Arvasitte KAIKKI oikein se on MERSU !!!
Cheek on vaihtanut Mercedes-Benz S500 L 4matic –autoon, joka maksaa uutena yli 170 000 euroa
Cheek vaihtoi menopeliä - nyt alla uusi ökyauto!....!!!!!!!!!
17
486
Vastaukset
- buntits
ja ketä tämä kiinnostaa. bmw kuskit tulevat ja haukkuvat kohta tämän jutun helvettiin asti..
- täkui
Cheek on fiksu kaveri : ) Vain paras kelpaa.
- MB -13
The Best Knows No Alternative.
- ensio991
Ja sä luulet että Jarella on yksi auto käytössään.
- merssuu
Yksi AUTO eli mersu muut kulkuneuvoja ; )
- Laura Voutilainen
merssuu kirjoitti:
Yksi AUTO eli mersu muut kulkuneuvoja ; )
Tsiikillä hyvä maku, harvinaisen paskaa "musiikkia" tekee, etenkin se "laulu"ääni.
- cliomaan69
Best or nothing, Renault-Benz
- no huhhuh
Onnittelut Cheekille, mutta miten tämä asia kuuluu bmw-palstalle?
Stig muuten osti uuden polkupyörän.....- 750 Li
Ihmettelin myös kyseistä viestiä BMW-palstalla? Mese kuljettajilla alemmuskompleksi...
- Mölyapina
750 Li kirjoitti:
Ihmettelin myös kyseistä viestiä BMW-palstalla? Mese kuljettajilla alemmuskompleksi...
Timantit ovat ikuisia, Cheek ei, luojan kiitos!
- Pena&325i
Mä sain tänää uuden poikaystävän.
- Stigin audi
Stigillä on R8 audi. Ei ihan tuliterä mutta hieno kumminkin.taitaa olla sil pienemmäl 8 koneella.
- wodka martini
Bemari antaakin homppelin leiman.
- kevytmaito
Mites toi BMW liittyy Cheekin Mese hankintaan? Taidat itse olla joku onneton mopo-autoilija.
- råp råp
cheekillä pyyhkii hyvin ainakin talous asioissa, et nyt pojat räppäämään areenalle niin fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista kuin jenkkien huume kaupoista.
- PerttiPerusautoilija
No sehän hyvä et joillaki on varaa hieman kalliimpaankin autoon,tosin noitaki mesejä saa jo 10-15 vuoden päästä jo kuka vaan jolla on hiemanki tuloja... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574