Onko jotain edullista keinoa korjata auton peltien pieniä lommoja ilman että tarvitsee ruveta niitä kittaamaan, hiomaan ja maalailemaan? Itselläni on autossa pari pientä lommoa toinen etuoven alalaidassa kahvan alapuolella ja toinen kyljessä takaoven vieressä takasivu-ikkunan alla. Lommoissa on maali tallella ja ne eivät ole kovin teräväreunaisia. Vähän sellaisia pieniä kuhmuja vain mutta varsinkin toinen näkyy ärsyttävästi sopivassa valossa. Halkaisijaltaan pari cm. molemmat.
Pienien lommojen poisto auton pelleistä
lommot pois
3
273
Vastaukset
- lommot suoriksi
On niitä keinoja. Itse olen ollut tyytyväinen. Muutaman kympin maksaa per lommo. Ostopalveluna siis. Itse tekemällä ei maksa kuin välineiden verran.
lommon poisto koulutus
- Hae Motonetist.
DentVanish.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178