Säkylä

Jaeger honor

Suomen ehdottomasti messevin matkailukohde on Turun ja Porin välillä sijaitseva Säkylä. Erityisesti huovinrinteen alue tarjoaa maastoa monenlaiseen toimintaan. Kävelet sitten painava reppu selässä tai poljet tour de france vauhtia pisteestä A pisteeseen B, niin HV-rinne ei missään vaiheessa saa halujasi ulkoilla laskemaan. Jatkuvat vesisateet ja kohtuuttomat pakkaset tarjoavat jokaiselle jotain.
Ja mikä olisikaan parempi tapa tutustua lähellä sijaitsevaan maastoon, kuin vanha kunnon suunnistus. Ja sekään seikka, että eksyisit metsään ei haittaa, sillä loputtomat risteykset(joita ei ole merkitty karttaan) ja polut pitävät huolen ettet löydä illaksi kotiin. Hyvällä säällä saatat jopa löytää kohtalotovereita haahuilemassa ympäri metsikköä kulunut kartta kädessä ilman mitään käsitystä mistä mahtaisi löytyä lähin asutettu talo.
Älkää huolehtikö äskeisestä, sillä kuolessasi koiran kokoiset korpit kyllä pitävät huolen siitä, että ruumistasi ei koskaan löydetä. On esitetty spekulaatioita, että suuret legendat kuten Elvis, Che Guevara ja Kurt Cobain piiloilisivat huovirinteen metsiköissä.
Ruoka- ja juomakulttuuri ovat lähes taivaallisia huovinrinteellä: joka aamu tarjottavat puuroannokset pitävät mahan täynnä vaikka koko päivän. Oikeaa linjastoa käyttäessäsi voit jopa saada juustoa leipäsi päälle.
Paras tapa tutustua tähän luojan suomaan kohteeseen, joka on varmasti yksi suomen merkillisimpiä, on tulla paikan päälle toteamaan se itse. Voit valita yhden kolmesta paketista: 180vrk, 270vrk tai 362vrk! itse valitsin viimeisen ja yhtäkään aamua en ole kadunnut...hrm...
Ei siis muuta kuin hyppää seuraavaan HV-rinteen bussiin ja nauti tulevasta!

11

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedustelupomo

      Oudointa kaikessa on se, että sinulta ei veloiteta mitään HV-rinteellä olostasi. Päin vastoin, mitä kauemmin aikaasi vietät sitä enemmän sinulle maksetaan! (huom. 362 on kuitenkin maksimi, sillä valtiolla ei ole varaa maksaa yhden ja saman henkilön elatusta vuotta pidempään.)

      • aussijack

        Tulisin heti mutta LALLI siellä vielä riehuu ja keihästelee meitä kristityitä.


      • Talonpoika-lalli

        Ei keihästele, vaan kirveellä


    • Liina

      Voi miten perin mielenkiintoista! Kai tämä elämysmatkailu on lanseerattu jo ulkomaille? Tulisin heti mutta valitettavasti muut velvollisuudet estävät- mutta hyvää kannattaa odottaa.
      Ei mutta tosiaan pelastit mun aamun, kun ulvoin naurusta täällä lukiessani matkailuehdotusta! KIITOS!

      • Jaeger honor

        valitettavasti ideaa ei ole lanseerattu vielä ulkomaille puutteellisten olosuhteiden takia. voit toki kokeilla pientä "HV-rinne kotonasi"-leikkiä. Lähes samanlaisen leiri tunteen saat kun kastelet jalat ennen ulos menoa, pistät ovet lukkoon(jättäen avaimet tietysti sisälle) ja seisot tumput suorina ulkona koko päivän odotellen milloin vanhempasi tulevat päästämään sinut sisälle. Harjoitus tulee aloittaa kello 05.30. Pakkaskelit kruunavat tunteen! Jos tunne miellyttää, olet valmis....!


      • Liina
        Jaeger honor kirjoitti:

        valitettavasti ideaa ei ole lanseerattu vielä ulkomaille puutteellisten olosuhteiden takia. voit toki kokeilla pientä "HV-rinne kotonasi"-leikkiä. Lähes samanlaisen leiri tunteen saat kun kastelet jalat ennen ulos menoa, pistät ovet lukkoon(jättäen avaimet tietysti sisälle) ja seisot tumput suorina ulkona koko päivän odotellen milloin vanhempasi tulevat päästämään sinut sisälle. Harjoitus tulee aloittaa kello 05.30. Pakkaskelit kruunavat tunteen! Jos tunne miellyttää, olet valmis....!

        Näinpä heti- onpa kätevää, että kaikesta löytyy tee-se-itse-paketit. Tosin tämä kotimatkailu tulee hyvin arvokkaaksi, kun ensin on lennätettävä vanhemmat tänne... Mutta mitä ihminen ei tekisi kokeakseen extreme-elämyksiä...
        Kuuluuko kotipakettiin Ernesto&co? ( Oli muuten oiva viittaus...)


      • Jaeger honor
        Liina kirjoitti:

        Näinpä heti- onpa kätevää, että kaikesta löytyy tee-se-itse-paketit. Tosin tämä kotimatkailu tulee hyvin arvokkaaksi, kun ensin on lennätettävä vanhemmat tänne... Mutta mitä ihminen ei tekisi kokeakseen extreme-elämyksiä...
        Kuuluuko kotipakettiin Ernesto&co? ( Oli muuten oiva viittaus...)

        paikalliset starbat ovat nähtävissä vain itse huovinrinteen metsiköissä. tosin voit ostaa life size pahvi guevaran tai cobainin ja laittaa sen sateeseen, sillä parasta tässä on se että kastuessaan ne ovat yhtä surkean näköisiä kuin oikeassa elämässä.
        itse nautin juuri 9 päivän "loman" HV-rinteen metsiköissä ja 216 tunnin aikana aurinko paistoi yhteensä noin 5 tuntia! eikö olekkin mieltä kiihottavaa?


      • Liina
        Jaeger honor kirjoitti:

        paikalliset starbat ovat nähtävissä vain itse huovinrinteen metsiköissä. tosin voit ostaa life size pahvi guevaran tai cobainin ja laittaa sen sateeseen, sillä parasta tässä on se että kastuessaan ne ovat yhtä surkean näköisiä kuin oikeassa elämässä.
        itse nautin juuri 9 päivän "loman" HV-rinteen metsiköissä ja 216 tunnin aikana aurinko paistoi yhteensä noin 5 tuntia! eikö olekkin mieltä kiihottavaa?

        MOI!

        Itse asiassa hyvin, sillä voin aavistaa, mikä ryhmähenki tosta on muodostunu=)
        Mä voisin tässä lanseerata jonkun haluatko kokea "Lost in translation"- fiiliksen. Kun on kulttuurissa täysin ulkopuolella... usein tuntuu silloin kyllä, et Huovinrinteen ( kotiseudun) mettät kiljuen kutsuu=)
        Mutta tsemppiä! =)


      • tikruliisa
        Jaeger honor kirjoitti:

        valitettavasti ideaa ei ole lanseerattu vielä ulkomaille puutteellisten olosuhteiden takia. voit toki kokeilla pientä "HV-rinne kotonasi"-leikkiä. Lähes samanlaisen leiri tunteen saat kun kastelet jalat ennen ulos menoa, pistät ovet lukkoon(jättäen avaimet tietysti sisälle) ja seisot tumput suorina ulkona koko päivän odotellen milloin vanhempasi tulevat päästämään sinut sisälle. Harjoitus tulee aloittaa kello 05.30. Pakkaskelit kruunavat tunteen! Jos tunne miellyttää, olet valmis....!

        voisimme markkinoida kyseistä paikkaa ole älykäs valitse säkylä... EEH HEH HEH


    • Siis

      Siellä saa myös seksiä, nimittäin sotkun liinavaatevarasto on mitä loistavin paikka tyttöjen kanssa hässimiseen.

      Nimim. 10 vrk pekkaa pelkästä panosta, voi viddu.

      • Jaeger honor

        hmm, tuota ei ketään maininnu kun lomakohteen valitsin! no, nyt tiedän... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe