Työnantaja ei ollut tehnytkään ryhmäilmoitusta, vaan olisi itse pitäinyt ilmottautua työnhakijaksi TE-toimistoon. Ilmottauduin sitten myöhässä. Saakohan aikaisemmilta päiviltä nyt ollenkaan päivärahaa?
Kysymys on lomautuksesta, vaikkei sillä liene merkitystä.
Ilmoittautuminen työnhakijaksi myöhästyi
7
806
Vastaukset
- Voi vihneenpää
Kassan sivuilta löytyi tämä:
"Lomautettujen pitää 1.7.2013 alkaen ilmoittautua itse työnhakijaksi verkossa osoitteessa www.te-palvelut.fi. Työnhaku ei tule enää voimaan työnantajan ilmoituksella."
Pelkään pahinta. Toivottavasti kuitenkin ilmoittauduit työnhakijaksi suht pian. - 7+15
Meneteltyiltä päiviltä et enää saa.
- Voe veikkonen
Et saa, koska et ole ollut työvoiman käytössä. Et ole ollut työttömänä työnhakijana. Mutta aina kannattaa valittaa. On mennyt läpi. Muista että karenssipäiviä on ennen kuin työttömyysrahat alkaa. Itsellä kävi niin ohrasesti, kun keväällä jäin työttömäksi, laskettiin karenssipäivät sekä siihen päälle lomarahapäivät. Otti pattiin kun suurinpiirtein koko kesäkuu meni ilman työttömyysapuja.
- Rahanhakija
"Mutta aina kannattaa valittaa. On mennyt läpi."
Tähän juuri kaipaisinkin kokemuksia ja faktoja. Eli miten ja millä argumenteilla valitus kannattaa tehdä? Onko jollakin omia kokemuksia läpi menneestä valituksesta? - Arvatenkin harmittaa
Rahanhakija kirjoitti:
"Mutta aina kannattaa valittaa. On mennyt läpi."
Tähän juuri kaipaisinkin kokemuksia ja faktoja. Eli miten ja millä argumenteilla valitus kannattaa tehdä? Onko jollakin omia kokemuksia läpi menneestä valituksesta?Tässä tapauksessa ihan sama. Ei valitus kuitenkaan mene läpi, koska tapaus on niin selvä. Ota opiksesi.
- Oman onnen seppä
Mitä opimme tästä? Kannattaa pitää huoli omista asioistaan ja asioiden hoidostaan AINA, luulo ei ole tiedon väärti ja vielä vähemmän jonku muun "hoidettavaksi jätetyt luulot"...!
- Samassa sateessa
..joo, varsinkin kun kaikki muut ymmärsivät itse hakea ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862