Ihan kiva paikka siinä"Raha-aukiolla"se grilli juttu hyvällä paikalla sinne on helppo pistäytyä murkinalle .Iso miinus Joutsalle jos se poistetaan.
Mielipiteitä esille
7
190
Vastaukset
- Gonsultaatioita
Siinä hallintogööring mittelee olkaimiaan kenen paukahtaa komeimmin , Reipas ja asiallinen sopu joka jättää yrittäjän mahdollisuuden vaatimattomaan elinkeinoon olisi toivelistan ykkönen . Ihan oikeasti katos ei häiritse ketään ja palvelee hyvin asukkaita joita ihmekyllä kuntapahasessa vielä on . Kunnan päätökset ovat kovin harvoin myönteisiä asukkaan tai yrittäjän suhteen , nooo jos on velkaa riittävästi niin joustojakin jopa löytyy.
- Rauno R.
puskutraktorilla matalaksi vaan jos lehtikirjoitukset höskän luvattomuudesta pitää paikkansa. Kaljettelevien nuorten lämpösuoja talvisin..
- Täh
Ai mitä ne nuoret taas onkaan?Onko tää taas joku uusi hyväksytty sana suomenkielessä?
- nouyrityksiä
Nyky kersat ei ole sen kurittomampia kun muistelee mitä me itse olemme olleet . Aikakaudet ovat erilaisia ja näin on elämäkin . Tuosta grillikatoksesta ei kukaan voi saada aknea , ihan oikeasti . Siinä käydään vasemmistoaatteiden voimin pikkukapitalistin kimppuun , helppo saalis .
- Aureero
Miksi sääntöjä ei pitäisi noudattaa?? Hae lupa tönölles ja harjoita elinkeinoasi. Ite oon ihmetellyt miten grilli on noinkin kauan ollut pystyssä. Niin tyhjillään näyttää olevan melkeimpä aina.. Jos taas on lupaa hakenut ja asia ok niin sitten turhat höpinät pois.
- taxari
Aureero kirjoitti:
Miksi sääntöjä ei pitäisi noudattaa?? Hae lupa tönölles ja harjoita elinkeinoasi. Ite oon ihmetellyt miten grilli on noinkin kauan ollut pystyssä. Niin tyhjillään näyttää olevan melkeimpä aina.. Jos taas on lupaa hakenut ja asia ok niin sitten turhat höpinät pois.
vasemmistoaatteiden.. Korkki kiinni ja nukkumaan!
- Rompetorillako
Aureero kirjoitti:
Tokihan sääntöjä pitää noudattaa . Mutta sääntöjen takana seisoskeleva herragöörin on velvollinen keromaan ja opastamaan miten noiden lipettien ja anelujen asiakirjat tulee heille toimittaa ja milloin ja kenelle . Eiks jeh ? Yksinkertaistaa asioiden oikeaa laitaa , sehän on se minkä vaalinta on heillä sydämmenasia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137