Mikäs on autojaan tämä Modus?

Rellu Modus -04

Olen aikeissa ehkä ostaa Moduksen mutta en tunne autoa kovinkaan hyvin, millaisesta autosta siis on kysymys?

4

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Autosta" ?

      Renault on ranskalainen huonolaatuinen tekele, tämä tuli varmaankin suurena yllätyksenä palstalaisille, ainakin näille renu fanaatikoille, uskovaisille. Saahan sitä ostaa lain puitteissa vaikka mitä, mutta en usko, että olet tosissasi.

    • Kirkkovenesuunnikas

      Siitä ei kannata maksaa kuin pari sataa korkeintaan tonnin. On lisäksi persoonallisen näköinen, ainakin peräpäästä.
      Suosittelen lämpimästi, ei tule monia vastaan ja ovat harvinaisia liikenteessä, voisi verrata harvinaisuuden vuoksi vaikkapa Rolls Royce:en.

    • hidas myydä eteenpäi
      • Captur

        Olen tällä palstalla ennenkin Moduksesta keskustellut, ja nyt taas. Kokemukseni perustuvat 2009 malliseen Grand Modukseen 1,2 TCe eli siihen pikku-turboon.
        Ajoimme sillä 4,5 vuotta, kilometrejä kertyi 82 000, autoon ei tehty sinä aikana normaalien huoltojen lisäksi muita korjauksia kuin polttimoiden vaihtoja, 2 kpl eteen ja 2 kpl taakse. Korjauskustannukset n. 14 euroa.Tietenkin renkaat kuluivat ja tuulilasi meni rikki Suomen talven kivi- ja nastasateessa. Toki seuraava omistaja joutuu joskus uusimaan jarrupaloja ym. muita kuluvia osia.
        Mutta tällä kokemuksella uskallan lämpimästi suositella Modusta mukavaksi seuralaiseksi Euroopan reissulle ja kaupunki pyöritykseen.
        Modus muuten vaihtui samassa Espanjalaisessa tehtaassa valmistettuun Capturiin 1.2 TCe EDC pikkuturboon, nyt vasta 6 000 km takana, saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe