Mulla on kaks synnytystä takana, joista ensimmäinen alko rv 39 2 säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina ihan yllättäen aamulla kello 5. Ne voimistu ja tiheenty päivän mittaan, ja illalla klo 20 kun mentiin synnärille, olin auki 5cm.
Toinen synnytys enteili jo parina yönä säännöllisen epäsäännöllisinä supistuksina kun heräsin aamulla yöllä ja supisti 5-7min välein, mutta loppu parin tunnin päästä. Kahden yön jälkeen 40 2 aamusta oli supistuksia, jotka säännöllisty iltaa kohden. Kello 21 niitä tuli 2min välein ja kipeitä oli, mutta klo 23 synnärillä olin avautunu vaan 1cm! Kätilön tehtyä sisätutkimuksen, tuli vasta limatulppa ja synnytys käynnisty kunnolla.
Nyt rv39 3 ja supistuksia ollut aamusta saakka. Aluksi tuli n. tunnin välein, mutta päivän mittaan tiheni. Klo 19 tuli jo 5-7min välein, joten kutsuttiin hoitajat tänne yöks. Supistukset ei tosta kuitenkaan tihentyny tai voimistunu, joten käytiin nukkumaan ja minäkin nukahdin kolmen tunnin ajaksi. Nyt kun heräsin, niin sama meno: supistuksia 4-6min välein. Niin kipeitä ettei unta saa, mutta ei näillä kyllä vielä synnytetä.
Onko jollain kolmas ollut "pisin" tai käynnistellyt hitaasti? Harmittaa jos hälytettiin lastenhoitajat turhaan.. Mitäs mä voisin tehä yöllä että supparit kovenis ;)
joko?
soon
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2094620Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1073360Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881857Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141440Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20271273Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2601230- 521210
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi131159- 551089