Olen etsimässä itselleni hyvätasoisen harrastajan naisten laskettelusuksia. Kokemuksia eri merkeistä ja malleista? En halua ihan perus helppoja suksia, enkä myöskään ihan expert-tason suksia, vaan jotain siitä välistä. Ei twintipejä myöskään.
Hyvätasoiset naisten laskettelusukset?
5
1646
Vastaukset
- 13+15
Jokaisella on makunsa, jos minä sanon että "merkin X malli Y on pirun hyvä" niin sinä et välttämättä saa niistä mitään irti.
Paras tapa edetä aloittelijan väleineistä seuraavalle tasolle on investoida suksien vuokraamiseen koko päiväksi jossakin keskuksessa missä on hyvät valikoimat. Eli joko Lapin neljä suurta jos siellä suunnalla liikut tai sitten etelämmässä Himos yms.
Jos tuohon ei ole mahdollista, niin sitten voi lukea netistä arvosteluja, joita eivät ole valmistajat sponsoroineet. Yksi pitkään arvosteluja tehneistä ja puolueettoman oloisia tuloksia julkaissut on
http://www.winter-sports.com/- 13+15
Ajatus katkesi.
"Paras tapa edetä aloittelijan väleineistä seuraavalle tasolle on investoida suksien vuokraamiseen koko päiväksi jossakin keskuksessa missä on hyvät valikoimat."
Ja sitten sen päivän aikana testaillaan eri merkkejä ja malleja, ainakin isommissa keskuksissa henkilökunta yleensä osaa auttaa melko hyvin suksien valinnassa, kunhan itse tiedät mitä haet (puikkari vai suurpuikkari, taitotaso).
- kko
Kiitos kommenteista! Lajia olen tosiaan harrastanut jo lapsesta asti eli sellaiset reilu 30 v. joten ihan aloittelijatasosta en ole siirtymässä seuraavalle levelille. Expert-suksia jo kokeiltu. En vaan ehkä kaipaisi juuri nyt expert-tason skimboja, vaan joitakin hieman leppoisampia. Tosin, tykästyin viime talvena Alpeilla Nordica Dobermann Spitfire TI XBI CT eli jotain siihen suuntaan kenties etsin. Varmaankin jonkin test centerin kautta kenties, jos ei mitään poikkeuksellisen hyvää osu kohdalle ennen sitä. Olis ollut vaan kiva kuulla juuri niistä merkeistä ja malleista, mitä muilla ollut.
- Expertskier
Jos Dobermannit miellyttivät niin lasket varmaankin leikkaavasti etkä lanailemalla. Suksissa on niin paljon eroja että kokemuksellasi ainoa järkevä ratkaisu on testaaminen. Ja muista että sama suksi voi eri pituisena toimia allasi täysin eri tavalla. Itse en ole 2000-luvulla testaamatta ostanut alppisuksia. Ja jos olisin niin pettymyksiä olisi tullut. Siis testaamaan jos vaan suinkin mahdollista.
- kantti 88
Atomic cloud 9 , testivoittaja useita kertoja ja toimii meillä tyttärellä. Ei suostu edes kokeilee muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875