Irakissa eivät uskovaiset vääräoppisia shiioja kauaa katsele! Miten on tilanne täällä Suomessa? Löytyykö täältä vääräoppisia ja mitä niille pitäisi tehdä? Islamille vääräoppiset shiiat ovat vaarallisempia kuin kristityt. Rukoilen Allahia, että ISILin kaltaiset järjetöt saapuvat pian Suomeen ja saamme tänne aidon Jumalan lain.
http://www.youtube.com/watch?v=zF35a5E0uss
Onko Suomessa shiioja??
6
201
Vastaukset
- tosiuskova
On totta että shiiat sekä muut harhaoppiset lahkot ovat petollista myrkkyä islamille, mutta tappaminen ei ole oikea ratkaisu. Viisaampaa on kutsua kadonneita veljiä takaisin sunnalaisuuteen. Kristityt ja juutalaiset on helppo hoidella kun uskovaisten määrä kasvaa riittävän suureksi täällä Suomessa sekä Euroopassa.
- Koroljov
Juutalaisten, jotka epäpyhän allianssinsa puitteissa tekevät yhteistyötä sunnalaisten jihadistien ja heidän rahoittajiensa kanssa Lähi-Idässä ja muualla, kannattaisi muistaa "tosiuskovan" sanat, vaikka hän epäilemättä vain provoseeraa.
- bomber97
Kannattaa rauhoitella itseään siihen saakka, että meidän sunnien määrä tosiaan on riittävä. Eli turpa kiinni.
- 1223412346
Yks oli vähän liian innokas Turussa :D
- b1t4b1t4bt4
Kontulan lidlissä näin muslimin tänään.
Sillä oli sellainen peitto päänsäpäällä ja oli kyllä rumat silmät. Mietin, ettäsiinä on yksi saa tanan eksyttämä. Sen silmistänäkee kun ne on sumeat.
Jostain mistä lie Suomeen tullut. Kyllä talebania afganistanista aikoinaan Iraniin paenneita afgaani shioja on tullut Iranista pilvin pimein. Nuoria miehiä, jotka eivät koskaa ole jalallaa Afganistanin maaperällä astelleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611