Jo intin käyneet miesopiskelijat, missä välissä menitte/olette menossa inttiin?
Miten vaikuttaa opiskeluihin, jos heti puolen vuoden opiskelun jälkeen lähtisi tammikuussa inttiin?
Missä välissä intti?
9
445
Vastaukset
- Ggjjj
Hintt kannattaa ottaa etupainotteisesti, hoida homo ennen opintoja.
- jes4
Hanki C-paperit niin pääset paljon vähemmällä.
- 445644
Itse käyn koulun jälkeen sivarin. En tosin opiskele kauppatieteitä, vaan lääketiedettä, mutta korkeakoulu mikä korkeakoulu.
- gogo
Kannattaa mennä eka inttiin 6kk ja sit keväällä alottaa koulu peruskursseja lukemalla. Jos sulle on jo määräys tammikuulle ni vaiha se. Itekkin vaihoin sen aikasemmaks aikoinaan.
- dasdasdas44444
Tänään viel äkkilähöllä!! :D
- gfgdffg
Muista käydä RUK. Sen armeijavuoden jälkeen on vain taivas rajana työpaikkojen suhteen ja palkkakin huomattavasti korkeampi kuin miehistötehtävissä olleilla.
- nato
Ei sitä rukkia niin vain "käydä",,, sinne ku pääsee vain pari parasta.... Ja toi työpaikka on ny taas jotain maa elättelyäs. Ei taida rukki nykyään niin paljon painaa ku joskus 30v sitten..
- HaHuPa
Hanki hullun paperit!
Nopeesti on intti käyty... - Inttimies87
Kävin intin -87 kirjoitusten jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831