Kysyisin että miksi ipad lataa huonosti Ilta-Sanomien sivut? Kun muihin sivuihin menen niin menevät nopeasti. Missä mahtaa olla vika? Olisin kiitollinen vastauksesta.
Ipad ja Ilta-Sanomien sivut.
riku1
3
176
Vastaukset
- 1stMacFinn
Sitten kun se sulle selviää, kerro myös IS:n väelle...
- Jgk
Sen takia varmaa is tarjoaa ipadille omaa sovellusta, mikä on varmaan vähän nopeampi, mutta muuta hyötyä siitä ei ole.
- Ipadia
IS sivut kuten myös monet muut suositut sivustot paisuvat kuin pulla taikina. Itsellä iPad 2 ja välillä kanssa tökkii etusivun lataus vaikka 50 meganen liittymä käytössä. Jos haluat vain uutisia selata, koita tätä http://uutishai.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 953003
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201694
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61498Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374