävällisesti.

      Naurettavin se yks noin 40v. tumma hiuksinen, laihempi nainen joka ei ole viimeiseen 4 käyntikertaan edes vaivautunut sanomaan ostosten loppusummaa vaan jää aina tuppisuuna vain istumaan ja odottamaan että asiakas itse katsoo näytteeltä loppusumman ja maksaa.

      Ehkä olisi aika vaihtaa muutama ulos tuolta kassoilta? Jotenkin tuntuu että urautuminen tullut joillekin mutta toisaalta viime aikoina olen kaupungilla kuullut paljon puhuttavan prismasta pahaa, siinä mielessä että miten kohtelevat työntekijöitään. Tähän en ota kantaa koska vain huhuja ja ei omakohtaista kokemusta, liekö kuitenkin palvelun laadun heikentyminen oire?

      • palvelukoulutusta!

        Kyllähän kaupan hoitajan pitäisi ymmärtää, että asiakastyytyväisyys on se kaikkein tärkein tekijä. Jos myyjät ja kassahenkilöt ovat tyytymättömiä johtamiskulttuuriin eivät he silloin ole motivoituneita palvelemaan asiakkaita siten kuin olisi omistajan edun mukaista. Asiakkaat äänestävät siinä tapauksessa jaloillaan ja siirtyvät sellaiseen kauppaan, jossa osataan palvella!


    • ei ikinä enää

      Aikoinaan lopetin prismassa käynnin juuri noiden tympeiden kassatyöntekijöiden takia...

      • Boonukset kotiin

        Et saa siis enää boonusta ja olet porukasta pihalla.


    • *o*

      Mistä mahtaa johtua, kun Lidli vain kasvattaa kävijämääriään.

      • totuus on

        Lidlissä ei edes odota asiakaspalvelua ei siis petykkään. Prismassa sitä toivoisi ystävällistä palvelua mutta tuntuu olevan työntekijöille liian vaikeaa. Ainoastaan omat tutut palvellaan hyvin ja he sitten kirjoittavat tännekkin kehuja prismasta. Säälittävää.


      • oona-k.j.
        totuus on kirjoitti:

        Lidlissä ei edes odota asiakaspalvelua ei siis petykkään. Prismassa sitä toivoisi ystävällistä palvelua mutta tuntuu olevan työntekijöille liian vaikeaa. Ainoastaan omat tutut palvellaan hyvin ja he sitten kirjoittavat tännekkin kehuja prismasta. Säälittävää.

        Nimimerkille "totuus on", vaikka kirjoitinkin myönteistä Prismasta, en todellakaan ole yhdenkään kassan "oma tuttu". Toisaalta en odotakaan, että kassat/myyjät jaksaisivat aina hymyillä, riittää normaali, asiallinen käytös, siis ei pitäisi olla töykeä tms.


      • Asiakas ja palvelu
        totuus on kirjoitti:

        Lidlissä ei edes odota asiakaspalvelua ei siis petykkään. Prismassa sitä toivoisi ystävällistä palvelua mutta tuntuu olevan työntekijöille liian vaikeaa. Ainoastaan omat tutut palvellaan hyvin ja he sitten kirjoittavat tännekkin kehuja prismasta. Säälittävää.

        Henk. koht. väittäisin saaneeni enemmän palvelua Lidlissä kuin Prismassa. Mikäli Prismassa etsii sitä elintarviketta mitä 80% tuulipukukansasta ei osta niin aika löytämätön on. Saat haahuilla kilometrikaupalla etsimässä myyjää, jota ei löydy.
        Lidlissä näkee heti millä suunnalla on henkilökuntaa ja hieman oudompikin tuote löytyy sitten heidän avullaan kärryyn. Prismassa oli niitä puhelimia, niistä tuli joskus kilautettua kun rouva oli laittanut ostoslistaan jotain eksoottisempaa, niitäkään puhelimia ei taida enää olla?


    • Valittajat hiittoon

      Prismassa on edullista.Vaateosastollakin paljon alea. Myyjät neuvoo ja etenkin elektroniikkapuolen poijat on asiakaspalveluhenkisiä.
      Ei mitään valittamista!!!!

    • Boonukset kotiin

      Jospa sinut tunnistettiin kilpailijan työntekijäksi ja et heti pyynnöstä näyttänyt oikeaa väriä? Silloin voi jäädä boonukset saamatta, vai mitä?

    • Oi oi

      Elä valita !!!

    • Risma

      Voi härreguud:)Käytiin aamulla Prismassa.Onko sama kauppa,mistä täällä
      puhutaan ja minäkin vekutin.
      Käydään viikoittainTunnustan:Valitsen kassan
      Nyt aamulla ylläri pylläri.
      Poitiivinen;)Täysin tuntemattomat kassat ja ystävälliset.Kassoja paljon
      Olin pyörtyä,kun näin vihannesosastolla uuden,p-leen komean miesmyyjän:)

    • menenkö sinne?

      On se vain kumma, kun LIDLI kasvattaa kokoajan suosiotaan.

    • Asiakas 007

      Varkauden Prismassa ei mitään valittamista palvelussa. Kaikki toimii hyvin

    • sätöpriään

      Tarvitseeko ruokakaupassa palvelua?
      Ostan ruokaa vain ja ainoastaan pysyäkseni hengissä, En tarvitse siihen hyvän päivän toivotuksia enkä muitakaan kotkotuksia.

    • Eläköön Prisma

      Se vasta taitoa vaatikin olla kaikille yhtä kohtelias, nopea ja sulavaliikkeinen, sekä tasapuolinen .
      Minä olen aina Ylistänyt Prismaa ja sen palveluita, kivoja naisia kassoilla nykyisin, reiluja ja työnsä loistavasti osaavia.

      Lisäksi Arvostan Prismaa työnantajana, se ei ole koskaan potkinut pois ikääntyneimpiäkään apulaisiaan ja on aina antanut nuorille kesätyöpaikkoja!
      .
      Kyllä PRISMA on Varkauden paras kauppa, varkautelaisia työssä ja myös veronmaksajina.
      Varsian omakohtainen kokemus, kun vertailemaan käydään , on eiliseltä päivältä.
      Cittari ilmoitti kolmessa eri kahdeksansivuisessa mainoslehtisessään tarjoushintojaan.
      Kahvin hinnan piti olla 6.02. tarjouksessa ja tuhat muuta, ilmoituksen mukaan, ei ollut kahvi, vaan oli normaalihintaisena jotain 2.95 hyllyssä ei ollut merkintää alennuksesta, eikä myös kassalla.
      Se kourallinen Cittarin asiakkaista olisivat ehkä halunneet ostaa sitä kahviakin, mutta tyhjän saa pyytämättäkin.
      Moiteeton kauppapaikka varkaudessa on PRISMA!

      • totuuuuus

        Prisma on paska


      • juuust

        Se tarjous oli SUPERmarketissa, ei CITYmarketissa. Kannattaisi ensin opetella lukemaan mainokset, ennen arvostelua.


    • sitä saa mitä tilaa

      Asiakkaat äänestäköön jaloillaan, näinhän sen pitää olla. Mielestäni nuo molemmat ns. hyper/automarketit ovat jämähtäneet pahasti kehityksen kulusta.
      Prisman kiinteistö oikeasti ruma ( rakennettu -70 luvun alussa) viimeisin "uudistus" 2000- luvun alussa ( n. 14 v.sitten)! Citymarketti rakennettu -91 ja tehty pieni facelifting myös 2000 luvun alussa, eikä tuossakaan silmä lepää; betonimonumentti kuin suoraan Neuvostoliitosta ja sisältä kulahtanut. Tulee vaan mieleen että nyt näillä tiensä päähän tulleilla "hypermarketeilla" keskusliikkeet rahastaa viimeiseen asti ja viimeisen päälle, kun ei ole investoitu/sijoitettu remontteihin eikä nykyaikaistamisiin ja vanhat investoinnit on maksettu (asiakkaat) jo ajat päivät sitten.
      -Mutta toisaalta tämäkin kuvastaa hyvin Varkaudessa vallitsevaa olotilaa; haikaillaan menneisyyteen, pysytään paikoillaan, kadut ja rakennukset rappeutuu, mitään uutta ei rakenneta, ainaista valittamista ja negatiivisuutta, harmaata ihmismassaa, nuoret ja eteenpäin pyrkivät muuttaa muualle......no eipä tänne hirveätä hinkua taida olla ässällä ja koolla investoida. Näillä mennään ja isot tuotot kääritään taskuihin.

