Mikä on paras 200 euron tabletti?

Mikä paras lie?

En tarvitse kameraa, en GPS:ää, enkä mobiiliyhteyttä.

Mikä on paras?

7

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
        Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
        Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
        Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
        Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
        Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
        Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.


      • wunderwaffe kirjoitti:

        Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
        Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
        Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
        Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
        Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
        Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
        Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.

        Kunhan vaan ei 10.1 enimmäistä versiota. Se ei ole kovinkaan nopea.


    • Siis uutena. Käytettynä saisi parempia.

    • Mikä paras lie?

      Onko 7-8-tuumaisen käytettävyys selvästi heikompi kuin 10-tuumaisen?

      Olen vähän noita kokeillut ja minusta tuo 10 tuumaa on ikävä välikoko. Joku pöydällä pidettävä 13-14 tuumainen olisi jo aivan eri asia. 5-8-tuumainen sitten mukana pidettäväksi.

    • Ei minusta. Käytän Nexus 7 2013 mallia ja 7" tuuman koko ei tunnu liian pieneltä. Hyvin pystyy käyttämään.

      • gkblhfgljhtkh

        Makuasia, jokkaisen pitää ihan ite hiplata näitä siellä liikkeessä ja päättää. Liikkuvassa käytössä tämä 7 tuumainen on ihan hyvä. 8 ehkä aavistuksen parempi, en vielä tiedä. Kodin viihdelaitteeksi kaipaan isompaa 4:3 kuvasuhteella, mutta jos yli 10 tuuman menee, niin käsikäyttöön siittä ei minun mielestä enään ole, vaan silloin se vaatii jo pöydän millä käsitellä. Tarkoittaa jo läppäriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe