Näistä ammattinimikkeistä.
Joku kay kirjekurssin tyyliin:"Tuunaa mummon mökki" ja sen jälkeen kutsuu itseään sisustusuunnittelijaksi tai osallistuu jonkun kirjan tekemiseen ja katsoo voivansa kutsua itseään kirjailijaksi tai ei osa ommella edes suoraa saumaa mutta kutsuu itseään designompelijaksi tai lukee itsenäisesti huuhaa kirjallisuutta ja kutsuu itseään terapeutiksi,järjestelee meikki kutsuja ja meikkaa ihmisiä ja kutsuu itseään meikkitaiteilijaksi tai kosmetologiksi vaikkei ole mitään koulutusta.
Minusta ammattinimikettä voi käyttää vain henkilö joka on käynyt siihen tarvittavan koulutuksen ja omaa ammattitaidon.Sillä nämä jokapaikassa toimivat ammattitaidottomat puoskarit pilaavat niiden henkilöiden maineen joille ammattiylpeys on kunnia-asia.Niin Hartolassa kuin Heinolaas,Sysmässä
kaikkialla kytee sama ikävä ongelma.
Jo on maailma mullinmallin!!!!
5
110
Vastaukset
- Kuitti ja konkurssi
Siis en minäkään voi itseäni kutsua kirjailijaksi.
Liikaa virheitä...nääs - samaa ajatellut
Täyttä asiaa!
- khkhkhsa
Paitsi että mistäs tiedät kenenkään koulutuksesta välttämättä kun kaikki eivät facebookissa lärvikuvallaan varustettuna asioitaan levittele ympäriinsä. Minun koulutustiedot ovat ainoastaan työvoimaviranomaisten tiedossa. Ja olisi siinä kyläläisillä ihmettelemistä jos näkisivät CV:ni.
- Kuitti ja konkurssi
Niin mutta kun on niitä ihan julkisissa lehdissä ja kaikenmailman blogeissa kehuskelevat asioilla tässä tapauksessa ammattitaidollaan ja koulutuksillaan
vaikka työnjälki on sataprosenttisesti nollaluokkaa.
Näitä tapauksia on nähty ja iävä kyllä
tullaan vaan näkemään.
Ei millään pahalla mutta jos ammattitaidottomuudesta esim.asiakkaat kärsivät
ja sitä myöten oikein koulutettu ja työhönsä ammattinsa ylpeydellä suhtautuva henkilö kärsii.
Tämä oli aloitukseni ydinkohta.- kljlklklj
Ymmärsin ja olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191