      • ggfggghgfff

        Vrk prismassa kyllä yksi kassa yli kaiken. Käsittämättömän ystävällinen ja aito! Tullut kuitenkin käytyä kuopio-joensuu-jyväskylä akselilla niin tuo nainen on kyllä uskomaton :)


    • omaa myrkkyä suoneen

      Kaikki et, jotka ette ole sosiaalisia ihmisisiä TAPPAKAA ITSENNE yhteiskunta pärjää paljon helpommalla. Te teette yhteiskunnallelle todella paljon pahaa!!! Ajatelkaa tyhmät! Liikkeen kasa palvelija on teidän palvelijannne!
      Jos te urpot olette kaupassa käydessänne pelkästään sen takia, että voitte kritisioida kaupan henkilökuntaa vetätää itsenne hirteen!!!!Vit.un Idiootit!!!
      Miten yhteiskunta voisi teidät elimisoisa?
      Ainut mahdollisuus kuolettavalla Pistokeksella!!!
      Luuserit!!

      • näin oonn

        Palveluammatti pitää kestää kriikkiä


    • Hoidon tarpeessa

      Täällä taas sama sairas käskee tappamaan itsensä:(Herätys ylläpito!
      Vuosia jatkunut sama .Eivät ole terveen kirjoituksia:(

    • Kahvitarjous

      Voi kuule ei ne citymarketit voi sulle kahvitarjoukseksi ruveta kun tarjous on Supermarketeissa se on kuule aivan eri kauppa =) ja ainahan voit ajaa kuopioon ostamaan lähimpään supermarkettiin tarjous kahvisi niin säästät tosi paljon rahaa ......

      • kysy että on

        Kahvia saa monesta kaupasta, eikai terve ihminen lähde ostoksille yhden kahvitarjouksen perusteella?


    • Eläköön Prisma

      Kas kun et voi minulle Supermarketiksi muuttua.
      Kiitos kun sivistit.

      En tode todel todel todella todella ymmärrä miksi sitten Varkaudessa jaetaan sellaisia määriä paksuja mainoslehtisiä, ilmaisjakeluna, Warkaudenlehden, SS:n välissä ??
      Siinä on cittarin hulluus, luulevatko superpäivä tollot, että täältä raukoilta rajoilta aletaan lähteä joka mökistä muuttumaan supermarketin asiakkaiksi kuopioon?

      On meitäkin joilla kalkulattorit ynnää mitä nuo massiiviset mainokset tv:ssä ja lehtisinä maksavat. Ja senkin ymmärrämme, että kaikki mainosten SUURETkulut maksetaan tuotteissa, sikäli kun aletaan lähteä Kuopioon ostoksille.

      • hahaha1

        Nokun ne ei edelleenkään ole CITTARIN mainoksia (eli tuskin kyseessä on "Cittarin hulluus"). Toki Kuopio mainostaa Varkaudessakin Supermarkettiaan, kun täältä käy paljon porukkaa siellä ostoksilla. Turha silti alkaa syyttämään tiettyä kauppaa, kun ei itse kyetä lukemaan mitä mainoksia edes on selaamassa.

        Oli kyllä niin huono habitus Prisman puolesta, että naurattaa vieläkin. Citymarket ja Supermarket sekaisin... kas kun ei Siwa ja Alepa. Minäki meen haukkumaan Alepaa, kun en löydä sieltä Siwan tarjouksia. HUONO KAUPPA!


      • Lukutaitokunniaan...
        hahaha1 kirjoitti:

        Nokun ne ei edelleenkään ole CITTARIN mainoksia (eli tuskin kyseessä on "Cittarin hulluus"). Toki Kuopio mainostaa Varkaudessakin Supermarkettiaan, kun täältä käy paljon porukkaa siellä ostoksilla. Turha silti alkaa syyttämään tiettyä kauppaa, kun ei itse kyetä lukemaan mitä mainoksia edes on selaamassa.

        Oli kyllä niin huono habitus Prisman puolesta, että naurattaa vieläkin. Citymarket ja Supermarket sekaisin... kas kun ei Siwa ja Alepa. Minäki meen haukkumaan Alepaa, kun en löydä sieltä Siwan tarjouksia. HUONO KAUPPA!

        Niin, kun ei se maailma pyöri niin että Tokmannin tarjoukset saa Prismasta ja Prisman tarjoukset saa Cittarista ja Lidlin tarjoukset saa Tokmannilta....


    • pankkitili täynnä

      Lidli,Tokmanni ja kirpparit.
      Eipä muualla tule käytyä.
      Joskus huonekalun tarpeessa Jyskissä ja Ikeassa.
      Gigantin nettikauppa kodinlaitteisiin.
      Biltema auton ja kämpän huotoa varten.

      Bonuskortit ovat *usetusta.Miten varkauslaiset ovat niin valtavan ihastuneita S-korttiin?Onko heikäläisillä huono matikkapää?
      Toki K ja S löytyvät,mutta ainoastaan K kortista on hyötyä erikoistarjousten vuoksi.
      Mutta turha asiasta riidellä.Pitäkää korttinne ja kerätkää bonuksia.

      Kassapalvelu on hyvää Lidlissä ja Tokmanilla.
      Lidlissä ovat huippumukavat ja osaavat tyypit töissä.
      Riippuu kaupasta riippumatta varmaan asiakkaan naamasta hymyilläänkö tai jutellaanko asiakkaalle.
      Minulle puhuvat ja hymyilevät kaikkialla suurinpiirtein kaikki.
      Jos toinen murjottaa,niin kysyn suoraan että onko tänään huono päivä.
      Eli kannattaa katsoa peiliin ja puntaroida omaa käytöstään.
      Käytöstavat ovat aika hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Gigantti ja myyjät OK Varkaudessa.
        Gigantti vaihtaa kuljetuspalvelut aika usein.
        Mikähän monipalvelu lienee, mutta ei palvele monipuolisesti vaan jättää tavarat kuin paskan ja taas menoksi.
        Olisikohan ahneutta?


    • katse peiliin!

      Prismassa on todella hyvä ja ystävällinen palvelu! Tervehtivät aina kun käyn Prismassa.
      Tuttavani tyttä on Prismassa työharjoittelussa ja hän saanoi,että Jotku asiakkaat ovat ihan hulluja tulevat haukkumaan milloin mitäkin harjoittelijoille.
      Joten kirjoituksen aloittaja kuuluu tähä "hullujen" ryhmään!

      • prisma on paras

        Noloa tulla tänne kehumaan omaa työpaikkaa.


    • Kuka muu muka

      Kivannäköisiä tyttöjä ja naisia on Prismassa ja ihan mukavia, ei valittamista.

    • PRISMA ON par

      "Katse peiliin" jos tuttavasi tyttä on prismassa ja kertoo lapsellisuuksissaan jotain , mitä ei saisi missään nimessä tehdä, haukkua asiakkaita hulluiksi, niin ole sinä aikuinen äläkä jatka juttua julkisella saitilla.

      Hiukka ristiriitainen tuo juttusi, vai halusitkotarkoituksella loukata tai leimata tuttavasi lasta?

      • ikävä tarkoitus

        Tuskin oli tuttavan lapsi. Tai jos on, niin sitten huono tuttava. Eipähän pääse kesätöihin ko likka enää...


    • Hyvää palvelua

      Prisman asiakaspalvelu on miellyttävää ja asiallista. En pahoita mieltäni, jos kassalla ei aina ehditä tervehtiä, ihmisiähän me kaikki olemme.
      Olen pannut oikein merkille, että aina viimeiseksi myyjä toivottaa hyvää päivän jatkoa, hyvää viikonloppua jne ja aika usein asias ei sano siihen mitään.

      • näin On niin

        Ihmisiä kaikki olemme. Asiakaspalvelijan tulee kuitenkin tehdä työnsä ja siihen kuuluu ystävällisyys.


    • mieli sanoa suoraan

      Tässäpä myyjien turhautumis sivusto.
      Käykääpäs lukemassa.

      Asiakkaat ovat monesti aaseja.
      Aasi lienee tarkoittaa sellaista,joka osaa lukea ja kirjoittaa välttävästi,sekä ajatustoiminta vaatii harjaantumista.isäksi siihen kun lisätään hilltitön käytös ja tapojen puute,saadaan tulokseksi aasiakas:

      http://www.aasiakas.net/

    • Eläköön Prisma

      hahaha1:lle, jatketaan vaan , sinä aloitit hehehehheee!

      Etkö sinä voinut muuttuakaan minulle SUPERMARKETIKSI, jonka kahdekasnsivuisia mainoksia jaettiin monin kappalein täällä, vaikkei koko puljua löydy tästä kaupungista. Ala muuttumaan jo, paitisi etten kävisi siinäkään, enkä cittarissa käy muutenkaan.

      • HAHAHAHAHA

        Ja luojan kiitos ettet käykään. Tommoset saa suosiolla käydäkin Prismassa, kun ei tuo ymmärys oikein riitä muualle.


      • voi sentään...
        HAHAHAHAHA kirjoitti:

        Ja luojan kiitos ettet käykään. Tommoset saa suosiolla käydäkin Prismassa, kun ei tuo ymmärys oikein riitä muualle.

