rangaistus alaikäisenä juomisesta arabiemiirikunnissa?

tietoatarvitseva

eli olen 16 v kohta 17 v poika joka on lähdössä tuonne kohtapian.minulla ei niin sanotusti ole ongelmaa koska näytän vanhemmalta kuin olen ja olen saanut tupakkaa ostettua tuolta monta kertaa.mutta niin mikä se rangaistus voi pahimmillaan olla?tiedän kyllä perusasiat että julkisella paikalla ei saa nauttia alkoholia tai esiintyä päihtyneenä.enemmän olen huolissani tullista.koska ajattelin tuoda juomat suomesta tai ostaa lentokentältä passintarkastuksen jälkeen.ja lisäksi kysyisin sitä että onko passintarkastus ennen vai jälkeen turvatarkastusta kun en itse muista.toivon asiantuntevia vastauksia siitä että onko joku saanut juomia tuonne ja lisäksi noihin kysymyksiin.kaikki kukkahattutädit voivat sitten olla vastaamatta.

22

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halipasuiba. . ..

      Toivottavasti saat mitä tilaat....

    • tietoatarvitseva

      jos ei yhtään tämä kyseinen asia koske sua millääntavalla niin miksi ihmeessä vaivaudut edes vastamaan?

    • lippis setä

      Kuulehan jäbä, maassa käyttäydytään maan tavalla! Vaikka saisit ostettua tupakkaa ja juomia niin jos jäät kiinni, sekä sinä että myyjä saa rangaistuksen. Dubaissa alkoholia saa nauttia 21 v vuotta täyttänyt, mutta yökerhotkin vaativat usein jopa enemmän ikää koska rangaistus on vankila, et varmaankaan halua sitä kokea.
      Jos olet käynyt monta kertaa Dubaissa niin varmaankin muistat, että viisumileimauksen jälkeen on dutyfree kauppa siinä samassa aulassa, johon matkatavarat tulevat ja sen jälkeen ennen ulosmenoa on läpivalaisu. Siinäkin voivat laukkusi ja paperisi tutkia.

    • tietoatarvitseva

      okei kiitos tiedosta:)mutta minulla herää silti kysymys että niillä tullinjätkillähän on myös miljoonia muita laukkuja siinä tarkastettavana ja alkoholihan on laillista siellä joten kun ne valaisee ne laukut niin eihän ne siinä voi tietää kenen laukku siitä menee läpi jos ne ei oikein rupea tarkoituksella tutkimaan

    • näin menee

      tullimiehet ottaa satunnaisesti muutaman asiakkaan joka on viemässä laukkuja ulos lentoasemahallista.Jos sä viet laukun jos viinaa ja et ole oikeutettu viemään niin vaikeuksissa oot.mut laita viinakset tutub tai vabgwmman täysikäisen laukkuun ja kassiin ja pyydä ne itsellesi lentoaseman ulkopuolella.hotlan sisällä huoneessasi voit rauhassa juoda yksin tai vanhempien seuras jos sallivat sen. tietysti sun viinat voi banhempasi tai täysikäinen matkakumppani viedä ulos lentoasemalta.

      1 litran stolishnavavodka dubain asemalla n. 12e kun Helsingissä n. 3 kertaa kalliimpi. dubaqihin voit viedä 2l väkevää tai 24 tölkkiä olutta tai 1l väkevää ja 12 oluttaa muistaakseni eli osta passintarkastuksen jälkeen dubain taxfreestä.

      • 17+16

        Dubain publikaaneja ei valkoihoiset turistilänkkärit kiinnosta ellei sitten ole ihan hipin tai punkkarin näköinen. Joka kerta ovat olleet syynämässä pakistanilaisen tai intialaisen näköisen seurueen matkatavaroita. Tätä kutsutaan profiloinniksi.


      • Eri tahot kiinnostuu
        17+16 kirjoitti:

        Dubain publikaaneja ei valkoihoiset turistilänkkärit kiinnosta ellei sitten ole ihan hipin tai punkkarin näköinen. Joka kerta ovat olleet syynämässä pakistanilaisen tai intialaisen näköisen seurueen matkatavaroita. Tätä kutsutaan profiloinniksi.

        Just, mitäs siellä laukussa on ollut kalsareiden lisäksi?


    • tietoa tarvitseva

      okei en kyl ajatellut viinaa ottaa vaan jotain kaljaa tai likööriä tyyliin:)paljonkohan mahtaa maksaa siellä:O

    • näin menee

      taxfreessä voi ostaa 12 tölkin satseissa ja edullisempia tuontioluet kuin suomessa ja mennessä voit jopa euroillakin maksaa,ja muista ettet vaihda ainuttakaan euroa lentoaseman (dubai) rahanvaihtopisteissä dirhameita vaan kaupungilla olevissa western union rahanvaihtopisteissä, joissa paljon parempi kurssi kuin hotellien respoissa. kaljaa siis saat vain hotlien sisällä olevissa pubeissa,baareissa/yökerhoissa ja en oo nähnyt papereita kysyvän koskaan.

      siis suomes mennään pubista pubiin niin siellä hotlasta hotlaan, ja huomaa ettei apartomentos hotlien sisällä ole alkoholijuomia/kaljaa myyviä baareja, vain normi hotlissa niitä useita.

    • kukkahattu tai ei

      Annat ohjeita 16 vuotiaalle, vastuutonta.
      Dubaihin ei kannata matkustaa juomismielessä, siellä on paljon muutakin nähtävää kuin hotellien baarit.

    • tietoatarvitseva

      kuules nyt.olen matkustanut monta kertaa dubaihin siinä mielessä,ja onhan sitä maailmaa tullut nähtyä ennenkin niin päihteettömästi,tai päihteellisesti.ja ensinnäkin en ole semmoinen ihminen minkä on pakko vetää perseet joka perjantaina.juomatapani ovat lähellä aikuisen tasoa,koska kännit vedän korkeintaan kerran 3 kuukaudessa ja silloinkaan en koskaa juo itseäni sammumispisteeseen.minä nautin alkoholia rentoumistarkoituksessa,harvemmin humalaltumiseen.ja sitäpaitsi satutko tietämään että monissa keskieuroopan maissa en olisi alaikäinen tähän touhuun?dubaissa tosin olen mutta niin olen suomessakin.minusta on juuri mukavaa saada tietoa molemmilta ääripäiltä ja tehdä niin sanottu kultainen keskitie näistä teksteistä,joissa mietin riskit,ja hyödyt.kiitos kumminkin vastauksestasi.

    • Sanoi ei Dubaille

      Ymmärrän sinua, ei tuommoista orjapiiskureiden, hyväksikäyttäjiä pullollaan olevaan höttä toffeella koristeltuja kulisseja kestä kukaan selvinpäin. Voisit vähän valistaa vanhempiasi valitsemaan tarkemmin matkakohteensa, eikä tuommoisiin riistomaihin matkustella enään jatkossa. Niillä rahoilla osaksi tuetaan siellä tuota virastyöläisten polkemista, prostituutiota ym. osaltaan myös.

      • 16+19

        Dubai on hyvä matkakohde, kiitos halpatyöläisten!


      • hehhehe..
        16+19 kirjoitti:

        Dubai on hyvä matkakohde, kiitos halpatyöläisten!

        Eli kannatat ihmiskauppaa ja työntekijöiden oikeuksien polkemista? Ilmeisesti olet jonkin sortin sosiopaatti.


    • Oikea matkailija.

      Aloittajalle. Täysi trolli..!

      Onhan sinulla mukana lastenhoitaja tai kävelet käsi kädessä äitisi kanssa. Tässä tapauksessa se sallitaan koska se on äitisi. Jos se olisi tyttöystäväsi joutuisit putkaan Dubainin päässä.

      Eli yksin et pääse edes Seutulassa lentokoneeseen, ellei sinulla ole mukana aikuinen saattaja ja että sinulla on todistus, että Dubainin päässä sinut ottaa haltuun täysi-ikäinen kaitsija.

      Ja sitten sinä räkänokka puhut viinoista kuin aikuinen. Dubaissa maahantulorajana on sama 21 vee mikä on alkoholinkin suhteen.

      Ymmärsin kyllä. että olet mutsin nössöpoika ja matkustat perheesi kanssa. Miksi et valjasta vanhempiasi viinakuskiksi.

      Suomi24 saiteilta löytyy lastenpalstat erikseen esimerkiksi 16 v. Sovellut sinne huomattavasti uskottavammin.

      Jos nyt kuitenkin olisi niin (leikisti) että Dubai sallisi ikäisesi maahantulon yksin ja vielä raahaisit mukanasi viinaa ja jäisit kiinni tarkastuksessa, olisit nuorisovankilassa muutaman viikon, elleivät jo käännyttäisi aulasta, ja sen jälkeen kun sinut on palautettu suomeen, saisit maahantulokiellon vähintään kymmeneksi vuodeksi.

      • Väärä matkailija

        Riemuidiootti!


    • tietoatarvitseva

      kiitos tästä turhasta tiedosta.en tarvitse sitä mihinkään,en oikeasti.ja miksen matkustaisi perheeni kanssa, kun 16 vuotiaalla ei nyt satu olemaan työpaikkaa vaikka ymmärrän kyllä että sinun nuoruudessasi 50luvulla nuoret pistettiin töihin mutta maailma on muuttunut. sitten kun valmistun lukiosta ja yliopistosta niin nauran sulle kun tienaan enemmän kun sinä.lisäksi sanot minua räkänokaksi sen takia kun puhun alkoholista aikuisen lailla,mistäköhän se johtuu?johtuisikohan sen kenties siitä että olen jo melkein aikuinen? tekstini ainakin on asiallisempaa kuin sinun, eikö vain?lisäksi epäilen vahvasti ettet ole käynyt tallinnaa etelämpänä koska olet noin ahdasmielinen.jätä se matkailu meille avaramielisille:)ja ei,en ole trolli

      • tietoatarvitseva

        oikealle matkailijalle vielä kysymys että pääsitkös sinä kalkkis matkustamaan 16 vuotiaana maailmalle?tai edes perheesi kanssa?ai niin, turha tuota viimeistä on edes kysyä kun machomies sanoi jo että se on noloa.ottaako sua oikeesti niin paljon päähän kun muut lähtee etelään,ja sinä jäät tänne pakkaseen kiskomaan vanatallinnia,jonka juuri ja juuri sait sossurahoilla ostettua?kerro lisää vihantunteistasi meitä kaikkia kiinnostaa.


      • Kukkahattutäti
        tietoatarvitseva kirjoitti:

        oikealle matkailijalle vielä kysymys että pääsitkös sinä kalkkis matkustamaan 16 vuotiaana maailmalle?tai edes perheesi kanssa?ai niin, turha tuota viimeistä on edes kysyä kun machomies sanoi jo että se on noloa.ottaako sua oikeesti niin paljon päähän kun muut lähtee etelään,ja sinä jäät tänne pakkaseen kiskomaan vanatallinnia,jonka juuri ja juuri sait sossurahoilla ostettua?kerro lisää vihantunteistasi meitä kaikkia kiinnostaa.

        Juotavat kannattaa ostaa sieltä lentokentältä. Tax free on passintarkastusten jälkeen. Joistakin hotelleista ja ravintoloista saa alkoholia, mutta ei läheskään kaikista. Papereita ei kysytä, jos näytät 21-vuotiaalta. Päihtyneenä ei saa olla julkisilla paikoilla, silloin on suuri riski joutua pidätetyksi. Ei siellä päihtyneitä näekään.


    • tietoatarvitseva

      okei kiitos tiedosta! olen huomannut että dubain puolella ollaan paljon tarkempia ikärajoissa kun emiraatteihin johon menemme. Päteeköhän sama sitten lento kentän taxfreessa :O

    • p_r_0

      tää on provo, miks meette ´lankaan

    • tietoatartvitseva

      millä perusteella tää on provo?yritän vain saada tietoa asiasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2176
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      159
      1751
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      147
      1644
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1234
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe