Minulla on uusin Adobe Flash Player-versio.
FS ilmoittaa : estetty haitallinen sivusto.
Mitä pitäisi tehdä ?
F-Secure estää You Tuben katselun.
10
406
Vastaukset
Kokeile sallia se F-securen asetuksista.
- 310
FS estää Finnavian sivuille pääsyn. Missä vika?
Selaimeni on Firefox. Auttaako F-securen tilanpäinen sammutus asiaan? ( Eli poistaa virustorjunnan ja palomuurin käytöstä).
- 310
Neuvosi mukaan poistin käytöstä ja jatkoin nykyisellä palomuuritasolla, niin pääsin Finavialle ja YouTube toimi.
Otin uudestaan F-Securen PC Protection Plus 9.12 käyttöön ja taas tuli aikaisempi ongelma.
Mikä avuksi ?
F-securessa on jokin asetus tai esto pielessä. Sitä taas en tiedä että mikä.
- nt.J
Mulla on tehnyt tuota samaa jo pari päivää ja sivujen määrä joille pääsyn F-secure estää kasvaa koko ajan. Ensiksi en päässyt Youtubeen, sitten estyivät useat blogit ja nyt tänään kielsi menon Ilta-Sanomiin. Mitä pitäisi tehdä?
Kannattaa lähettää tukipyyntö F-securelle ja kertoa ongela heille: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/support/contact/request
- 310
Olen ollut FS:n tukeen yhteydessä, josta muuten sain huippu palvelua.
Ongelmani johtuu siitä, että ostaessani läppärin siihen asensi eräs firma F-Securen tietoturvan. Ja tämä firma, jonka omistaa nykyään eräs puhelinyhdistys, ei ole tehnyt tarvittavia päivityksiä PC Protecion Plus 9.12:een.
- Ei estä!
Höpölöpööö!
Asenna Firefox selain sit jos sun IE ei ole yhteistyökykyinen!- 310
Tiedoksi Höpölöpölle, että minulla on ollut Firefox jo vuosia.
Muuten ongelma on korjattu, pääsen Youtubeen ja muuallekkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1794989SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p764075Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732785SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2312210Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202038Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461267Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62836
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24825Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6805