        Voi taivas. Että ne kehtaakin Savon Sanomien välissä lähettää maksettuja Kuopion seudun kauppojen ilmoituksia. Tillaappa vaikka Keskisuomalainen, niin siitä löytyis Jyväskylän seudun kauppojen ilmoituksia niin niitäkin voi lähteä etsimään Varkauden kaupoista. Sais lisää valittamisen aihetta...


      • prismasta löytyi ne
        voi sentään... kirjoitti:

        Voi taivas. Että ne kehtaakin Savon Sanomien välissä lähettää maksettuja Kuopion seudun kauppojen ilmoituksia. Tillaappa vaikka Keskisuomalainen, niin siitä löytyis Jyväskylän seudun kauppojen ilmoituksia niin niitäkin voi lähteä etsimään Varkauden kaupoista. Sais lisää valittamisen aihetta...

        Minäkin kävin kerran prismassa ja ostin sieltä maitoa ja pattereita.


      • miksi suhtaudut noin
        voi sentään... kirjoitti:

        Voi taivas. Että ne kehtaakin Savon Sanomien välissä lähettää maksettuja Kuopion seudun kauppojen ilmoituksia. Tillaappa vaikka Keskisuomalainen, niin siitä löytyis Jyväskylän seudun kauppojen ilmoituksia niin niitäkin voi lähteä etsimään Varkauden kaupoista. Sais lisää valittamisen aihetta...

        Mitä se kertoo yrityksestä, jos se jakaa sellaisia lehtisiä ympäri suomea, jolle ei ole toivoakaan saada katetta ilmoituksilleen ??

        Ei ihme jos K- kaupoissa hinnat nousevat eikä tarjoushinnat koskaan pidä kassoilla. Jostain se ilmoitusmääräraha on rutistettava..Vanhuksilta riistetään normaali hinnat.He eivät jaksa tulla korjaamaan viallista hinnoitteluanne, vaan äänestävät jaloillaan, eivätkä tule koskaan siihen kauppaan, joka on menettänyt uskottavuutensa.
        Kirjoitan tätä vanhan äitini puolesta, joka oli luullut tarjouksien olevan K-kaupassa, ainoassa , häntä lähellä olevaa.
        Ilkkumisesi ei johda mihinkään muuhun kuin vastenmielisyytemme Cittaria ja k-kauppoja kohtaan lisääntyy tällä asenteellasi.
        Toivottavasti ilmoitat, sentään oletko henkilökuntaa ja pelastat Cittarin maineen . En ole ainoa joka tätä keskustelua lukee.


    • aasiakas aina oikeas
    • Eläköön Prisma

      Hehheeehheee !! Makeat naurut sain !!
      Jopas kimpaantui cittarin SUPERPÄIVÄtyttönen ja pahasti !!

      Sillä ei ole laisnkaan SUPERPÄIVÄmieltä niinkuin sillä SUPERmiehellä , joka huutelee , jopa puunoksilla seisten ihmisille SUPERPÄIVÄÄ !!

      Eihän sitä uskalla tulla kauppaa lähellekään, kun ei tiedä mistä puskasta se SUPERMIES hyppää silmille !!
      Olisiko nyt ollut viisaampaa, ettet olisi pilannut viimeistäkin K-kauppojen mainetta, vaikuttaa nimittäin pahasti, että olet henkilökuntaa.
      Ei anna kovinkaa mukavaa kuvaa yrityksestä, jossa ajatellaan noin ostavista varakkaista asiakkaista.

      • voi hyvänen aika

        Varakas asiakas juoksee tarjouksien perässä, mitä ei edes kyseistä kaupasta saa? OK.

        Ja ei, en ole henkilökuntaa vaan satun pitämään enemmän Citymarketista. Käyn kuitenkin myös Prismassa välillä ja en tunne, että kumpikaan kauppa on huono. Silti toivon, että kauppa jossa käyn eniten, ei ole täynnä tuollaisia asiakkaita jotka juoksevat pelkästään niiden tarjouksien perässä ja kaiken lisäksi haukkuvat kaupat kun sieltä ei löydy muidenkin puljujen tarjouksia.

        Minulle on aivan sama minkä kuvan minä annan sinulle K-ryhmästä kun selvästi sinulla oli jo ensimmäisessä kommentissasi mielipide asiaan. K-Citymarket oli mielestäsi paska, koska sieltä ei saanut Supermarketin tarjous kahvia. Lisäksi haukuit samaisen kaupan, koska Supermarket mainostaa Varkaudessa. Älä puhu itseäsi enempää pussiin. Lisäksi täällä kirjoittaa sinulle varmaan yli viisi ihmistä samoja asioita ja kuvittelet, että keskustelet kokoajan vain yhden ja saman kanssa. Mitä tähän voi enää sanoa, kuin kannattaisi lopettaa ajoissa ennen kuin tosiaan olet nolannut itsesi täysin.

        K-Citymarket ja Prisma on molemmat hyviä kauppoja ja käytän molempia jatkossakin. Se, että joku ei osaa lukea mainoksia, ei onneksi ole minun elämääni vaikuttava seikka, vaikka kyllähän se laittaa naurattamaan ettei aikuinen ihminen osaa lukea. Vai oletko aikuinen? Annat vain itsestäsi aika nuoren kuvan.


      • supermies from c
        voi hyvänen aika kirjoitti:

        Varakas asiakas juoksee tarjouksien perässä, mitä ei edes kyseistä kaupasta saa? OK.

        Ja ei, en ole henkilökuntaa vaan satun pitämään enemmän Citymarketista. Käyn kuitenkin myös Prismassa välillä ja en tunne, että kumpikaan kauppa on huono. Silti toivon, että kauppa jossa käyn eniten, ei ole täynnä tuollaisia asiakkaita jotka juoksevat pelkästään niiden tarjouksien perässä ja kaiken lisäksi haukkuvat kaupat kun sieltä ei löydy muidenkin puljujen tarjouksia.

        Minulle on aivan sama minkä kuvan minä annan sinulle K-ryhmästä kun selvästi sinulla oli jo ensimmäisessä kommentissasi mielipide asiaan. K-Citymarket oli mielestäsi paska, koska sieltä ei saanut Supermarketin tarjous kahvia. Lisäksi haukuit samaisen kaupan, koska Supermarket mainostaa Varkaudessa. Älä puhu itseäsi enempää pussiin. Lisäksi täällä kirjoittaa sinulle varmaan yli viisi ihmistä samoja asioita ja kuvittelet, että keskustelet kokoajan vain yhden ja saman kanssa. Mitä tähän voi enää sanoa, kuin kannattaisi lopettaa ajoissa ennen kuin tosiaan olet nolannut itsesi täysin.

        K-Citymarket ja Prisma on molemmat hyviä kauppoja ja käytän molempia jatkossakin. Se, että joku ei osaa lukea mainoksia, ei onneksi ole minun elämääni vaikuttava seikka, vaikka kyllähän se laittaa naurattamaan ettei aikuinen ihminen osaa lukea. Vai oletko aikuinen? Annat vain itsestäsi aika nuoren kuvan.

        jätä jo jankkaaminen ja ppussiin puhuminen olet tyhmä. viisas olisi jo jättänyt jauhamisen sikseen.


      • Super joopa joo
        supermies from c kirjoitti:

        jätä jo jankkaaminen ja ppussiin puhuminen olet tyhmä. viisas olisi jo jättänyt jauhamisen sikseen.

        Mitäs sä sitten jauhat siinä. Olet vaan ihan hiljaa paikoillasi ja annat toisten kirjoittaa, mitä ne haluaa.


    • Palveluako?

      Minulle ei ole Prismassa sattunut töykeää palvelua. Osuuskauppojen henkilöstö taitaa olla parhaiten koulutettua henkilökuntaa. Palvelu on neutraalia ja hieman etäistä. Hallissa oleva henkilöstö auttaa ja esittelee tavaroita mielellään.

      Cittarilla tuo kassahenkilöstö on vedetty todella vähiin. Loppuviikosta käyn mieluusti muualla, missä ei tarvitse jonottaa turhaan. Palvelu kassoilla on kuitenkin hyvää. Yleensä hymy, tervehditään, erikoistuotteet pakataan pikkupussiin. Mielestäni parasta kassapalvelua Varkaudessa. Hallimyyjät ovat sitäkin töykeämpiä. Kysyjää ei saateta huomioida millään tapaa, käännetään pyllypuoli, eikä olla kuulevinaan.

      Parasta lienee äänestää jaloillaan ja mennä Lidliin, Kaipa ne sielläkin joskus oppivat tervehtimään asiakasta.

    • .....

      hei. kyllä meillä Lidlissä saa asiakaspalvelua, jänniä syytöksiä täällä :) ja jokainen meistä kyllä tervehtii AINA asiakkaan :) toki esim. iltaisin on vähemmän myyjiä joten ehkä joutuu etsimään sellaisen, mutta kyllä me aina hymyssä suin autamme asiakasta. :)

    • hyiteitä

      voisiko tämän mainos topicin lopetella jo pikkuhiljaa :)

    • jopas nyt

      Ei voisi, ainakaan noihin sanoihni.

