Tietääkö joku miksi Myllyojalla Timpan Mesta on suljettu. Viimeinen paikallinen. Ennen vanhaan oli vaikka kuin monta. Surullista.
Timpan Mesta
20
6281
Vastaukset
- asiakas sai kalijaa
Timpan meisseli ei ollut enää juhlakunnossa tyydyttävä.
- timpan mesta :)
olen niin miettinyt samaa.Huhuja kuuluu jos minkälaisia ja tyhmiä kirjoituksiakin näköjään,kuten edellinen.
Mukava siellä oli käydä poriseen kylän kuulumiset,ikävä :)- Seppo :)
Toivottavasti Timpan Mesta vielä avaa ovensa. Hyvä paikka ja mukava henkilökunta.
- Ootan teitä!
Menkhää poijjaat vanahaan mestariin!
- mipeho72
Timpan Mesta on avattu! :)
- huu gears
joko se omistaja on saanut uudet talvikengät, ootteko nähneet sen valkoisia karvakenkiä?
Järjettömän näköiset. - hys hys
saaneet vissiin luvat takaisin
- singha1
KYSEESSÄ OLLUT VAIN OMISTAJAN VAIHDOS. NYT PYÖRIIN NORMAALISTI UUSIEN OMISTAJIEN TOIMESTA. MYYJÄT OVAT LÄHES SAMOJA.
- jeeeeeee10
Jee,kesä ja timpan mesta :) Ja tiplu :)
- Timppa67
Timpan mesta on jälleen auki...oli pieni pelko ettei aukene koskaan...mutta hyvä näin
- vitun tampio
Voi vittu, onko se avattu, olisivat jättäneet sen avaamatta.
Onko ne sen omistajan valkoiset karvakengät naulattu sinne Timpan mestan seinään.
Järjettömän oloiset kengät. - rahaapalaa1
Ihme paikka oli, kun ei saanut edes hanaolutta.
- Muistojavuosientakaa
Hyi ku haisi pahalle,ihan oksetti kun eteisessä asti haisi miestenvessalle. Liekö ongelma korjattu?
- pitkä kaija
OLISI MUKAVA NÄHDÄ TIMOA,KUN SIITÄHÄN ONKIN JO AIKAA 34 VUOTTA,KUN MET VIIMEKSI TAPASIMMA ROVANIEMELLÄ JA SEN JÄLKEEN ISRELISSA.SAMALLA KELTAISELLA AUTOLLAAN AJELI EILATISSA.OLISI TODELLA MUKAVA NÄHDÄ VIELÄ TIMPPAA.
- MItä, vieläkö se on
Mukavia muistoja, käytiin pentuna siellä vetämässä kaljaa,
oltiin ilmeisti sen verran vanhojen näköisiä että papereita ei paljon kyselty.
Silloista omistajaa en tiedä, joku äijä siellä oli.- Valvonta ontuu.9
kyllä sieltä vieläkin saa kaljaa, viime kesänä naapurin tyttö oli siellä kaljalla kaverinsa kanssa vaikka samalla luokalla kuin mun 16-vuotias mukula.
Tai sitten se tyttö on jäänyt luokalle kaksikertaa.
Kuka noita juottaloita oikein valvoo?
Vituttaa juoda kaljaa kun naapurin pentu istuu viereisessä pöydässä
- Anonyymi
Vittu ihan perseestä aloitus eero
- Anonyymi
Aijon ostaa sen
- Anonyymi
Eiköhän myllyojan alueen reppanoillekin olisi parasta raitistua vaan.
- Anonyymi
Kaatumaisillaan oleva murju nykyisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006