Löytyykö Miehikkälästä yhtään romunkerääjää kuka hakee jos lupaa.
Romumiehet
4
373
Vastaukset
- Tyytyväinen
Ei löydy,soita Permannolle Paijärvelle,lupasi 3 päivän sisällä hakea,meni päivä ja romut lähti.Minkä mies lupasi,niin piti ja vielä nopeasti,eikä kaapinut paraita päältä ja luvannut loput hakea myöhemmin.Ottakaa muut jullit mallia!!!!!!!!!!!
- Pipariakonä????
Riippuu siitä mitä lupasit. Jos pelkkä romunhaku niin tulevat kun asiaa sinne päin. Jos olet nainen ja lupasit tarjota piparia niin luulisin että kohta oveesi kolkutellaan..
- Vielä pelaa
Miehikkälän Sulo Vileniltä ja kanttori Piipariselta taitaa pipariajat olla jo ohi!!!!
- 3 vuotta odottanut
Kiitos vinkistä,piha siisti,vaikka ei ollu edes piparia tarjota,eikä yrittänyt kyllä tuhkaluukullekaan.Asiallinen herrasmies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355