Lueskelin lehdestä kun edellämainittu rouva kehuskeli sillä kun hänen miehensä ei huomauttele liikakiloista.. Kyllä pitäisi huomauttaa ja viimmeistään nyt. Muuten käy vanhanaikaisesti ja yksi perjantai miestä ei enää näy ja sitten luemmekin jo lehdestä uudesta rakkaudesta ,pienestä ja hennosta tumma veriköstä.. Tämä ei tarkoita että vain laihoilla on vientiä ja että vain ne ovat kauniita ,mutta uskokaa tai älkää ,kyllä sängyssäkin on mukavampi kun ei tarvitse toista rautakangella käännellä.Sitten on ne terveyshaitat ja ne ei olekaan mitään pieniä. Diabetes,kolesteroli, nivelvaivat jne jne..Saarijrvi oli ennen melko hauskan näköinen ihminen mutta nyt on maku mennyt.. Tiedän että moni älähtää tästä ,mutta kun tarkkaan mietitte niin kohtuullinen hoikkuus on ehdottomasti parempi kuin noinkin suuri ylipaino..
Sanna Saarijärvi on lihava..
4
698
Vastaukset
- totuuden torvi
No eihän Hermannikaan mikään neuvolassa punnittava ole. Ylipainoisella läskikasalla ei ole varaa kenenkään liikakiloista huomautella.
- Hermann.
Itse jokainen kilonsa kantaa.
Aina olis helpompi olla jos ei päästäis itseänsä lihomaan, mutta syöminen on addiktio siinä kuin juominenkin... - huipshaips
Totta on että jokainen itse kilonsa kantaa ,mutta totta on myös se että lihomisen lieveilmiöt me mksamme yhdessä kaikki tyynni. Eihän ihmisen mitta ole ulkomuoto ,se on se sisäinen kauneus ja hyvyys ja minkä luontoinen on. Mutta jokainen ymmärtää että 30-50 kg ylimääräistä painoa joka päivä jalkojen päällä ei ole hyvä juttu. Siispä Saarijärvi järki käteen ja laihikselle. Miksi ihmeessä oletkin syönyt itsesi tuollaiseksi pömpeliksi?
- Anonyymi
Paljonko Sanna painaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970