Olitteko/oletteko sellaisia asenteeltanne, että teidän ei tarvitse hoitaa vauvaa (pitää sylissä, jutella,syöttää, laittaa yö-unille ym) koska käytte töissä???? vai onko minulle osunut kohdalle vain välinpitämätöntapaus...
Vastaukset 4
- en tiedä mut--
Taitaa olla keskenkasvuinen isä-ehdokas. Keskustelua asiasta miksi ei osoita rakkautta lapseen ? Yleensä kyllä työssäkäyvätkin isät hemmottelvat.suukottelevat ja hoitavat vauvaa omasta halustaan. Ethän vaan ole arvotellut isän antamaa hoitoa? Joskus se voi olla syy miehen haluttomuuteen hoivata lasta kun äiti omii vauvan itselleen.? Isyys ja vanhemmuus on kasvamista.
- Huonot housuissa?
Ja tästäkö ei näkynyt mitään viitteitä, ennenkuin päätitte perustaa perheen? Sanotaan, että hiljaa hyvä tulee.
- bu89
Taitaa vain peljätä vauvan hoitoa tai sitä paska / kusivaipan vaihtoa.
Mutta, onhan niitäkin jotka ajattelevat, että vauva pärjää, kun on ruokaa ja kuivavaippa ja äkkiä vain sänkyyn maata. - tavis iskä
Riippuu onko se oma lapsi vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861603
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10810Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105637Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577