Teen itsemurhan.

itsemurha1

Olen 16-vuotias poika Turusta. Olen miettinyt ensimmäisen kerran itsemurhaa noin 5 vuotta sitten. Isäni kuoli silloin.. Ajatukset kuitenkin jäivät. Olen nyt taas viimeaikoina harkinnut itsemurhaa. Välit poikki erään Ronjan kanssa. En selviä tästä. Hän sanoi että ahdistelin vaikka vain yritin epätoivoisesti selvittää välit. Olen voimaton. Haluan että Ronja ymmärtää miltä minusta nyt tuntuu kun hän kielsi että en saa tulla enää puhumaan hänelle.. :( Haluan tehdä itsemurhan syanidi- tai jollain muulla kapselilla millä henki lähtee alle parissa minuutissa. En menekään junan alle kuten suunnittelin. Olen syvästi masentunut ja loukkaantunut. Mistä itsemurhakapseleita saa?

42

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Netanttilasta.

• sdhfdsa

koita kestää, on paljon ihmisiä jotka haluavat auttaa sinua, nyt on hankalaa mutta kunhan jaksat kirjotella tänne niin saat apua

• itsemurha1

Ronja on niin tosi kiva ja ymmärtäväinen ja söpö enkä tiedä miten voin luopua hänestä. Niin kivasta tyypistä on hyvin vaikea ellei mahdoton luopua! Mutta miksi hän ei halua minun puhuvan hänelle?

• uutta putkeen

Unohda se sinuun kyllästynyt h*ora ja jatka elämääsi.

• itsemurha1
        uutta putkeen kirjoitti:

Unohda se sinuun kyllästynyt h*ora ja jatka elämääsi.

Ronja EI ole huora!! Puolustan häntä aina ja kunnioitan nyt hänen mielipidettään.

• pysähdyhän nyt

Eiköhän useimman elämässä satu tuollaisia asioita, että omaisia kuolee ja myös rakastettu jättää. Anna nyt aikaa itsellesi ja yritä saada asiaa selvitellä puhumalla.
      Onko tuo välirikko tullut nyt ihan muutaman päivän tai viikon sisällä.
      Kyllä siitä selviää.
      Ei Ronja voi vastata sinun elämästäsi ja turhaa tuolla tavoin hänelle viestität.

• itsemurha1

En keksinyt muutakaan paikkaa koska hän on blokannut minut joka puolella koska olen varmaan ärsyttävä hänen mielestä tai sitten hän vain kaipaa rauhaa..

• itsemurha1

Niin Ronjakin väitti että siitä selviää ja sanoi että kyllä häneltäkin on mennyt välejä poikki monta kertaa. Kas minulla eka kerta. Hyvä jos hän selviää mutta miksei hän ajattele minun tunteitani?

• itsemurha1

Välirikko on tullut muutaman viikon sisällä

• itsemurha1

Hän sanoi että ei halua minun puhuvan hänelle ja blokkasi kaikkialla kik face yms ja koulussa voisin puhua hänelle mutten uskalla..

• Suicide Pill

"Mistä itsemurhakapseleita saa?"

Psykiatreilta, sanot vain "masennuslääkkeitä, kiitos!"

• itsemurha1

kuinka nopeasti niillä "masennuslääkkeillä" kuolee?

• itsemurha1
        itsemurha1 kirjoitti:

kuinka nopeasti niillä "masennuslääkkeillä" kuolee?

Haen jostain tappavan kaasukapselin ja laitan sen suuhun ja puraisen sen koulupäivän aikana välitunnilla tai ruokailussa Ronjan nähden. Netanttila taitaa olla huono paikka ostaa niitä. Psykiatri hmm...

• itsemurha1
        itsemurha1 kirjoitti:

Haen jostain tappavan kaasukapselin ja laitan sen suuhun ja puraisen sen koulupäivän aikana välitunnilla tai ruokailussa Ronjan nähden. Netanttila taitaa olla huono paikka ostaa niitä. Psykiatri hmm...

En oikeesti tee noin ehkä koulupäivän jälkeen.

• 30 vuotias poika

Älä hitossa! Tiedän että kun on ihastunut kovasti, on torjutuksi tuleminen ihan helvetin rankkaa. Lisäksi sen voi joutua kokemaan monta kertaa peräkkäin. Ilo se sinuakin jossain odottaa. Älä ole noin heikko luonne että tekisit itsemurhan! Kyllä ensin kannattaisi kokeilla puhua siitä oikeasti ihmisille. Ei haittaa vaikka itketkin. Sellainen "häpeä" olisi hyvin pieni menetys itsemurhan rinnalla. Maailma on välillä tosi tunteeton ja paska paikka. On täällä monta muutakin jotka koittavat jaksaa. Voit tehdä mitä haluat elämässäsi! Olet niin nuorikin. Voit pitää vaikka vapaata 5 vuotta ja lukea sitten vaikka lääkäriksi. Älä tuhoa elämääsi! On paljon sellaista hyvää mistä et tiedä mitään.

• Minna1234

ITSEMURHA KANNATTAA AINA,SE ON HELPOTUS...KETÄ KIINNOSTAA ELÄTKÖ VAI ET...JA KUOLLA MEIDÄN KAIKKIEN PITÄÄ!!

• 7+17

Tuki turpasi Minna. Sinulla ei ole järin kannustavaa palautetta tänne antaa.

• ajan kanssa pääset
        7+17 kirjoitti:

Tuki turpasi Minna. Sinulla ei ole järin kannustavaa palautetta tänne antaa.

Sinua surettaa, että miski Ronja ei piittaa siitä miltä sinusta tuntuu. Se on niin, että ei toinen samaistua toisen tuntemuksiaan. Jokainen kokee asiat tavallaan. Kun aikaa kuluu niin sinäkin alat näkemään ja tuntemaan eri tavalla. Ei yhden rakkausasian vuoksi pidä syömään tappavia myrkkyjä.

• itsemurha1

Oletko peitenimellä esiintyvä Ronja? Et varmaankaan. Ei hän tuolla tavalla puhuisi. Viestisi ainakin kannustaa itsemurhaan mutta voisit vähän rauhottua.

• itsemurha1
        itsemurha1 kirjoitti:

Oletko peitenimellä esiintyvä Ronja? Et varmaankaan. Ei hän tuolla tavalla puhuisi. Viestisi ainakin kannustaa itsemurhaan mutta voisit vähän rauhottua.

Tuo oli vastaus minnalle.

• tuhka1

olet vasta 16-vuotias, olet lapsi! heitätkö elämäsi pois yhden tytön takia, jota et edes muista parin vuoden kuluttua kun olet löytänyt uuden? itsemurha ei koskaan ole vaihtoehto, koska aina elämässä on jotain hyvää, edes jotain! tuossa nyt ei ole mitään järkeä. aina voi nukkua yhden yön yli ja aina tulee uusi päivä. aika ja asenne parantavat. minkälaista elämäsi on vuoden, kahden tai viiden vuoden kuluttua? et voi koskaan tietää jos et ota selvää. elämä on lahja jota ei saa heittää hukkaan.

• itsemurha1

Kiitos viestistäsi! En ehkä teekään itsemurhaa. Olen päättänyt. Vaikka odotan vuoden että voin taas jutella Ronjalle! Teen mitä vain että saan välit selvitettyä hänen kanssa vaikka vasta vuoden kuluttua! Annan tilanteen rauhoittua. Ronjakin varmaan on leppynyt jo silloin. Jos teen itsemurhan, niin silloin en ainakaan enää koskaan näkisi häntä ja en voisi enää puhua hänelle se olisi kauheeta. Vuoden päästä Ronja on varmaan jo leppynyt ja voisi ehkä taas puhua minulle. Siis toivon todella sitä että voin vielä edes joskus puhua hänelle. Livenä puhuminen on parempaa kuin netissä. Silti olisi kivaa että hän poistaisi blokkaukset ja lopettaisi minun torjumisen sillä se on turhaa. En tee itsemurhaa!

• itsemurha1
        itsemurha1 kirjoitti:

Kiitos viestistäsi! En ehkä teekään itsemurhaa. Olen päättänyt. Vaikka odotan vuoden että voin taas jutella Ronjalle! Teen mitä vain että saan välit selvitettyä hänen kanssa vaikka vasta vuoden kuluttua! Annan tilanteen rauhoittua. Ronjakin varmaan on leppynyt jo silloin. Jos teen itsemurhan, niin silloin en ainakaan enää koskaan näkisi häntä ja en voisi enää puhua hänelle se olisi kauheeta. Vuoden päästä Ronja on varmaan jo leppynyt ja voisi ehkä taas puhua minulle. Siis toivon todella sitä että voin vielä edes joskus puhua hänelle. Livenä puhuminen on parempaa kuin netissä. Silti olisi kivaa että hän poistaisi blokkaukset ja lopettaisi minun torjumisen sillä se on turhaa. En tee itsemurhaa!

Ja toivon että hän ei tee enää milloinkaan mulle tätä ja ottaa ne estot pois ja voin puhua hänelle. Olisi kauheeta jos en enää näkisi häntä ja en voisi puhua hänelle. Mittaamattoman kurja ajatuskin. Välitän hänestä ja rakastan häntä paljon mutta ystävänä.

• itsemurha1

Mutta mulla on paljon enemmänkin murheita kuin tämä Ronja juttu. Masentaa hyvin paljon.

• minävaan
        itsemurha1 kirjoitti:

Mutta mulla on paljon enemmänkin murheita kuin tämä Ronja juttu. Masentaa hyvin paljon.

Haluutko kertoo et mikä kikkis on? :o jos voisin mitenkää auttaa..

• Kuolleista eloon 17v

Olin 17-vuotias, kun mut petettiin. Muutenkin se oli tuntunut viimiseltä vaihtoehdolta ja sitten vielä tää isku vasten kasvoja. Makasin pimeässä itkien ja ajattelin, että jos nousen, etsin mitä tahansa, jolla tappaa itseni. Mutta se oli vain sielujen vihollisen valhetta. Se yrittää vaan tuhota ihmisen!

Päätin että harkitsen asiaa ja ajattelen vielä kerran vaihtoehdot läpi, miksi kannattaisi elää. Ei niitä ollut, mutta sen sijaan mieleeni nousi muisto lapsuudesta, jolloin olin ollut pyhäkoulussa ja siellä oli rakastavat tätit kertonut Jumalan rakastavan mua. En ollut aiemmin ottanut sitä tosissani, mutta nyt ajattelin, että jos se oli totta, niinkuin tunteenikin olivat todistaneet, niin se on viimeinen oljenkorteni.

Sanoin Jumalalle antavani Hänelle mahdollisuuden pelastaa minun elämäni. Pyysin anteeksi pahoja tekojani ja koin sisälläni, kuinka Jeesuksen veri pyyhki tekoni pois. Itkin, vaikka koin samalla valtavaa iloa ja vapautta.

Seuraavana aamuna katsoin peilistä kasvojani ja näin onnellisen, kirkkaan katseen vastaavan mulle, kuin täysin uusi ihminen! Nyt mun elämällä on tarkoitus. Mä saan olla rakastamassa ihmisiä Jeesuksen antamalla rakkaudella ja saan olla antamassa anteeksi ilkeillekin ihmisille, koska Jeesus on antanut mulle paljon enemmän anteeksi ja tahtoo mun tekevän samoin myös mun pettäjille.

Elämäni kuuluu yhä Jeesukselle. Hän on parantanut haavojani ja osoittanut rakkauttaan antamalla mulle aviopuolison ja mä haluan elää, koska Hänen Pyhä Henkensä tähden elämä on
      TOSI IHMEELLISTÄ JA MIELENKIINTOISTA!

• 4+9

Ap, käy lataamassa hyvä "Aito Itse" nuortenkirja Alkuajatuksen kotisivulta (maksuton lataus), siitä löydät tietoa, josta on varmasti apua. Kotisivun löydät googlaamalla.

• pientä rajaa

En valitsisi tämmösiä provoja etusivulle.

• itsemurha1

Ronja. Kaipaan sinua. Teen mitä vain että voisit olla hyvä ystäväni. Ajattele, en haluaisi kuolla. Minulla ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa kuin itsemurha.

• itsemurha1

Teen itsemurhan 24.6.2014 jättäytymällä junan alle.

• Muista maksaa..

hautauskulut ja tilata arkku ruumisarkkuliikkeestä, joohan !

• Kylmät kädet

En pysty käsittämään näitä alaikäisten itsemurhia. Itse olin tuossa iässä vielä uutuuden viehätyksen pauloissa. Miten kukaan lapsi voi tehdä vielä tuossa vaiheessa päätöksen, että tämä elämä ei ole mun juttu?

• glglekgh

No helposti. Ei nuorisopsykiatria turhaan ole. Iteki mieitn vakavissani itsemurhaa 14-vuotiaana ekaa kertaa, ku masennus sai järjettömät mittasuhteet mun sietokykyyn nähden. Ja pieni lapsikin voi olla masentunu ja toivoa kuolemaa. Kyllä se vaan fakta on, et ei elämä kivaa kaikille oo ja ton ikänen ymmärtää jo sen usein.

Mutta tää syy täl kirjottajal itsemurhaan tuntuu trollaukselta, ei pahalla.

• Kylmät kädet

Alle 25 vuotias itsemurhakanditaatti tulisi ehdottomasti ottaa haltuun vaikka väkisten. Mun päähän ei mahdu ihmisen itsari, joka ei edes tiedä Maailmasta yhtään mitään.

• kertokaa ihmeessä
        Kylmät kädet kirjoitti:

Alle 25 vuotias itsemurhakanditaatti tulisi ehdottomasti ottaa haltuun vaikka väkisten. Mun päähän ei mahdu ihmisen itsari, joka ei edes tiedä Maailmasta yhtään mitään.

Kuulun itse tuohon alle 25 vuoden ikäluokkaan ja olen nähny elämäni aikana enemmän tuskaa kuin moni varmaan koko elämänsä aikana, olen nähnyt ihmisissä piilevän pahuuden ja katsonut sitä suoraan silmiin.

Mielestäni itsari on ihan hyvä vaihtoehto jos ei ole enään mitään tehtävissä ( en tarkoita tällä aloittajaa sillä 14v on todella nuori ).

Miksi pitäisi kärsiä koko loppuikä kun ei ole mitään muuta kuin loputonta kärsimystä ja tuskaa?

• Kylmät kädet
        kertokaa ihmeessä kirjoitti:

Kuulun itse tuohon alle 25 vuoden ikäluokkaan ja olen nähny elämäni aikana enemmän tuskaa kuin moni varmaan koko elämänsä aikana, olen nähnyt ihmisissä piilevän pahuuden ja katsonut sitä suoraan silmiin.

Mielestäni itsari on ihan hyvä vaihtoehto jos ei ole enään mitään tehtävissä ( en tarkoita tällä aloittajaa sillä 14v on todella nuori ).

Miksi pitäisi kärsiä koko loppuikä kun ei ole mitään muuta kuin loputonta kärsimystä ja tuskaa?

Kyllä ihmisen pitää mun mielestä elää vähintään 30 -vuotiaaksi, ennenkuin rupeaa tekemään johtopäätöksiä siitä, miten toimia oman elämänsä suhteen. Siinä mielessä, että päättääkö sen, vai antaako jatkua.

• glglekgh

"Alle 25 vuotias itsemurhakanditaatti tulisi ehdottomasti ottaa haltuun vaikka väkisten. Mun päähän ei mahdu ihmisen itsari, joka ei edes tiedä Maailmasta yhtään mitään."

Kerrotko ystävällisesti jonkin perusteen tolle väitteelle, ettemme me tiedä maailmasta yhtään mitään? c: Ehkä olisikin tehtävä sellanen systeemi, et itsemurhan saa suorittaa läpäistyään tietyn yleissivistystestin. Tai pitäiskö älykkyysosamäärillä mitata pätevyyttä tähän? Ja kaikilta Pohjois-Korealaisilta sit kielletään itsarit suoraan, ku ne elää semmoses propagandavyyhdis, ettei tie maailman menoista kyllä oikeesti mitään.

• Kylmät kädet

Minä uskon, että perus-pohjois-korealainen on paljon onnellisempi siinä rajoitetussa helvetissään, kuin sinä. Se ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että sun täytyisi tehdä itsemurha.

• Kylmät kädet

Itse kannatan itsemurhaa. Olen yrittänyt sitä lukuisia kertoja ja ihmepelastumisia kuulemma olleet teho-osaston henkilökunnan mielestä. Mutta sitä en kestä, että joku saatanan LAPSI lähtee tälle linjalle, vaikka ei edes vielä ole kokenut kaikkea.

Oli trolli taikka ei, voin pahoin, kun lapsi aikoo tehdä itsemurhan.

• Kylmät kädet

Mitä tulee meihin isokalloisiin yksilöihin, aivot saattavan olla kehityksensä huipulla vasta 24 vuotiaana. Ehkä sen jälkeen kannattaisi vasta alkaa harkitsemaan itsaria, kunhan aivosi ovat kehittyneet maximiin.

Sitä ennen se on täysin älytöntä.

• Anonyymi

Et sä kuitenkaa tapa ittees. Pelkureita te kaikki ootte

• Anonyymi

Aion tehdä itsemurhan kun mulla on pienet Munat, en saa naista eikä työtä ei oo kavereita ei mittään. Nykyään sukuelimien koko on tarkein asia miehellä. Ennen miestä arvostettiin jos teki lujasti töitä, mutta nykyään vain sukuelimen koko vaikuttaa. Jos menee yleiseen saunaan, isomunaiset koko uus miehet alkaa vittuilee miksi jalkojen välissä mitään. Naiset haluavat vain isoja munia. Miehen älykkyys on Munissa. Mulla on niin surkean pienet Munat, mun vanhemmat ovat antaneet jotain ainetta että Munat jäisi pieneksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3334
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      549
      2060
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1937
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1210
    Aihe