Tuolla se uusi palsta nyt sitten olisi, menkää kokeilemaan.
Vapaa pääsy toistaiseksi email-rekisteröinnillä, mutta ulkopuoliset häiriköt bannataan.
Lukekaa säännöt ensin.
esikoisten.keskustelu.info
24
2076
Vastaukset
- teu,
Ensinnä täällä ei oled mitä'än jos olet tehnyt linkin
siihen on tullytjokin vika .
kävin sitten tuolla jossa on VL:t ,UL. meidän nykyinen
ja se toinen Lestaaviolaisuus ,seko se on ,vai onko
sinne jotkut ryöstänet meidän ketjuja , joenkin siellä
tunnelma kuin itämailla siellä oli jo yli 500 viestiä 24h
aikana vai oliko joku tehnyt pinnoja palstalleen..- teu,
tyhmelin kirjoitti:
teu,
tässä osoite:
http://esikoisten.keskustelu.info/index.php"Tyhmelin "
Haluaisin kirjoittaa siellä jotain mutta näyttää siltä etten osaa, teu, kirjoitti:
"Tyhmelin "
Haluaisin kirjoittaa siellä jotain mutta näyttää siltä etten osaa,teulle pikaohje:
1. Kirjaudu sisään niin pääset foorumin etusivulle.
2. klikkaa hiirellä tekstiä "Näytä aktiiviset viestiketjut", niin otsikot pomppaavat esiin
3. klikkaa jotain otsikkoa
4. lue tekstiä, voit rullata alapäin nuolinäppäimellä
5. mene seuraavalle sivulle klikkaamalla oikeasta alalaidasta "seuraava" tai sivunumeroa
6. tekstiin voit vastata klikkaamalla painiketta "Vastaa viestiin"
7. kirjoita tyhjän ruutuun vastaus ja paina nappulaa "esikatselu". Silloin näet tekstin yläpuolella miltä vastauksesi näyttäisi jos sen lähettäisit
8. kun tekstisi on valmis, paina "lähetä" nappulaa. Silloin vastauksesi menee viestijonon jatkoksi. huomaa, että uudessa foorumissa ei voi vastata väliin. Voit kyllä lainata tekstiä joltain (lainaa nappula jokaisen viestin oikeassa yläkentässä) ja siten voit vastata välillä olevaan kommenttiin.
Kunhan pääset näistä selville ja pääset jonnekin kirjoittamaan niin kerron siellä lisää.
- teu,
Luuletko että muistan kaikki , ei sinne siis pääse hyvästi.-.
- yritä uudestaan
Teu, eikö onnistunut?
http://esikoisten.keskustelu.info/index.php
Käyttäjätunnus ja salasana - ja sähköpostiosoite!- teuta
Edellen on vikaa minun Koneeni ei päästä sisään
enkä ymmärrä Enempää sika pienenä miksi manee
asiat ,miten satytuu joihtuuko W 8 vai mistä ..?...
- teu,
Eikai sinne uuteen joka kerta kiejauduta kun menen sisään se on aika
työläs systeemi ..voi voi sentään , Johan uusiasia unhottuukin siinä
eikä pysy mielesa oikein mikään muukaa,
Ei taida olla vanhan voittanutta !Älliä vilkaisten systeemi näyttää samalta kuin oli LYRS:n systeemi. Siellä ainakin oli niin, että rekisteröinnin jälkeen pitää aina kirjjautua, kun sinne menee, mutta se käy yhdellä näpäytyksellä, jos selain muistaa salasanan. Luulen, että Firefox on siinä suhteessa oiva, koska se tallentaa salasanat, jos niin haluaa ja sieltä voi aina tarkistaa, jos ei muista.
vihne kirjoitti:
Älliä vilkaisten systeemi näyttää samalta kuin oli LYRS:n systeemi. Siellä ainakin oli niin, että rekisteröinnin jälkeen pitää aina kirjjautua, kun sinne menee, mutta se käy yhdellä näpäytyksellä, jos selain muistaa salasanan. Luulen, että Firefox on siinä suhteessa oiva, koska se tallentaa salasanat, jos niin haluaa ja sieltä voi aina tarkistaa, jos ei muista.
Mieleeni tuli vielä, että ekisterööinnissä ei ole mieltä, jos sinne pääsisi ilmankin.
- toimii hyvin
vihne kirjoitti:
Älliä vilkaisten systeemi näyttää samalta kuin oli LYRS:n systeemi. Siellä ainakin oli niin, että rekisteröinnin jälkeen pitää aina kirjjautua, kun sinne menee, mutta se käy yhdellä näpäytyksellä, jos selain muistaa salasanan. Luulen, että Firefox on siinä suhteessa oiva, koska se tallentaa salasanat, jos niin haluaa ja sieltä voi aina tarkistaa, jos ei muista.
Siellä on ruksi muistamisesta. [ Muista minua kun tulet valtakuntaasi :-)))))) ]
IE10 selain kirjautuu joka kerta ihan itsestään.
Elikkä se muistaa IP osoitteeni. (Internet Protokol) - coocies
toimii hyvin kirjoitti:
Siellä on ruksi muistamisesta. [ Muista minua kun tulet valtakuntaasi :-)))))) ]
IE10 selain kirjautuu joka kerta ihan itsestään.
Elikkä se muistaa IP osoitteeni. (Internet Protokol)Vai onko kysymys keksistä?
- pittää hyväksyä
coocies kirjoitti:
Vai onko kysymys keksistä?
Maininta on säännöissä IP osoitteiden tallennuksesta.
- teu,
vihne kirjoitti:
Mieleeni tuli vielä, että ekisterööinnissä ei ole mieltä, jos sinne pääsisi ilmankin.
" vihne "
taroittaa vain tätä tilannetta , homma on siitä kiinni että tämä on nyt
esittely tilaisuus , joka sittten todellisuudssa on tiukka eli sinne ei
sitten pääsisi mitenkään miiten, ks. näin se olisi säntillinen ...
HUOMIO !
Huomasin juuri, että uudelle foorumille on muutama ihminen yrittänyt rekisteröityä joitakin päiviä sitten, mutta rekisteröinti on jäänyt kesken (ilmeisesti virheellisen email-osoitteen vuoksi ?).
Pyydän näitä henkilöitä yrittämään uudelleen, ja jos rekisteröinti ei vieläkään onnistu, lähettämään minulle viestiä osoitteeseen tyhmelin (at) suomi24.fi. Yritetään sitten yhdessä keksiä missä vika.- Kysymyksiä
Miten ko. foorumi toimii? Onko siellä joku raati, vai vain tyhmelin, joka päättää onko keskustelija esikoislestadiolainen? Kuinka moni tietää kuka on käyttäjätunnuksen takana? Nämähän ei tietenkään kerro kuin parhaille kavereille, jotka taas kertovat kavereilleen jne.
Palsta on tarkoitettu lähinnä esikoislestadiolaisille. Tarkempi määrittely palstan ohjeissa. Kirjautua voi käytännössä kuka tahansa, eli uteliailta ei voi välttyä. Palstalta poistetaan jos rikkoo sääntöjä.
Kenenkään ei tarvitse antaa nimeään rekisteröitäessä. Nimimerkki riittää. Toimiva sähköpostiosoite pitää antaa, jotta voi saada vahvistusviestin.
Palsta on tällä hetkellä yksin tyhmeliinin vastuulla. Ei ole raatia, eikä taustaorganisaatiota.
- kysmys
tyhmelin
5.2.2014 20:56
0
Tuolla se uusi palsta nyt sitten olisi, menkää kokeilemaan.
Vapaa pääsy toistaiseksi email-rekisteröinnillä, mutta ulkopuoliset häiriköt bannataan.
Lukekaa säännöt ensin.
onko tyhmelin siellä luotsina`? - su***
On aivan luonnollista, että kun porukassa alkaa tietous ja totuudet selvitä, ihmiset ajattelevat jo itsenäisesti. Porukassa on ollut vain sisäinen tietojärjestelmä. Mutta kun on tullut esiin avarampia tietoja totuuksista netistä, johon ovat porukan jäsenet ajautuneet. ovat "suomut silmistä" pudonneet. Kun totuuksia on monenlaisia, niin yksin totuudessa voi olla heikoilla.
Jos et halua tietää missä mennään, älä rekisteröidy palstallemme.
- 22mmmmmmmmmmmm
onko lapinwanhin mukana,,
- ainokaarina1
Toivottavasti...
oppimassa... - teu,
ainokaarina1 kirjoitti:
Toivottavasti...
oppimassa...Kuule tuolla ylempänä on %:"-14 ..nimimerrki Teu,
minulle tehty ,kun en osannut menneä toimii vielä koeta.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165