      Palveluntaso on aikuisille kuin myös lapsille, nuorille, etenkin vanhuksille, joilla jo aistit krenkkaa , kaiken A&O.
      Myös hinnat ovat tärkeitä.
      Pitäisikö asiakkaiden olla jonkun myymälän huonojen tapojen sivusta seuraaja ihan vaan kiltisti, sanomatta sanaakaan?
      Mitä tulee tuohon ikuiseen mainospostiin ja mainostamiseen, joissa tapahtuu jotain niin poikkeavaa, että se lähentelee hulluutta, niin sitä, jos mitä pitää arvoistella.
      Jos tv-mainoksissa jotkut oliot, elukat ja mielikuvitusolennot puhuvat kuluttajille raakkuen ja lällättäen, niin pitäisi todella miettiä miten uskottavia ne ovat ?

      Ei ole niin tyhmää ihmistä, joka ei ymmärrä, että asiakas maksaa kaiken mainostamisen ja kun on tietoinen mainoskampanjoiden hinnoista, niin ei voi kuin puolustaa kuluttajaa jonka kukkarolle jokainen "supermiehen oksalle hyppääminen" käy kalliikksi.

      • jopas nyt jotakin

        ...tai sitten kääntäen ko. asiaa; kun ei juuri mainosteta missään,ja kun kauppa käy kuin rajuilma johtuen määräävästä markkinaosuudesta, ei tarjouksia, rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun ei tarvitse mainostaa eikä satsata kampanjoihin....pikkuisen tekee mieli nostella hintoja kun asiakaspohja kunnossa.
        - niin tuleehan sitä "boonusta", mutta kukas nämä sitten maksaa?


    • Hirnumiseen kyllästy

      Minullekin samaa sattunut ja SITTEN SE kamalaääninen kassa, nauraa hohottaa kuin hevonen, opettelisi nauramaan hillitymmin, tuollainen alaarvoinen käytös EI SOVI asiakaspalvelialle. Jokuhan voi luulla että nauraa asiakkaalle ja kohta ei ole asiakkaita. Häpeä tummahiuksinen hirnuja.

    • Konsultti Markkanen
    • ei kuitenkaa prisma

      Voi vattu, varmaan tokulla käytävä ku Lidli on kiinni laajennuksen takia.

    • aAPEEEDE

      Toivattavasti "boikotoit" kauppaa niin ei yhdenkään henkilökunnan jäsenen tai kanssaihmisen tarvitse katella typerää valittajanaamas enää koskaan.

    • Usen

      Täysin päinvastaisia kokemuksia varkauden Prismassa!!

    • Mummero

      Kyllä Prismassa on sekä että kassoissa tympeitä sekä kohteliaita, mutta onneksi saan vielä valita kassan mihin maksan. Mutta ei se kyllä edellytä myyjien/kassojen olemaan asiakkaalle epäkohtelias , vaikka Prismalla on monopoli asema Varkaudessa. Kaikki asiakkaat pitää!!! olla samanarvoisia ja kohdella samalla tavalla oli sitten turkki tai tuulipuku päällä!!!! Sillä tuulipuku päällä olevalla voi olla suurempi pankkitilin saldo kuin turkkinaisella, mutta sehän EI kuulu tähän!!!!!

    • mitäontervehtiminen

      Oottekos käyny tien toisella puolella Tokmannilla...............?

    • todellahyväkauppa

      Tikkurilan Prismassa on hyvä palvelu ja todella maukasta leipää, kävin aamulla ja taidanpa löydä toistenkin :)

    • IrQ

      Naapuripaikkakuntalaisena, enpä ole huomannut minkään Varkauden kaupan kassojen käytöksessä mitään moitittavaa. Usein suuntaan Varkauteen, Prismaan, Cittariin, Rellunkulmaan, Carlsonille, ihan vapaapäivänäni katselemaan ja löytöjä tekemään, sekä ihan tiettyjä tuotteita ostamaan. Useimmiten olen tehnyt hyviä löytöjä juuri siitä, mitä tarvitsen. Bonuksena Prismassa on erinomaisen ihana kahvio täydellisine leivonnaisineen. Kiitos Varkaus!

    • Prismassa_koettua

      Asiakaspalveluammatissa olevan ihmisen pitäisi kyllä omata edes alkeelliset sosiaaliset taidot. Kyllä siinä asiakas vähän hölmöksi itsensä tuntee, kun myyjä ei vastaa tervehdykseen. Useasti olen myös kokenut sen, että myyjä jää juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa, eikä ota edes katsekontaktia. Nämä edelliset tapahtumat siis Prismassa. Mutta on siellä mukaviakin kassatyöntekijöitä. Usein huono käytös juontaa juurensa jo ihmisen lapsuuteen. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu...

    • Ärsyyntynyt

      Kaupan työntekijät ovat palveluammatissa.... ja työnantajan PITÄÄ kouluttaa jos eivät muuten osaa perusasioita. Siis kaikki Prismassa asiakaspalvelu koulutukseen. Ja kassoille kaksinkertainen koulutus. Eräskin vaalea kassarouva/neiti on AINA suu alaspäin eikä ikinä hymyile. EN tarkoita kestohymyä vaan sellaista josta asiakas tuntee itsensä tervetulleeksi kauppaan. Nyt tulee sellainen tunne monta kertaa kassalla että anteeksi kun olen olemassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aasiakaas

      Prismassa on muutama ihana kassa. Ja muutama tyly, hymyilemätön kassa neiti jotka vaihtaisin välittömästi. Joka kaupassa näitä on täällä. Kuten City marketissakin. Siellä on kassa jota ei voisi homma vähempää kiinnostaa... ihme kun jatkuvasti vieläkin siinä on, vuosia ollut ja sen kyllä huomaa 😂😂. Luulisi jo kauppiaan hänet vaihtaneen.

    • Tuoksuatuomien

      Kyllä missä tahansa pitää palvelualan ihmisen käyttäytyä. Prismassa valitsen kassan sen mukaan ,että on kaunis nuori myyjä. Ihan sen takia,että asiointi on miellyttävä tapahtuma.

    • juurileirillä

      juurekset

    • Anonyymi

      ja nari nari

    • Lupsakkata männöö Varkaavessa Savossa. Voe herja lutjake senteä.

    • Anonyymi

      Tuas oli isoja palaneita kuivia piirakoita sittarissa.Tupakalla istutaan ja poltetaan piirakat,onneks ei omaa.Että nari nari yöllä ,sänky nimittäin

    • Anonyymi

      Hirveän kovalla äänellä ja teennäinenkäytös sellasella hirveän pitkällä isojalkaisella naisella. Luulin joskus transuksi,mutta ilmeisesti on kuitenkin nainen? Tosi pitkä tukka tiukalla ponnarilla. Ei sitä kovaa ääntä jaksa!! Opettelisi puhumaan keskinkertaisesti. Ei kuurot mummot kuule,vaikka niille huutaisi!!

      • Anonyymi

        Missähän sulla tämmönen rinsessa on.


    • Anonyymi

      Meinasin mennä myymälän puolelle itsepalvelu kassan kautta jossa ei ollut yhen yhtä asiakasta.Kysyin myyjältä voiko tästä mennä myymälän puolelle.Vastaus oli kulje vihreän kyltin alta.Olisko pientä tolokkua ennen kun oppii uuven myymälän tavoille..

      • Anonyymi

        Hyvä kauppa on uusi Prisma! Arvostaa työntekijöitään ja asiakkaitaan todella paljon! Cittarista ei arvostusta paljoo löydy työntekijöitä, eikä asiakkaita kohtaan.


      • Anonyymi

        Sossupummeja ei lasketa kun niillä on juonia mielessä, takin alle kalja sujahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossupummeja ei lasketa kun niillä on juonia mielessä, takin alle kalja sujahtaa.

        Se varastaminen on kyllä hölmöö, tekeepä se missä vaan.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossupummeja ei lasketa kun niillä on juonia mielessä, takin alle kalja sujahtaa.

        Ei sujaha. Nabaskybältä sujahtaa känäss pisu housuun. Hihittelee ravintolassa liian kovasti jokun hemmon lirkutuksille🤣


    • Anonyymi

      eioototta

    • Anonyymi

      kaikesta kehataan natista

    • Anonyymi

      lanttu

    • Anonyymi

      pitäisi aikuisen ihmisen tajuta, että kaikki eivät ole kutsumusammatissaan. Työkkärin ämmät pakottaa kaupan kassalle ja pitäisi vi..u vielä hymyillä ja tervehtiä!

    • Anonyymi

      karpaasi

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    • Anonyymi

      rypäleet

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      rip mr edge

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe