olen ihan jäävi arvostelemaan heidän musiikkiaan. En kyllä pidä siitä mutta se olkoot toinen tarina.
Mutta miten tämän Tonyn vartalo on niin kummallinen? Ihmeellinen pystypeppu ja sellainen pallomainen? Onko sillä joku häiriö?
Tämän laulajakitaristin kroppa?
6
884
Vastaukset
- 14GiRl
Ei, hänellä ei ole minkään laista häiriöitä. Onko sinulla jäänyt jotenkin nuo biologian tunnit vähälle kun et oikein näytä tietävän mitään ihmisen vartalosta? Ja omalle ruumiilleen ei voi mitään se on hyväksyttävä itse niin kuin on se myös toistenkin tehtävä! Ja millanenkohan sinäki oot? Kato peiliin ja tuu sitten valittaan
- Apiskukko
Taitaa itselläsi olla silmissäsi joku pahemman luokan häiriö, huomaa siitäkin ettet kyennyt edes kirjoittamaan ko. henkilön nimeä oikein...
- aloittaja_
Mutta kun hän on niin oudon näköinen. Voiko hänellä olla kilpirauhasen vajaa-tai liikatoimintaa?
- Tööööööt
Korvien välissä vikaa.
- Anonyymi
seksikäs se on
- Näyttäis
Jos se käyttää vaippoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571