Salisyylilaastari syylään toimii

itseoppinu puoskari

Miksi pelleillään kaikenlaisilla ilmanvaihtoteipeillä selvässä asiassa. Minulla oli muinoin markka-aikana markan kokoisella alueella jalassa päkiässä syylärykelmä. Oli pitkään. Yritin eri tavoin, jopa juottimella polttaen niitä siitä kurittaa pois. Lähtivät kertakäsittelyllä salisyylilaastarilla. Samalla tavalla lähti etusormen kynnen vierestä todella hankalasta paikasta vuosien syyläriesa. Yksi pieni murunen salisyylilaastaria hautoi sen valkoiseksi. Kuivui hiiteen ja kynnen reuna on ollut aivan virheetön varmaan jo kymmenen vuotta. Eli hävisi juurineen.

Eli kunnollista tuotetta riesaan eikä mitään pelleilyä.

1

2982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään ei auta

      Itsekin ainakin 10 vuotta taistellut yhden jalassa olevan syylän kanssa. Levinnyt se ei ole mihinkään muualle, yksi itsepäinen syylä vaan siinä jöpöttää. Ei ole auttanut Verruxinit geelinä eikä liuoksena, ei ilmastointiteippi, ei jäädyttämiset, eikä niin mitkään. Aina puuskittain olen innostunut ehkä korkeintaan 4-6kk kerrallaan taistelemaan sen poistamisessa ja into laantuu kun ei niin mitään muutosta tapahdu. Hiomalla ja raapimalla se pienenee hetkellisesti muttei poista ongelmaa.

      Salisyylilaastariakin kokeilin ehkä vuosi sitten, siihenkin into laantui vaikka syylä pehmeni ja näyttikin hetkellisesti häviävän mutta tuli taas takaisin. Säikähdin kyllä vähän aluksi, kun tuntui pehmentävän niin paljon myös ympäröivää ihoa vaikka laastarista teinkin juuri syylän kokoisen palan ja iholaastaria pitämään sitä paikallaan.

      Nyt taas uutta kokeilua laastarin kanssa, kun on vaikuttanut ainoalta hoitokeinolta joka ehkä saattaisi jopa toimia. Saa nähä kauanko tässä jaksaa joka ilta ja suihkun jälkee ruveta rääppimään...

      Kauanko sinä käytit laastaria, että syylät oli kokonaan pois?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe