Minulla on uusin Adobe Flash Player-versio.
FS ilmoittaa : estetty haitallinen sivusto.
Mitä pitäisi tehdä ?
F-Secure estää You Tuben katselun.
10
377
Vastaukset
Kokeile sallia se F-securen asetuksista.
- 310
FS estää Finnavian sivuille pääsyn. Missä vika?
Selaimeni on Firefox. Auttaako F-securen tilanpäinen sammutus asiaan? ( Eli poistaa virustorjunnan ja palomuurin käytöstä).
- 310
Neuvosi mukaan poistin käytöstä ja jatkoin nykyisellä palomuuritasolla, niin pääsin Finavialle ja YouTube toimi.
Otin uudestaan F-Securen PC Protection Plus 9.12 käyttöön ja taas tuli aikaisempi ongelma.
Mikä avuksi ?
F-securessa on jokin asetus tai esto pielessä. Sitä taas en tiedä että mikä.
- nt.J
Mulla on tehnyt tuota samaa jo pari päivää ja sivujen määrä joille pääsyn F-secure estää kasvaa koko ajan. Ensiksi en päässyt Youtubeen, sitten estyivät useat blogit ja nyt tänään kielsi menon Ilta-Sanomiin. Mitä pitäisi tehdä?
Kannattaa lähettää tukipyyntö F-securelle ja kertoa ongela heille: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/support/contact/request
- 310
Olen ollut FS:n tukeen yhteydessä, josta muuten sain huippu palvelua.
Ongelmani johtuu siitä, että ostaessani läppärin siihen asensi eräs firma F-Securen tietoturvan. Ja tämä firma, jonka omistaa nykyään eräs puhelinyhdistys, ei ole tehnyt tarvittavia päivityksiä PC Protecion Plus 9.12:een.
- Ei estä!
Höpölöpööö!
Asenna Firefox selain sit jos sun IE ei ole yhteistyökykyinen!- 310
Tiedoksi Höpölöpölle, että minulla on ollut Firefox jo vuosia.
Muuten ongelma on korjattu, pääsen Youtubeen ja muuallekkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512