Onko tuotteet hinnaltaan kalliimpia kuin maissa? Erityisesti kiinnostaa tupakka, kannattaako jo ostaa ennen kentälle menoa?
Phuketin kentän taxfree-myymälä
13
1285
Vastaukset
- Toista kertaa
Kentällä on hurjan kallista.en suosittele mitään sieltä ostamaan.
- muutama kerta käyty
Osta sieltä paikallisesta kioskista.
- giufgiu
en kattonu hintoja mutta houkuttelevat kuvat oli niis askeissa
Juu, älä kentältä osta. Jos esim tuppakkia haluat niin Family Marteissa SMS pakki 36 bahtia, muut - niinku Malboro - hintavampia mut silti kentällä tuplahinta. Eli lentokentillä n. tuplat. Sama alkoholin kanssa, älä kentältä osta vaan seveneistä falilmiyista tai alkoholikaupoista. Tulee huomattavasti halvemmaks!
- hintatietoa
7-eleven punainenja muut Mallut 93 THB punainen L&M 63 THB. Lentokentällä kartonki Camelia 600thb, L&M ja Mallua et kentällä saa. Eli osta 7-elevenistä vaan.
- ei ole tupla hinta
Tupakka ei todellakaan maksa tupla hintaa lentokentällä 600 bahti kartonki yleisimmät merkit.
ei ole tupla hinta kirjoitti:
Tupakka ei todellakaan maksa tupla hintaa lentokentällä 600 bahti kartonki yleisimmät merkit.
Mut jos ostaa sevenistä/familysta SMS:ää (sikäli kun se kelpaa) niin tulee melkeen puolet halvemmaksi (eli 10 kpl maksaa vaan 360b)! ;) Ite sellanen satunnainen sauhuttelija ni mulle ei merkillä oo väliä. Nyt en taas ainakaan 2 viikkoon oo tuprutellu yhtään. Muut merkit toki hintavampia, mut riippuu merkistä paljonko. Ite en niitä muiden merkkien hintoja muista ku jos ostan ni ostan aina halvinta! ;)
- ei mahorkalle
mxu kirjoitti:
Mut jos ostaa sevenistä/familysta SMS:ää (sikäli kun se kelpaa) niin tulee melkeen puolet halvemmaksi (eli 10 kpl maksaa vaan 360b)! ;) Ite sellanen satunnainen sauhuttelija ni mulle ei merkillä oo väliä. Nyt en taas ainakaan 2 viikkoon oo tuprutellu yhtään. Muut merkit toki hintavampia, mut riippuu merkistä paljonko. Ite en niitä muiden merkkien hintoja muista ku jos ostan ni ostan aina halvinta! ;)
Varmaan ostat Archa oluttakin kun se on niiiin halpaa. Maku se tärkein on tupakassakin
Itse asiassa Archa on mun mielestä oikeesti tosi hyvää. Tosin Changia yleensä tissuttelen mut Archa maistuu myös erinomaisesti. Mä vaan jostain syystä tykkään siitä. Leosta sen sijaan en lainkaan, liian väljähtyneen makusta? Tosin niin paljon makukysymys, jotkut kaverit taas tykkää Leosta tosi paljon.
Ja ite ku en varsinaisesti tupakin polttaja ole ni en mä edes makuja niistä maista ni itelle ei väliä mikä käryää sillon ku käryää! ;)- pakko tottua
Niin noihin pahan makuisiin ja halpoihin tuotteisiin on suorastaan pakko totuttautua Phuketin saarella, kun kaikki on siellä kalliimpaa kuin muissa turistirysissä.
Ei oo jos tietää paikat. Esim. vatsan saa täyteen 50 bahtilla ravintolassa jos haluaa. Tietysti Banglan ympäristössä on kalliimpaa mutta eipä sinne ainakaan syömään ilkeä. Joskus juomaan, mutta viimeeksi siellä olin varmaan kuukausi sitten kun ei sitä menoa kahen alkuviikon jälkeen jaksa. Mm. tuossa alakerran MaMan baarissa (jolta myös asunnon vuokrasin) halvimmat annokset 20b, kalleimmat 60b.
- hah hah
Tätä juuri tarkoitin Phuket niin kallis että etsimällä täytyy löytää ne edulliset ja hyvät ruokapaikat. Halvallako hyvää???
No esim. tos MaMan baarissa annokset aivan loistavia! Ja niin isoja et en mä yleensä niitä jaksa kokonaan ees syödä... Jos tiedät paloaseman, niin siitä ehkä joku 100-200m eteen päin ja on juuri ennen Family Marttia oikealla puolen tietä. Mut bisse siellä maksaa 60b eli saman ku kallein ruoka! ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995