Kertokaas kokemuksia, minkälainen hotelli tämä Dunas caleta club on? Ollaan lähdössä reissuun 6kk ja 3v lasten kanssa huhtikuun alussa. Löytyykö Corralejosta vauvanruokia/vaippoja vai kannattaako pakata matkalaukkuun valmiiksi??? Ilmeisesti aika tuulinen paikka on, mutta lämpöä riittää? Mitenkäs lääkäri palvelut, löytyykö läheltä/kauempaa?
Corralejo Dunas Caleta Club
3
182
Vastaukset
- kierrän kaukaa
Hirveä paikka ja ruokaa ei saa eikä vaippoja. Lääkäreitä ei ole myöskään eli oma mukaan.
- VilleMAS
Moikka. Viime vuonna oltiin canarialla juurikin 6kk vauvan kanssa, otettiin mukaan vauvantarvikkeet suomesta, vain sen takia että olivat tuttuja ja turvallisia, mutta kyllä sieltä niitä kaikkia saa ja ihan varmasti lääkäripalvelut on kunnossa, koska matkavakuutuksistahan ne yksItyiset lääkäriasemat siellä elää. Ollaan lähdössä kanssa huhtukuun alussa 9,7 ja 1,5 vuotiaan kanssa samaiseen paikkaan, tulee varmasti mahti reissu :)
- MH1978
Kiva Paikka Luulen ! meikin olemme lähdössä samaan paikkaa samanikäiset lasten kanssa. tyttö 3v ja poika 6kk. tuulee kuulemma kovasti. ilmeisesti ruuat otetaan mukaan suomesta.... MH1978
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628