Mulla on kaks synnytystä takana, joista ensimmäinen alko rv 39 2 säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina ihan yllättäen aamulla kello 5. Ne voimistu ja tiheenty päivän mittaan, ja illalla klo 20 kun mentiin synnärille, olin auki 5cm.
Toinen synnytys enteili jo parina yönä säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina kun heräsin aamulla yöllä ja supisti 5-7min välein, mutta loppu parin tunnin päästä. Kahden yön jälkeen 40 2 aamusta oli supistuksia, jotka säännöllisty iltaa kohden. Kello 21 niitä tuli 2min välein ja kipeitä oli, mutta klo 23 synnärillä olin avautunu vaan 1cm! Kätilön tehtyä sisätutkimuksen, tuli vasta limatulppa ja synnytys käynnisty kunnolla.
Nyt rv39 3 ja supistuksia ollut aamusta saakka. Aluksi tuli n. tunnin välein, mutta päivän mittaan tiheni. Klo 19 tuli jo 5-7min välein, joten kutsuttiin hoitajat tänne yöks. Supistukset ei tosta kuitenkaan tihentyny tai voimistunu, joten käytiin nukkumaan ja minäkin nukahdin kolmen tunnin ajaksi. Nyt kun heräsin, niin sama meno: supistuksia 4-6min välein. Niin kipeitä ettei unta saa, mutta ei näillä kyllä vielä synnytetä.
Onko jollain kolmas ollut "pisin" tai käynnistellyt hitaasti? Harmittaa jos hälytettiin lastenhoitajat turhaan.. Mitäs mä voisin tehä yöllä että supparit kovenis ;)
joko?
soon
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849