Datsun 120y coupe, onko taka vai etuvetonen?!??? millanen kone siinä on? Onko helppo saada varaosia? Vaihteita montako? Miltä tuntus pelto autona? Kiitos teille!!!!!!
Datsun 120y
8
2138
Vastaukset
- Goliath
Mulla on ollu sellanen peltokäytös joskus, vm -74. se oli 1,2-litrasella 69 hv takavetotekniikalla. sunnyn osat käy suht pitkälle. kierroskone eikä vääntöö kauheesti mut sitkee, rikki ei saa millään...
- zuHAni
se on takatuuppari 1.2 kone ja 4 vaihetta mukavasti pellolla murisee....!
- shitman_racing
jos se on tosiaan 120y coupe, älä vaan tuhoo misään peltokäytös... myy vaikka mulle, saat varmasti jonku takavetosen tilalle jää/peltoautoks..
- Qew
en osta sitä kuitenkaan. ois varmaan ollu ihan näppärä peli mut siit on kai kone rikki ja ei välttis edes oo myynnis!!! nyt on mulle tulos opel kadett c. johon tulis 2litranen volvon kone & volvon laatikko!!!! turvakaaret, 4piste vyöt ja kunnon ralli penkki ja tosiaan mikä parasta,TAKAPOTKU!!!! =) Mut kiitti teille ku vastasitte! haúskoja syyspäiviä autoilun merkeis!!! kohta päästään jäälle pilistään!!
- Rässääjä
Joo ihan kiva peli. Meikäläinen hurutteli sellasella vuoden päivät. Sanoisin että ehdottomasti paras talviatoni ellei sitten sähkähäiriöitä kuten lämmityslaitteen ja valojen toimivuutta oteta huomioon. Hanskasta sitä ei saanut lähteen millään. Tuolla takapihalla se olis ´vieläkin. Jos kiinnostaa ostaa niin vastaa tähän viestiin. Hinta ois abaut 200 pois haettuna. 1.5l koneella
- datsun mies
olisko kellään myynnissä 120y datsunia 70-75 vm
- kiitosta vaan myy mulle enn...
nii kerta ei pellolle tollasta myy pois ennemmin
voin vaihtaakin takavetoiseen peltoauto aihioksi sopivmpaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860