Erittäin kiva maa. Hyvin amerikkalaistyylinen. Toimiva. Siisti. Sopii kaiken ikäisille. Ihmiset mukavia, hyvin maanläheisiä. Matka pitkä, muttei mahdoton. Paljon nähtävää ja tehtävää. Ei mikään halpa maa kuitenkaan.
Omasta reissustamme voi lukea täältä, jos kiinnostaa: www.menopaalla.blogspot.fi
Voisin hyvinkin laskea nuoren vuodeksi kokeilemaan työntekoa. Järki päässä nyt pitää olla kaikkialla maailmassa. Ennenmmin kuitenkin tänne kuin esim. Intiaan.
Oltiin juuri 3 viikkoa Ausseissa jouluna 2013
Just arrived
1
293
Vastaukset
- ...
Olin myös Ausseissa samoihin aikoihin kuin te. Olin siellä 4,5 viikkoa. Huomasin myös heti miten amerikkalaistyylinen se oli. Itse USAssa asuneena tämä pisti silmään. Kyllä, siellä on siistiä ja tietenkin kaunis luonto, eläimet sekä ilmastko kiehtoo! Aussit ovat ystävällisiä, mutta eivät kaikki täysin luotettavia niinkuin ei muissakaan maissa. Ja kyllä, siellä on tosi kallista. Mutta heillehän hinnat eivät tunnu niin isoilta koska heillä on myös hyvät palkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713