Ollaan vähän aikaa sitten muutettu Kuusaalle, ja nyt olis hyvä pitsapaikka hakusessa. Kokemuksia ja suosituksia kellään?
Vastaukset 6
- Onhannoita
Toroksen kaverit ainakin käy 10 minsan välein tupakalla ja itseäni ällöttää se sen verran, että siellä en käy.
Orientissa hyvät safkat ja niin myös Niskalan Lumitähdessä. Shamsissa aiiiivan upeat pannupitsat ja Voikkaan puolella Atlaksessa tosi hyvät pöperöt :) - Ei välttämättä provo
Ei välttämättä provoa ole heittänyt,eikä myöskään ole paljastunut provoksi,joten ei kannata olla noin varma.Monikin järjissään oleva muuttaa aivan varmasti Kuusaalle ja poispäin yrittää ne,joilla kiinnostusta riittää.
- 16+11
Muutin juu Kuusaalle opintojen takia ja koen olevani aivan järjissäni :) Ja tyytyväinenkin vielä :) Asun keskustan likellä, metsä vieressä ja rauhallinen omakotitaloalue näkyy ikkunasta, kaikki tarvittavat palvelut kävelymatkan päässä. Ei mitään moittimista minulla.
- jannekooas
Ehdottomasti Kreeta-Adria palvelu aina mukavaa ja omasta mielestä ehkä Kouvolan parhaat pizzat.
- wozaa
kotipitsa paras!
- Suosi suomalaista
Ehdottomasti paras paikka on kotipitsa!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513