Eng. Exfoliative Cheilitis, eli yleensä alahuuleen muodostuu kuiva ihokerros, joka kuoriutuu aikanaan pois, mutta alkaa samantien tekemään uutta kerrosta ja sama kierre jatkuu... Ei auta rasvat, hiivalääke eikä antibiootti. Onko kukaan päässyt vaivasta eroon?
Huulitulehdusta kellään ollut?
5
227
Vastaukset
- kokeile.
Kookosöljyä iholle ja sisäisesti:
http://www.primifit.fi/artikkelit/kookosoljy.html
Myydään markettien öljyhyllyssä.- Krooninen sairausko?
Olen käyttänyt ulkoisesti, mutta pitänee kokeilla sisäisestikkin jos siitä olisi apua...
- Huuliongelmainen
No jes. Sama ongelma, heti kun aloin käyttämään bebanthenia 2 krt päivässä ihan väkisin. Mitään huulirasvoja tai mitään. Vaiva loppui. Mutta sitten kun lopetat bebanthenin käytön huulet kuivuu, ja minä tässä tilanteessa turvaannuin huulirasvaan/vaseliiniin ( ISO VIRHE ) Noh. Tässä odotellaan että saan taas tuota bebanthenia, niin pääsen eroon näistä huulista taas vaihteeksi...
- Krooninen sairausko?
Tuttua! Tulehduksen voi laukaista juuri liika rasvaaminen tai vaikka huulten nuoleminen ja sitten siitä tulee vaiva josta ei pääse enää eroon! Itsellä ollut n.7 vuotta.
Olen rasvannut, ollut rasvaamatta, en ole nyppinyt enkä nuoleskellut, käynyt kaksi kertaa lääkärillä ja käyttänyt vinon pinon eri lääkerasvoja, reseptillä ja ilman. Nyt aika allergiatesteihin, mutta pelkään että siitäkään ei ole apua, kun olen lukenut miten sinnikäs vaiva on...
Aijon pyytää päästä jäädytyshoitoon, koska siitä on ollut joillekkin apua.
- toimii mulla
kookosöljyä
http://www.kookosravinto.fi/virilo/virilo-neitsytkookosoljy/kookosoljyn-kaytto/41
sisäisesti ja ulkoisesti
sisältää terveellisiä kesipitkiä rasvahappoja
kalassa on pitkäketjuisisa ja rypsissä lyhytketjuisia
mitää huulirasvoja ei saa laittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1326263Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655182SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun744315SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213240SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522566Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352539Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1002326Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat692266