Luin juuri auto motor und sportin Astra CDTi:n 100000 km kestotestin.
ei ainuttakaan vikaa tai ylimääräistä korjaamokäyntiä koko testin aikana.
http://www.auto-motor-und-sport.de/dauertest/opel-astra-sports-tourer-2-0-cdti-im-dauertest-keiner-war-bislang-zuverlaessiger-7175515.html
Vähävikaisin testattu auto koko lehden historiassa.
Opelin laatutaso kohdallaan
5
345
Vastaukset
- Popel - Opel
Auto Motor und Sport: Jeder Popel fährt'nen Opel! Oder nicht Wahr?
- Popel
Nur Popel fährt einen Opel!
- Kunhan haaveilen
Jos tuon vois uskoo Suomessakin, alkaisi Insignia kiinnostamaan. Merivan koeajoin nelivetoisena ja totesin saman kuin aikanaan Quashqain (miten hitossa se kirjoitetaan) kohdalla; sitä parempi auto on ajaa, mitä alempana kuskin takapuoli on.
- Meriva
Merivan nelivetoisena että silleen ,oliko joku omavalmiste ?
- Kunhan haaveilen
Meriva kirjoitti:
Merivan nelivetoisena että silleen ,oliko joku omavalmiste ?
Anteeksi vaan. Tarkoitin Mokkaa. Ei ole Opelin mallit oikein muistissa. Naapurin Astrankin sotkin kerran Kadettiin... Ei tykännyt sekään. Mutta kommenttini koski siis Mokkaa. Insigniaa en viitsinyt ajaa kun ei ole meikäläisen budjetille sopiva, kaunis autohan se kyllä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066