Mulla on kaks synnytystä takana, joista ensimmäinen alko rv 39 2 säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina ihan yllättäen aamulla kello 5. Ne voimistu ja tiheenty päivän mittaan, ja illalla klo 20 kun mentiin synnärille, olin auki 5cm.
Toinen synnytys enteili jo parina yönä säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina kun heräsin aamulla yöllä ja supisti 5-7min välein, mutta loppu parin tunnin päästä. Kahden yön jälkeen 40 2 aamusta oli supistuksia, jotka säännöllisty iltaa kohden. Kello 21 niitä tuli 2min välein ja kipeitä oli, mutta klo 23 synnärillä olin avautunu vaan 1cm! Kätilön tehtyä sisätutkimuksen, tuli vasta limatulppa ja synnytys käynnisty kunnolla.
Nyt rv39 3 ja supistuksia ollut aamusta saakka. Aluksi tuli n. tunnin välein, mutta päivän mittaan tiheni. Klo 19 tuli jo 5-7min välein, joten kutsuttiin hoitajat tänne yöks. Supistukset ei tosta kuitenkaan tihentyny tai voimistunu, joten käytiin nukkumaan ja minäkin nukahdin kolmen tunnin ajaksi. Nyt kun heräsin, niin sama meno: supistuksia 4-6min välein. Niin kipeitä ettei unta saa, mutta ei näillä kyllä vielä synnytetä.
Onko jollain kolmas ollut "pisin" tai käynnistellyt hitaasti? Harmittaa jos hälytettiin lastenhoitajat turhaan.. Mitäs mä voisin tehä yöllä että supparit kovenis ;)
joko?
soon
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285651
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333613Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533522Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263417Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243006Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222419Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1212392- 442390
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205