Miracle-palvelut, Tampere

Jokun

Onko kukaan ollut ko. firman hommissa? Kyseessa varsin pieni firma joka kiinnostaisi sen takia.

31

6450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotisiivoustiimivastaava

Olen kuullut hyvää kyseisestä yrityksestä.

• ÄläLuotaMiracleen

Epäluotettavia työntekijöitä. Ei ainakaan muistisairaiden luo kannata palkata.

Äidiltäni katosi tavaraa joka oli heidän mielesrä äidin hukkaamaa. Äiti ei kuitenkaan ollut koskaan 20 vuoden aikana hukannut mitään, mutta siivouksen alettua tavaroita hukkui.

• Anonyymi

Muistisairauksista on sen verran kokemusta että he sairaat syyttävät kaikesta muita ja etenkin varkauksista. Milloin on varastettu tavaraa, milloin pankki varastaa rahaa jne. Oma äitini keksi naapureidenkin varastavan pihasta kottikärryjä ja kuokkia kunnes ne jostain aina löytyi. Psykoottiset piirteet ovat arkea muistisairauksissa.
        Kukaan siivooja ei kyllä varasta, koska siitä jäisi kiinni.. JA normaalilla moraalilla olevalle ihmiselle ei tulisi mieleenkään varastaa toisten kotoa. Ihan sairasta. Jos joku niin tekee niin se on erittäin harvinaista ja todella törkeää!! Ekana kyllä syytetään tietysti siivoojaa enkä usko löpinääsi, jos ette edes nostaneet syytöstä. Kannattaa varmuuden vuoksi myös itsensä tutkituttaa, jos alkavaa dementiaa pukkaa.

• apinasiivooja

Heh. Meiltäkin on aina kyselty, että ottiko siivooja vahingossa mukaan korut, kellon ym. Aina on kuitenkin asiakas sen jostain löytänyt. Onhan se noloa kysellä ja sitten kertoa että löytyi. Kerran oli pölypussissakin yksi korvakoru

• huomata

Voi ihmettä. Eikö sellaiset kaikenlaiset korut ja muut pienet tavarat kannattaisi laittaa sellaiseen paikkaan, ettei siivoojan tarvitse niihin koskea. Jos pieni korvakorukin on lattialla niin se äkkiä menee imuriin vahingossa.

• Anonyymi

Joo vanhat ihmiset. Yks papparainen joskus vihjaili, että kampa on aina hukassa ja nyt jonkin aikaa ollut. Ja milloin mikäkin heillä hukassa. Aina löysin niitä ja pistin pöydälle. Maton alla yms. 😂 Ai mistä tää löytyi.

Ei siivoojilla ole noin huono palkka että varastaa pitäisi!!Jösses näitä juttuja.

Näitä tapauksia on harvoin ja sillon tulee kyllä kenkää!

• Näkemiin

Olin joskus tuolla Ikaalisissa Luomajärvellä töissä ja mulla jäi siitä tirehtööristä sen siellä ollessa todella ikävä muisto, koko ajan se tiski mulle ja en muka saanut puhua vieraitten kanssa, sanoin sille seuraavaksi suorat sanat, että haista sä likka kuule pitkä v... u, meni noin puoli vuotta, sille tuli ero talon isännän kanssa, huokasin helpotuksesta, kun se muija lähti, en todella toista töykeä pää ihmistä tiedä, ei ainakaan sitä ikävä ole, jos näkisin sen muijan, käskisin sen muijan painua helvettiin!

• Heppa-asiakas

Kun sun tekstiä lukee, niin ymmärrän hyvin miks et saanu jutella asiakkaiden kanssa.....

• Anonyymi
        Heppa-asiakas kirjoitti:

Kun sun tekstiä lukee, niin ymmärrän hyvin miks et saanu jutella asiakkaiden kanssa.....

Teksti netissä on vähän eri asia kuin puhe. Haha.

• Rida

Pelkkää hyvää, kiitos olette todellisia ihmeitten tekijöitä! ❤-kiitos!

• Tyrmistynyt

Kannattaa vältellä! Kyseisessä firmassa ei välitetä työntekijöistä tippaakaan, vaan koko ajan täytyy joustaa ja sietää kyykytystä ylemmiltä tahoilta. Ja auta armias jos sairastut...

• Anonyymi

Jousto kuuluu aina siivoustyöhön. Sairastit vissiin aika usein? Ehkä joku muu ala sopii paremmin tai voit sä firmaakin vaihtaa!

• Anonyymi

Tässä firmassa työntekijät ovat varmaan joutuneet koville, kyllä vastuullisen johtajan pitäisi tietää, että missä mennään, pois ikävä mielivaltaisuus, kannattaisi kohdella alaisiaan pikkusen paremmin, eikä olla joka päivä noustua väärällä jalalla, tää on ikävä tapa ottaa asia tässä muodossa esille, olisi peiliin katsomisen paikka, ei muuta sitten!

• Anonyymi

Olisi kiva tietää onko millainen vaihtuvuus yms. Jos tekee hyvin työnsä, menee kotiin ja sama jatkuu seuraavana päivänä niin tarviiko muuta. Kunhan palkan saa.
        Työkaverit ratkaisee usein myös paljon. Työ on raskasta joka työpaikassa. Oma asenne merkitsee tosi paljon!

• Anonyymi

Firmassa ei kaikki ihan kohdillaan. Työntekijöillä on jäätävä kuormitus ja heiltä odotetaan että he joustavat joka asiassa kun taas joustoa ei tapahdu toisinpäin. Muutenkin vähän kyseenalaisia asioita liikkeellä kyseisestä firmasta. Työntekijöitä on kielletty puhumasta keskenään palkoista joka kertoo jo siitä että joillain työntekijöillä selvästi paremmat edut kuin toisilla. Miracle-palveluiden sivuilla lukee työntekijän eduista mutta siinä ei mainita että näihin etuihin on tiettyjä ehtoja. Yleisesti kuullut paljon asioita johdosta joka ei toimi siten miten sen pitäisi. Työehtosopimuksia, työaika lakia ja muita työntekijöiden oikeiuksia ei noudateta aina eikä lääkäriin välttämättä edes pääse silloin kun tarvitsisi päästä. Työntekijöiden fyysinen hyvinvointi ei ole tärkeää johdolle. Burana naamaa nii kyllä se siitä asenne on läsnä.

• Anonyymi

Kyseisessä firmassahan on paremmat edut kuin suuremmassa osassa kuin muilla firmoilla. Tottakai työntekijöillä on eri palkat oishan se ihan reilua jos toinen ollut vaikka 10 viotta ja toinen juuri alotti eihän se palkka/ edut voi olla samat sillon😂😂 kjos ei pää kestä kovaa työtä on omassa asenteessa ja päässä vika. Tästä firmasta vain hyviä kokemuksia! Ps. Suosittelen kokeilemaan muuta alaa vaikka puhelinmyyjänä ei ole niin kuormittavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisessä firmassahan on paremmat edut kuin suuremmassa osassa kuin muilla firmoilla. Tottakai työntekijöillä on eri palkat oishan se ihan reilua jos toinen ollut vaikka 10 viotta ja toinen juuri alotti eihän se palkka/ edut voi olla samat sillon😂😂 kjos ei pää kestä kovaa työtä on omassa asenteessa ja päässä vika. Tästä firmasta vain hyviä kokemuksia! Ps. Suosittelen kokeilemaan muuta alaa vaikka puhelinmyyjänä ei ole niin kuormittavaa..

Puhelinmyynti on taas eri tavalla kuormittavaa. En vähättelis. Mitä nyt siivousalalla on tullu oltua kauan niin sitä haluaa kuitenkin kehittää jo itseään ja saada kunnon palkkaakin.
        Minusta se on huonopalkkaista ja siihen nähden liian rankkaa työtä.

Jotenkin koen että en arvosta itseäni riittävästi jos haen siivoushommiin. Se on itselle väärin tehty.

Rakennusalan työt erikseen.

• Anonyymi

Ei kannata sekaantua. Syyt:

1. Paska palkka
      2. Mistään ei jousteta
      3. Et pääse lääkäriin kun olis tarve
      4. Joudut päivystään ilmaiseksi
      5. Työsuhde eduissa on kavalia ehtoja ja muita ongelmia. Niistä ei siis mitään hyötyä
      6. Kaikilla eri palkat ja asiaa salaillaan
      7. Työehtosopimuksia työaika lakia ja muita työntekijöiden oikeuksia ei aina noudateta
      8. Jos sairastut sinua syyllisestetään ja menetät etuja
      9. Oman kännykän käytöstä maksetaan liian vähän
      10. Ylitöistä ei makseta kuin peruspalkka paitsi jos teet jonkun yli 10 tuntisen päivän ja silloinkin huonosti
      11. Sinun pitää joustaa, ei työnantajan
      12. Pikkujouluja, virkistys toimintaa ja muuta nostattavaa toimintaa ei ole.
      13. Haukut saat puhelimitse ja kiitokset tekstiviestillä

• Anonyymi

Shieet, alotan keikkatyön tuola tänään😂 Saa nähä kuin käy, mut jos ne rupee mua kohtelee epäreilusti ni byeeee😅 Plus mää saan puhuu mun palkasta nii paljo ku haluun, sitte jos ois erikseen ilmotettu et oo hiljaa palkastas jossai sopimukses ni ok, mut en kirjottais sellast sopparii😂 Ois aika sos

• Anonyymi

Kiinnostaisi tietää lisää ihmisten kokemuksista? Vanha äitini tarvitsisi jo apua siivoamisessa, mutta äiti ei ketä tahansa huoli kotiinsa, vaativa ihminen kun on.

• Anonyymi

Ota joku yksityisyrittäjä

• Anonyymi

Onko mahdollista ajatella iha ite?

• Anonyymi

Nettikeskustelut pelottaa? Miksi?

• Anonyymi

Mulle työyhteisö on tärkee juttu. Ekana päivänä yks vanhempi akka joka vakkarina alko vihjailee, et oonko raskaana. Eli siis kutsu mua tavallaan lihavaksi..
      "Mut eihän sitä tiiä.." kun sanoin kieltävästi.

Lähdin tästä ja yhdestä toisesta syystä litomaan. Naisvaltaiset työpaikat pienillä palkoilla on Nou Nou. 🤦🏻‍♀️ Ehkä tällä akalla oma elämä ei mee ihan putkeen?

• Anonyymi

Eli sisältää myös kiusaajia. 🙄

• Anonyymi

Mä en muuten kertonut tästä sille pomolle. (Vaikutti siis tää pomo mukavalta) Enkä myöskään vuokrafirmaan jonka kautta olin..
        Jos joku vielä joskus mainitsee mulle, että olin siellä vaan päivän tai kysyy miksi, niin kerron tän.
        Se toinen syy on kyl tiedossa.

Terkkuja haahkalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en muuten kertonut tästä sille pomolle. (Vaikutti siis tää pomo mukavalta) Enkä myöskään vuokrafirmaan jonka kautta olin..
        Jos joku vielä joskus mainitsee mulle, että olin siellä vaan päivän tai kysyy miksi, niin kerron tän.
        Se toinen syy on kyl tiedossa.

Terkkuja haahkalle.

Olen itse myös ollut töissä tuolla. Kyseinen haahka haukkuu ja kiusaa kaikkia, kukaan ei halunnut työskennellä hänen kanssaan. Kyllähän se vaikuttaa työmotivaatioon/työskentelyyn ku toinen vittuilee vieressä ja saa nuoria tyttöjä itkemään. Ihme lehmä, toivottavasti kompastuu imuriin.

• Anonyymi

Mahtaakohan ensi vuoden alusta kotisiivoukset vähenemään, kun hallitus pienentää kotitalousvähennystä 1600 euroon asti ja omavastuu on 150 euroa?

• Anonyymi

Varmaan vähenee. Onneksi kouluttaudun parhaillaan alalle jossa on töitä.

• Anonyymi

Työpaikkakiusaaminen ja ylipäätään kiusaaminen kertoo aina jostain.
      Haluan tehdä töitä ihmisten kanssa, en kiusaajien kanssa. Se asia ei puuttumalla muuttuisi, jos tämä ihminen tai useampi on niin kieroutunut.. Se ei poistu selvittämällä.. Halutaanko noihin asioihin edes puuttua. Itsekunnioitusta on kävellä pois tietyistä tilanteista.

• Anonyymi

Ei kukaan uskalla sanoa asiasta pomolle. Kyseinen henkilö on perseennuolija nii tuskin kukaan uskoo. Vaikka KAIKKI työntekijät ovat sitä mieltä että kyseinen henkilö kiusaa, uusia että vanhoja tekijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8179
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2191
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2082
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      28
      1163
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe