Kurkunpää arka

Zanttuliini

Neljäs viikko jo menossa koko ajan pientä lämpöä (aamuisin 36.8 ja iltapäivällä taas nousee 37.4). On syöty 2 antibioottikuuria , flixotideä aamuin illoin, cocillana yskänlääkettä kolmesti päivässä. Yskä on kuivaa mitä on jatkunut jo useamman vuoden mutta nyt ärsyyntyi jostakin (yskä tuli kun 3 vuotta sitten lopetin sauhuttelun).. Tällä viikolla aloitettiin kortisonikuuri, eipä siitäkään tunnu olevan mitään apua siä pitäisi syödä 10 päivää. Aluksi oli palan tunne kurkuss mikä välillä hävisi kun kävin hierojalla nyt sekin on taas palanut takaisin. Ei nuhaa ei kurkku muuten kipeä.
AUTTAKAA siskot ja miksei veljetkin, onko teillä ollut samanlaisia oireita!
Hyviä vinkkejä kaivataan..

5

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zanttuliini

Yöt nukun aivan hyvin en yski. Syön nexiumia, C- ja D vitamiinia ja maitohappobakteeria päivittäin.

• tohtoritäti

Neljä viikkoa ei ole flunssaviruksen iskettyä vielä aika eikä mikään!
      Ja ruumiinlämpöön ei kannata kiinnittää sen enempää huomiota jos yleisolo ei muuten ole erityisen heikko.
      Sitkeimmät flunssat saattavan oirehtia jopa yli kuukauden, eli turhaan nyt syöt niitä antibiootteja kun ne eivät kerran auta.

• Zanttuliini

Seitsämän ja puoli viikkoa tauti kesti.. oli 3 viikkoa poissa ja taas tuli uudellen menossa toinen viikko. Kurkunpää on edelleen kipeä, jätin nexiumin ja D-vitamiinit pois. On syöty Bafucinia, Toncils ja käytetty Posivil spray kurkkusuihketta ei tunnu mikään auttavan.

• Zanttuliini

Kävin taas kerran lekurilla; poskiontelotulehdus. Otettiin samalla kilpirauhaskokeet pitäisi kuulemma ultrata ja kuvata odotellaan tuloksia ja keskustellaan sitten työterveyslääkärin kanssa jatkosta.

• Zanttuliini

Kilpparikokeet normaalit, eli lähtöruudussa jälleen.. Palan tunne edelleen kurkussa en enää tiedä mitä tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe