Ajatuksia

Sepitini

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansalaiset lukekaa

      Aikas sarkastista sanoisin.

    • meitsis

      Tuli tuosta vaan mieleen ,että mikä on ankarin rangaistus jonka Tapsa on ylinopeudesta saanut ? Ei hän ole tainnut ehdotonta tuomiota saada koskaan kuitenkaan ?

      • Rangaistuksista:

        Ei Tapsuliini ole ehdotonta tuomiota vielä saanut. Syy on täysin selvä: Tapsuliini on ollessaan oikeudessa puolustanut itseään "laulamalla" (lue: rääkymällä). Tuomarit, syyttäjät, asianajajat, lautamiehet, yleisö ovat halunneet pois piinallisesta tilanteesta joten nopein tapa on ollut määrätä pikasakot. Toisekseen: erinäiset vankilaviranomaiset ovat kulissien takana pyytäneet eri oikeuksia ympäri Suomenmaan olla antamatta ehdotonta tuomiota Tapsuliinille perustellen pyyntöään sillä, että "muutenkin raskas vankeinhoitotyö muuttuisi huomattavasti raskaammaksi ja vaarallisemmaksi jos kyseinen tekotaiteilijakaahaaja joutuisi tiilenpäitä lukemaan". Eri oikeusasteilla on ollut ymmärrystä tälle pyynnölle.


      • OK.
        Rangaistuksista: kirjoitti:

        Ei Tapsuliini ole ehdotonta tuomiota vielä saanut. Syy on täysin selvä: Tapsuliini on ollessaan oikeudessa puolustanut itseään "laulamalla" (lue: rääkymällä). Tuomarit, syyttäjät, asianajajat, lautamiehet, yleisö ovat halunneet pois piinallisesta tilanteesta joten nopein tapa on ollut määrätä pikasakot. Toisekseen: erinäiset vankilaviranomaiset ovat kulissien takana pyytäneet eri oikeuksia ympäri Suomenmaan olla antamatta ehdotonta tuomiota Tapsuliinille perustellen pyyntöään sillä, että "muutenkin raskas vankeinhoitotyö muuttuisi huomattavasti raskaammaksi ja vaarallisemmaksi jos kyseinen tekotaiteilijakaahaaja joutuisi tiilenpäitä lukemaan". Eri oikeusasteilla on ollut ymmärrystä tälle pyynnölle.

        Ja Höpöhöpö! Tapsa on välttynyt ehdottomalta tuomiolta siitä yksinkertaisesta syystä, koska ei ole syyllistynyt samaan rikkeeseen, (siis ylinopeuteen) ehdollisen rangaistuksen aikana.
        Vaikak Tapsa monasti ylinopeudesta onkin rangaistuksen saanut, niin minusta on ihan oikein se ettei hän ole kiven sisään joutunu tuomiota kärsimään. Vakavammistakin rikkeistä oikein ne isot roistot ja pahantekijät selviävät ehdonalaisella ( Raiskauksista, pahoinpitelyistä, rattijuoppouksista yms. )


      • Mutta toisaalta:
        OK. kirjoitti:

        Ja Höpöhöpö! Tapsa on välttynyt ehdottomalta tuomiolta siitä yksinkertaisesta syystä, koska ei ole syyllistynyt samaan rikkeeseen, (siis ylinopeuteen) ehdollisen rangaistuksen aikana.
        Vaikak Tapsa monasti ylinopeudesta onkin rangaistuksen saanut, niin minusta on ihan oikein se ettei hän ole kiven sisään joutunu tuomiota kärsimään. Vakavammistakin rikkeistä oikein ne isot roistot ja pahantekijät selviävät ehdonalaisella ( Raiskauksista, pahoinpitelyistä, rattijuoppouksista yms. )

        Ja höpöhöpö. Kyllä minusta ylinopeus, varsinkin reipas sellainen, on varsin vakava rikos vaikka mitään ei olisi sattunutkaan. Kerta se on ensimmäinenkin kun jotain peruuttamatonta tapahtuu. Kyseessä on vaaratilanne ja piittaamattomuus muista. Verrattavissa, hieman kärjistäen, taponyritykseen. Noista muista mainitsemistasi rikoksista olen kyllä samaa mieltä.


      • Iw uan
        OK. kirjoitti:

        Ja Höpöhöpö! Tapsa on välttynyt ehdottomalta tuomiolta siitä yksinkertaisesta syystä, koska ei ole syyllistynyt samaan rikkeeseen, (siis ylinopeuteen) ehdollisen rangaistuksen aikana.
        Vaikak Tapsa monasti ylinopeudesta onkin rangaistuksen saanut, niin minusta on ihan oikein se ettei hän ole kiven sisään joutunu tuomiota kärsimään. Vakavammistakin rikkeistä oikein ne isot roistot ja pahantekijät selviävät ehdonalaisella ( Raiskauksista, pahoinpitelyistä, rattijuoppouksista yms. )

        OK. Olet väärässä Lue viestiketju Tapsalla lähellä....
        Se on ollut todella lähellä.Piittaamattomuus liikenteessä.


    • nipottaja_

      Tuossa jutussa luki ,että yhteenaikaan Tapsa halusi käyttä sivistyssanoja joita ei kuitenkaan oikein hallinnut. No jaa ...minä en ole häneltä kylä sivistyssanoja kuullut, mutta kiroilua kyllä joskus. Onneksi harvemmin kuitenkin , mutta ei siltikään esim. V-alkuiset kirosanat sovi esiintyvän artistin suuhun keikalla.

      • muijax

        Oikein nimimerkki "nipottaja". Mutta sano se näille äärifaneille jotka hyväksyvät ihan kaiken mitä Tapsuliini tekee.


      • tiukkatäti
        muijax kirjoitti:

        Oikein nimimerkki "nipottaja". Mutta sano se näille äärifaneille jotka hyväksyvät ihan kaiken mitä Tapsuliini tekee.

        Älä yleistä. En pidä kiroilusta yhtään. Tapani ei ole minun kuullen kiroillut. Onnekseen ei, sillä jos hänen niin kuulisin tekevän niin silloin kyllä huomauttaisin hänelle aika suoraan mitä mieltä olen moisesta kielenkäytöstä. Sen verran tiukkatäti minä olen ja kiroilemineen saa minut näkemään punaista.

        Olen Tapsaa vuosia sitten ( joskus 2000-luvun alussa ) "ojentanut" silloisen Horizone orkesterinsa muusikoiden pompottelusta ( ilmaisin siis keikan jälkeen hänelle tiukempaan sävyyn mielitpiteeni moisesta toiminnasta ). Se kun ei ollut kivaa katseltavaa kun käyttäytyi niin tylysti silloista orkkaansa kohtaan.
        Liekö ottanut onkeensa kun hälle siitä paasasin. Mene ja tiedä, mutta sittemmin kun olen Tapsan keikoilla ollut ei ole tarvinnut puuttua hänen käytökseensä vaan on ollut aivan asiallisesti käyttäytyvä orkkaansakin kohtaan.

        Tapsan autolla kaahailua en myöskään hyväksy, mutta se taitaa olla hänellä niin verissä ,että siihen ei minun paasaukeillani varmaankaan olisi mitään vaikutusta .


      • tiukkatäti kirjoitti:

        Älä yleistä. En pidä kiroilusta yhtään. Tapani ei ole minun kuullen kiroillut. Onnekseen ei, sillä jos hänen niin kuulisin tekevän niin silloin kyllä huomauttaisin hänelle aika suoraan mitä mieltä olen moisesta kielenkäytöstä. Sen verran tiukkatäti minä olen ja kiroilemineen saa minut näkemään punaista.

        Olen Tapsaa vuosia sitten ( joskus 2000-luvun alussa ) "ojentanut" silloisen Horizone orkesterinsa muusikoiden pompottelusta ( ilmaisin siis keikan jälkeen hänelle tiukempaan sävyyn mielitpiteeni moisesta toiminnasta ). Se kun ei ollut kivaa katseltavaa kun käyttäytyi niin tylysti silloista orkkaansa kohtaan.
        Liekö ottanut onkeensa kun hälle siitä paasasin. Mene ja tiedä, mutta sittemmin kun olen Tapsan keikoilla ollut ei ole tarvinnut puuttua hänen käytökseensä vaan on ollut aivan asiallisesti käyttäytyvä orkkaansakin kohtaan.

        Tapsan autolla kaahailua en myöskään hyväksy, mutta se taitaa olla hänellä niin verissä ,että siihen ei minun paasaukeillani varmaankaan olisi mitään vaikutusta .

        Turha sun on kunniaa ottaa mäkätyksesi vaikutuksesta Tapsan käytökseen. 99% kun olen Tapsan keikoilla ollut ei Tapsan käytöksessä ole ollut mitään mäkättämisen aihetta. Jokaisella on joskus huono päivä ja silloin voi syystä tai toisesta pinna olla kireellä artistillakin ja se on saattanut ilmetä bändin komenteluna, mutta näin on ollut hyvin harvoin. Nykyään vielä harvemmin.

        Tapsan keikalla olen olut useita kymmeniä kertoja ja ehkä kerran olen kuullut hänen lavalla sanovan jonkun kirosanan yleisönkuullen. Siis paljon enemmän sitä kiroilua kuulee nykyajan suomalaisista tosiTV-ohjelmissa ja elokuvissa tai monien muiden artistien keikoilla ( kuten Pate Mustajärven, Agentsien, eri rock-artistien yms....).
        apsan kiroilu vapaa-ajallaan tai esim. bänditreeneissä ei taas kuulu mulle eikä kellekkään muullekkaan täälä. Mä luulen että sellaista ihmistä ei olekkaan jolta ei joskus niitä ärräpäitä lentelisi. Turha siis mitään pyhimystä esittää täälä kenenkään.

        Ja nim.merk. " muijax" on turha väittää että fanit hyväksyvät kaiken mitä Tapsa tekee. Ei kyllä varman kukaan niin mielissään ole noista Tapsan ylinopeuksista. Sellanen välinpitämättömyys liikenteessä ei ole hyväksi esimerkiksi .


      • ingentingen

        Kysymys?Kuinkas monta murhaa Tapani olikaan tehnyt.Kaahailuista senverran,että miettikääpä kuinka monta miljoonaa kilometriä Tapani on näiden keikkavuosien aikana ajanut.Jos näihin kilometrimääriin suhteutetaan,Tapanin saamat ylinopeussakot,niin taitaa mattimeikäläiset pestä Tapanin mennen tullen.En puolusta ylinopeksia,mutta joku tolkku pitäisi Tapaninkin haukkumisessa olla.


      • nontingongen
        ingentingen kirjoitti:

        Kysymys?Kuinkas monta murhaa Tapani olikaan tehnyt.Kaahailuista senverran,että miettikääpä kuinka monta miljoonaa kilometriä Tapani on näiden keikkavuosien aikana ajanut.Jos näihin kilometrimääriin suhteutetaan,Tapanin saamat ylinopeussakot,niin taitaa mattimeikäläiset pestä Tapanin mennen tullen.En puolusta ylinopeksia,mutta joku tolkku pitäisi Tapaninkin haukkumisessa olla.

        ensimmäinen kerta on se ensimmäinen.ja kun se ensimmäinen tulee niin mitä sanoo "ingentingen"


      • ingentingen
        nontingongen kirjoitti:

        ensimmäinen kerta on se ensimmäinen.ja kun se ensimmäinen tulee niin mitä sanoo "ingentingen"

        Sanon näin ,olen joutunut kokemaan läheiseni kuoleman ylinopeudesta johtuneessa onnettomuudessa.En ole koskaan antanut vihan tai katkeruuden sumentaa ajatteluani ja pilata elämääni.Tätä palstaa ,kun lukee en voi ymmärtää sitä vihan,inhon ja katkeruuden määrää,mitä näistä kommenteista voi päätellä.Elämässä voi tapahtua sellaisia asioita,joihin ei voi vaikuttaa,vaikka noudattaisi pilkulleen ohjeita tai sääntöjä.Kuinkas se Jukka Raitanen laukaakaan.Kuka on viaton ,kuka antaa tuomion,kuka ensimmäisen kiven heittää sen.Tapani on se,joka vastaa tekemisistään,et sinä enkä minä.Olen myöskin nähnyt onnettomuuden aiheuttaneen ihmisen hädän,koska olen hänen kanssaan kasvokkain keskustellut.Kyllä siinä on leikki kaukana ja kyllä siinä syyttely ja syyllisen hakeminen sulaa pois.Väitän tietäväni mistä puhun.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe