Haluaisin tietää Kuopion koirapuistoista kokemuksia ainakin alavan ja litmasen?
Kuopion koirapuistoista kokemuksia?
2
336
Vastaukset
- Qopio
Moikka, me ollaan koirapuisto harrastelijoita kuopiosta. Litmasen koirapuisto on tylsä koiran silmiin ainakin, ei puita, vaihtelevaa maastoa tms. Litmasen puistossa kuitenkin melkein aina on porukkaa:) Alavan koirapuistossa ei olla käyty.
Neulamäen, rytkyn, puionlaakson puisto, vuorelanpuisto on meillä suosiossa, tilavia ja monipuolisia puistoja, yleensä väkeä ja valot iltaisin, Vuorelanpuistossa ei valoja mutta liikenne lähellä ja heijastaa sieltä. Vuorelan puistossa on myös agility esteitä ken haluaa harjoitella koiran kanssa:) - koirailija
Itse ainakin puhun Neulamäen koirapuiston puolesta! :) Voisin luulla että koiratkin tykkää siitä kun löytyy puita aitojen sisäpuolelta, puskia ja sitten toki ihan hyvät kaivella maatakin. Ja keppejä riittää! :D Lisäksi ainakin ennen meni aitojen ulkopuolella joku oja missä virtasi vesi ja osa porukasta juotti koirat siinä puistoilun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305567
- 1832128
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81778Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321354Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681352Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2151121