Minulla on uusin Adobe Flash Player-versio.
FS ilmoittaa : estetty haitallinen sivusto.
Mitä pitäisi tehdä ?
F-Secure estää You Tuben katselun.
10
346
Vastaukset
Kokeile sallia se F-securen asetuksista.
- 310
FS estää Finnavian sivuille pääsyn. Missä vika?
Selaimeni on Firefox. Auttaako F-securen tilanpäinen sammutus asiaan? ( Eli poistaa virustorjunnan ja palomuurin käytöstä).
- 310
Neuvosi mukaan poistin käytöstä ja jatkoin nykyisellä palomuuritasolla, niin pääsin Finavialle ja YouTube toimi.
Otin uudestaan F-Securen PC Protection Plus 9.12 käyttöön ja taas tuli aikaisempi ongelma.
Mikä avuksi ?
F-securessa on jokin asetus tai esto pielessä. Sitä taas en tiedä että mikä.
- nt.J
Mulla on tehnyt tuota samaa jo pari päivää ja sivujen määrä joille pääsyn F-secure estää kasvaa koko ajan. Ensiksi en päässyt Youtubeen, sitten estyivät useat blogit ja nyt tänään kielsi menon Ilta-Sanomiin. Mitä pitäisi tehdä?
Kannattaa lähettää tukipyyntö F-securelle ja kertoa ongela heille: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/support/contact/request
- 310
Olen ollut FS:n tukeen yhteydessä, josta muuten sain huippu palvelua.
Ongelmani johtuu siitä, että ostaessani läppärin siihen asensi eräs firma F-Securen tietoturvan. Ja tämä firma, jonka omistaa nykyään eräs puhelinyhdistys, ei ole tehnyt tarvittavia päivityksiä PC Protecion Plus 9.12:een.
- Ei estä!
Höpölöpööö!
Asenna Firefox selain sit jos sun IE ei ole yhteistyökykyinen!- 310
Tiedoksi Höpölöpölle, että minulla on ollut Firefox jo vuosia.
Muuten ongelma on korjattu, pääsen Youtubeen ja muuallekkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246