Minulla on uusin Adobe Flash Player-versio.
FS ilmoittaa : estetty haitallinen sivusto.
Mitä pitäisi tehdä ?
F-Secure estää You Tuben katselun.
10
327
Vastaukset
Kokeile sallia se F-securen asetuksista.
- 310
FS estää Finnavian sivuille pääsyn. Missä vika?
Selaimeni on Firefox. Auttaako F-securen tilanpäinen sammutus asiaan? ( Eli poistaa virustorjunnan ja palomuurin käytöstä).
- 310
Neuvosi mukaan poistin käytöstä ja jatkoin nykyisellä palomuuritasolla, niin pääsin Finavialle ja YouTube toimi.
Otin uudestaan F-Securen PC Protection Plus 9.12 käyttöön ja taas tuli aikaisempi ongelma.
Mikä avuksi ?
F-securessa on jokin asetus tai esto pielessä. Sitä taas en tiedä että mikä.
- nt.J
Mulla on tehnyt tuota samaa jo pari päivää ja sivujen määrä joille pääsyn F-secure estää kasvaa koko ajan. Ensiksi en päässyt Youtubeen, sitten estyivät useat blogit ja nyt tänään kielsi menon Ilta-Sanomiin. Mitä pitäisi tehdä?
Kannattaa lähettää tukipyyntö F-securelle ja kertoa ongela heille: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/support/contact/request
- 310
Olen ollut FS:n tukeen yhteydessä, josta muuten sain huippu palvelua.
Ongelmani johtuu siitä, että ostaessani läppärin siihen asensi eräs firma F-Securen tietoturvan. Ja tämä firma, jonka omistaa nykyään eräs puhelinyhdistys, ei ole tehnyt tarvittavia päivityksiä PC Protecion Plus 9.12:een.
- Ei estä!
Höpölöpööö!
Asenna Firefox selain sit jos sun IE ei ole yhteistyökykyinen!- 310
Tiedoksi Höpölöpölle, että minulla on ollut Firefox jo vuosia.
Muuten ongelma on korjattu, pääsen Youtubeen ja muuallekkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974